Б О Л Е Х І В С Ь К А   М І С Ь К А   Р А Д А
25 Серпень 2019
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація
Інформер

Погода в Болехові 


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання 

  Курсы валют на PROext


Новини
 На головну
12 Липень 2019 | Про встановлення місцевих податків і зборів на 2020 рік

УКРАЇНА

МІЖРІЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БОЛЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

сьомого скликання

(тридцята  сесія)

 Р І Ш Е Н Н Я

 

                26.06. 2019 року              №  1-36/2019                          с.Міжріччя

 

Про встановлення місцевих

 податків і зборів на 2020 рік

Керуючися статтею 266 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», сесія сільської ради

ВИРІШИЛА:

 

1. Установити на території  Міжрічанської сільської ради:

1) ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно з додатком 1;

       2) перелік пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  згідно здодатком 2;

       3) ставки земельного податку згідно з додатком 3;

        4)пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 4;

       5) положення проакцизний податок з роздрібної реалізації підакцизних товарів додаток 5;

        6) положення про транспортний податокзгідно здодатком 6;

        7) положення про єдиний податок для фізичних осіб - підприємцівзгідно здодатком 7

2. Оприлюднити рішення  на сайті Болехівської міської ради.

       3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету та соціального захисту населення.

       4. Рішення Міжрічанської сільської ради сьомого скликання від 27.06.2018 року № 1-29/18 «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2019 рік» з усіма послідуючими змінами визнати таким, що втратило чинність.

5. Дане рішення набирає чинності з01.01.2020 року.

 

 

Сільський голова                                                           Андрій Кирик

 

 

Додаток 1

до рішення Міжрічанської сільської ради № 1-36/19     від 26.06.2019 року

 

 

СТАВКИ
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

Ставки встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня 2020 року.

 

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області

Код району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

____

___

2610291401

Міжрічанська сільська рада,

Івано-Франківська область

 (с.Міжріччя)

 

Класифікація будівель та споруд2

Ставки податку3 за 1 кв. метр (відсотків розміру мінімальної заробітної плати)

код2

найменування2

для юридичних осіб

для фізичних осіб

11

Будівлі житлові

1,5

0,1

111

Будинки одноквартирні

1,5

0,1

1110

Будинки одноквартирні5

1,5

0,1

1110.1

Будинки одноквартирні масової забудови

1,5

0,1

1110.2

Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності

-

-

1110.3

Будинки садибного типу

-

-

1110.4

Будинки дачні та садові

-

-

112

Будинки з двома та більше квартирами

1,0

0,1

1121

Будинки з двома квартирами5

1.0

0,2

1121.1

Будинки двоквартирні масової забудови

-

-

1121.2

Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності

-

-

1122

Будинки з трьома та більше квартирами5

0.01

0.01

1122.1

Будинки багатоквартирні масової забудови

0.02

0,02

1122.2

Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні

0,02

0,02

1122.3

Будинки житлові готельного типу

0,02

0,01

113

Гуртожитки5

0,00

0,00

1130.1

Гуртожитки для робітників та службовців

-

-

1130.2

Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів5

-

-

1130.3

Гуртожитки для учнів навчальних закладів5

-

-

1130.4

Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів5

-

-

1130.5

Будинки дитини та сирітські будинки5

-

-

1130.6

Будинки для біженців, притулки для бездомних5

-

-

1130.9

Будинки для колективного проживання інші

-

-

12

Будівлі нежитлові

1,0

0,5

121

Готелі, ресторани та подібні будівлі

1,0

0,05

1211

Будівлі готельні

0,00

0,00

1211.1

Готелі

-

-

1211.2

Мотелі

-

-

1211.3

Кемпінги

-

-

1211.4

Пансіонати

-

-

1211.5

Ресторани та бари

-

-

1212

Інші будівлі для тимчасового проживання

1,0

0,0

1212.1

Туристичні бази та гірські притулки

-

-

1212.2

Дитячі та сімейні табори відпочинку

-

-

1212.3

Центри та будинки відпочинку

-

-

1212.9

Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше

-

-

122

Будівлі офісні

1,0

0,0

1220

Будівлі офісні5

1,0

-

1220.1

Будівлі органів державного та місцевого управління5

0,0

0,0

1220.2

Будівлі фінансового обслуговування

-

-

1220.3

Будівлі органів правосуддя5

-

-

1220.4

Будівлі закордонних представництв5

-

-

1220.5

Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств

1,5

-

1220.9

Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші

1,0

0,5

123

Будівлі торговельні

1,5

1,0

1230

Будівлі торговельні

1,5

1,0

1230.1

Торгові центри, універмаги, магазини

1,5

1,0

1230.2

Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків5

-

-

1230.3

Станції технічного обслуговування автомобілів

-

-

1230.4

Їдальні, кафе, закусочні тощо

1,0

1,0

1230.5

Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування

-

-

1230.6

Будівлі підприємств побутового обслуговування

1,0

0,5

1230.9

Будівлі торговельні інші

1,5

1,0

124

Будівлі транспорту та засобів зв’язку

1,5

-

1241

Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв’язку та пов’язані з ними будівлі

0,00

0,00

1241.1

Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту

-

-

1241.2

Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту

-

-

1241.3

Будівлі міського електротранспорту

-

-

1241.4

Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту

-

-

1241.5

Морські та річкові вокзали, маяки та пов’язані з ними будівлі

-

-

1241.6

Будівлі станцій підвісних та канатних доріг

-

-

1241.7

Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо

-

-

1241.8

Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо

-

-

1241.9

Будівлі транспорту та засобів зв’язку інші

-

-

1242

Гаражі

0,00

0,00

1242.1

Гаражі наземні

-

-

1242.2

Гаражі підземні

-

-

1242.3

Стоянки автомобільні криті

-

-

1242.4

Навіси для велосипедів

-

-

125

Будівлі промислові та склади

0,00

0,0

1251

Будівлі промислові5

0,00

0,00

1251.1

Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості5

-

-

1251.2

Будівлі підприємств чорної металургії5

-

-

1251.3

Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості5

-

-

1251.4

Будівлі підприємств легкої промисловості5

-

-

1251.5

Будівлі підприємств харчової промисловості5

-

-

1251.6

Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості5

-

-

1251.7

Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості5

-

-

1251.8

Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості5

-

-

1251.9

Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне5

-

-

1252

Резервуари, силоси та склади

0,00

0,00

1252.1

Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу

-

-

1252.2

Резервуари та ємності інші

-

-

1252.3

Силоси для зерна

-

-

1252.4

Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів

-

-

1252.5

Склади спеціальні товарні

-

-

1252.6

Холодильники

-

-

1252.7

Складські майданчики

-

-

1252.8

Склади універсальні

-

-

1252.9

Склади та сховища інші5

-

-

126

Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення

0,00

0,00

1261

Будівлі для публічних виступів

0,00

0,00

1261.1

Театри, кінотеатри та концертні зали

-

-

1261.2

Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів

-

-

1261.3

Цирки

-

-

1261.4

Казино, ігорні будинки

-

-

1261.5

Музичні та танцювальні зали, дискотеки

-

-

1261.9

Будівлі для публічних виступів інші

-

-

1262

Музеї та бібліотеки

0,00

0,00

1262.1

Музеї та художні галереї5

-

-

1262.2

Бібліотеки, книгосховища5

-

-

1262.3

Технічні центри

-

-

1262.4

Планетарії5

-

-

1262.5

Будівлі архівів5

-

-

1262.6

Будівлі зоологічних та ботанічних садів5

-

-

1263

Будівлі навчальних та дослідних закладів

0,00

0,00

1263.1

Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ

-

-

1263.2

Будівлі вищих навчальних закладів

-

-

1263.3

Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів5

-

-

1263.4

Будівлі професійно-технічних навчальних закладів5

-

-

1263.5

Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів5

-

-

1263.6

Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами5

-

-

1263.7

Будівлі закладів з фахової перепідготовки

-

-

1263.8

Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій5

-

-

1263.9

Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші5

-

-

1264

Будівлі лікарень та оздоровчих закладів

0,00

0,00

1264.1

Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів5

-

-

1264.2

Лікарні профільні, диспансери5

-

-

1264.3

Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки5

-

-

1264.4

Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації5

-

-

1264.5

Шпиталі виправних закладів, в’язниць та Збройних Сил5

-

-

1264.6

Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації5

-

-

1264.9

Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші5

-

-

1265

Зали спортивні5

0,00

0,00

1265.1

Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо

-

-

1265.2

Басейни криті для плавання

-

-

1265.3

Хокейні та льодові стадіони криті

-

-

1265.4

Манежі легкоатлетичні

-

-

1265.5

Тири

-

-

1265.9

Зали спортивні інші

-

-

127

Будівлі нежитлові інші

0,00

0,00

1271

Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства5

1,0

0,5

1271.1

Будівлі для тваринництва5

-

-

1271.2

Будівлі для птахівництва5

-

-

1271.3

Будівлі для зберігання зерна5

-

-

1271.4

Будівлі силосні та сінажні5

-

-

1271.5

Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства5

-

-

1271.6

Будівлі тепличного господарства5

-

-

1271.7

Будівлі рибного господарства5

1,0

0,5

1271.8

Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва5

-

-

1271.9

Будівлі сільськогосподарського призначення інші5

-

-

1272

Будівлі для культової та релігійної діяльності5

0,00

0,00

1272.1

Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо5

-

-

1272.2

Похоронні бюро та ритуальні зали

-

-

1272.3

Цвинтарі та крематорії5

-

-

1273

Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою5

0,00

0,00

1273.1

Пам’ятки історії та архітектури5

-

-

1273.2

Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою5

-

-

1273.3

Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї5

-

-

1274

Будівлі інші, не класифіковані раніше5

0,00

0,00

1274.1

Казарми Збройних Сил5

-

-

1274.2

Будівлі поліцейських та пожежних служб5

-

-

1274.3

Будівлі виправних закладів, в’язниць та слідчих ізоляторів5

-

-

1274.4

Будівлі лазень та пралень

-

-

1274.5

Будівлі з облаштування населених пунктів

-

-

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                           Андрій Кирик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення Міжрічанської сільської ради

 № 1-36/19  від 26.06.2019 року

 

 

ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

 

Пільги встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня 2020 року.

 

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

 

Код області

Код району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці
або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

____

_____

2610291401

Міжрічанська сільська рада,

Івано-Франківська область

 (с.Міжріччя)

 

Група платників, категорія/класифікація
будівель та споруд

Розмір пільги
(відсотків суми податкового зобов’язання за рік)

 

1. На квартири, незалежно від їх кількості до 60 кв. метрів;

100

2. На житловий будинок/житлові будинки, незалежно від їх кількості до 120 кв. метрів;

100

3. Різні типи об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (в разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), до 180 кв. метрів;

100

4. Об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влад органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

100

5. Будівлі дитячих будинків сімейного типу;

100

6. Гуртожитки;

100

7. Житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв'язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської ради;

100

8. Об'єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об'єкта на дитину;

100

9. Будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

100

10. Будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

100

11. Об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

100

12. Об'єкти житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність.

100

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                           Андрій Кирик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до рішення Міжрічанської сільської ради

№ 1-36/19   від 26.06.2019 року

 

СТАВКИ
земельного податку1

Ставки встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня 2020 року.

Населені пункти, на які поширюється дія рішення Міжрічанської сільської ради:

Код області

Код району

Код
згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

-

-

2610291401

 

Міжрічанська сільська рада

с. Міжріччя Болехівської міської ради 

Івано-Франківської області

 

Вид цільового призначення земель2

Ставки податку3
(відсотків нормативної грошової оцінки)

за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

код2

найменування2

для юридичних осіб

для фізичних осіб

для юридичних осіб

для фізичних осіб

01

Землі сільськогосподарського призначення

01.01

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва4

0,5

0,5

0,5

0,5

01.02

Для ведення фермерського господарства4

5,0

0,5

5,0

0,5

01.03

Для ведення особистого селянського господарства4

2,0

1,0

5,0

0,5

01.04

Для ведення підсобного сільського господарства4

2,0

1,0

2,0

0,5

01.05

Для індивідуального садівництва4

1,0

0,5

1,0

0,5

01.06

Для колективного садівництва4

1,0

0,5

1,0

0,5

01.07

Для городництва4

1,0

0.5

1,0

0,5

01.08

Для сінокосіння і випасання худоби4

2,0

0,3

2,0

0,3

01.09

Для дослідних і навчальних цілей

1,0

0,5

1,0

0,5

01.10

Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства

0,5

0,5

0,5

0,5

01.11

Для надання послуг у сільському господарстві

1,0

0,5

1,0

0,5

01.12

Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції

1,0

0,5

1,0

0,5

01.13

Для іншого сільськогосподарського призначення

2,0

0,5

2,0

0,5

01.14

Для цілей підрозділів 01.01-01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

2,0

0,5

2,0

0,5

02

Землі житлової забудови

02.01

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)4

2,0

0,2

2,0

0,2

02.02

Для колективного житлового будівництва4

2,0

1,0

2,0

1,0

02.03

Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку

2,0

1,0

2,0

1,0

02.04

Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання

1,0

0,1

1,0

0,1

02.05

Для будівництва індивідуальних гаражів

2,0

1,0

2,0

0,5

02.06

Для колективного гаражного будівництва

2,0

1,0

2,0

1,0

02.07

Для іншої житлової забудови 

3,0

1,0

2,0

1,0

02.08

Для цілей підрозділів 02.01-02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3,0

1,0

2,0

1,0

03

Землі громадської забудови

03.01

Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування4

0,0

0,0

0,0

0,0

03.02

Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти4

0,0

0,0

0,0

0,0

03.03

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги4

0,0

0,0

0,0

0,0

03.04

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій4

0,0

0,0

0,0

0,0

03.05

Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування4

0,0

0,0

0,0

0,0

03.06

Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів4

0,0

0,0

0,0

0,0

03.07

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі

2,0

1,0

2,0

1,0

03.08

Для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування

2,0

2,0

2,0

1,0

03.09

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

2,0

2,0

2,0

2,0

03.10

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури

2,0

2,0

2,0

2,0

03.11

Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки

2,0

2,0

2,0

2,0

03.12

Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування

5,0

2,0

5,0

2,0

03.13

Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування 

2,0

2,0

2,0

2,0

03.14

Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС4

2,0

2,0

2,0

2,0

03.15

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови 

3,0

2,0

3.0

2,0

03.16

Для цілей підрозділів 03.01-03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3,0

2,0

3,0

2,0

04

Землі природно-заповідного фонду

04.01

Для збереження та використання біосферних заповідників

0,00

0,00

0,00

0,00

04.02

Для збереження та використання природних заповідників4

-

-

-

-

04.03

Для збереження та використання національних природних парків4

-

-

-

-

04.04

Для збереження та використання ботанічних садів4

-

-

-

-

04.05

Для збереження та використання зоологічних парків

-

-

-

-

04.06

Для збереження та використання дендрологічних парків

-

-

-

-

04.07

Для збереження та використання парків - пам’яток садово-паркового мистецтва

-

-

-

-

04.08

Для збереження та використання заказників

-

-

-

-

04.09

Для збереження та використання заповідних урочищ

-

-

-

-

04.10

Для збереження та використання пам’яток природи

-

-

-

-

04.11

Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків

-

-

-

-

05

Землі іншого природоохоронного призначення

06

Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися
для профілактики захворювань і лікування людей)

06.01

Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів4

0,00

0,00

0,00

0,00

06.02

Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів

-

-

-

-

06.03

Для інших оздоровчих цілей

-

-

-

-

06.04

Для цілей підрозділів 06.01-06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

-

-

-

-

07

Землі рекреаційного призначення

07.01

Для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення4

3,0

2,0

3,0

2,0

07.02

Для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту4

0,5

0,0

0,5

0,0

07.03

Для індивідуального дачного будівництва

-

-

-

-

07.04

Для колективного дачного будівництва 

-

-

-

-

07.05

Для цілей підрозділів 07.01-07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

-

-

-

-

08

Землі історико-культурного призначення

08.01

Для забезпечення охорони об’єктів культурної спадщини 

0,00

0,00

0,00

0,00

08.02

Для розміщення та обслуговування музейних закладів

-

-

-

-

08.03

Для іншого історико-культурного призначення

-

-

-

-

08.04

Для цілей підрозділів 08.01-08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

-

-

-

-

09

Землі лісогосподарського призначення

09.01

Для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг 

0,1

0,00

0,1

0,00

09.02

Для іншого лісогосподарського призначення

-

-

-

-

09.03

Для цілей підрозділів 09.01-09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

-

-

-

-

10

Землі водного фонду

10.01

Для експлуатації та догляду за водними об’єктами

0,1

0,00

0,1

0,00

10.02

Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами

-

-

-

-

10.03

Для експлуатації та догляду за смугами відведення

-

-

-

-

10.04

Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами

-

-

-

-

10.05

Для догляду за береговими смугами водних шляхів

-

-

-

-

10.06

Для сінокосіння

-

-

-

-

10.07

Для рибогосподарських потреб

-

-

-

-

10.08

Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей

-

-

-

-

10.09

Для проведення науково-дослідних робіт

-

-

-

-

10.10

Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд

-

-

-

-

10.11

Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів

-

-

-

-

10.12

Для цілей підрозділів 10.01-10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

-

-

-

-

11

Землі промисловості

11.01

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами 

4,0

2,0

4,0

2,0

11.02

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості

5,0

3,0

5,0

3,0

11.03

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств

5,0

3,0

5,0

3,0

11.04

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води)

5,0

3,0

5,0

3,0

11.05

Для цілей підрозділів 11.01-11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

5,0

3,0

5,0

3,0

12

Землі транспорту

12.01

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту

-

-

-

-

12.02

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту 

-

-

-

-

12.03

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорту 

-

-

-

-

12.04

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства4

2,0

1.0

2,0

1.0

12.05

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту

-

-

-

-

12.06

Для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту

5,0

3,0

5,0

3,0

12.07

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту

5,0

3,0

5,0

3,0

12.08

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій

5,0

3,0

5,0

3,0

12.09

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту

5,0

3,0

5,0

3,0

12.10

Для цілей підрозділів 12.01-12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

4,0

3,0

4,0

3,0

13

Землі зв’язку

13.01

Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій

5,0

3,0

5,0

3,0

13.02

Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об’єктів поштового зв’язку

0,1

-

-

-

13.03

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку

5,0

3,0

5,0

3,0

13.04

Для цілей підрозділів 13.01-13.03, 13.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

5,0

3,0

5,0

3,0

14

Землі енергетики

14.01

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій 

5,0

5,0

5,0

5,0

14.02

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії

5,0

5,0

5,0

5,0

14.03

Для цілей підрозділів 14.01-14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

5,0

5,0

5,0

5,0

15

Землі оборони

15.01

Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил4

0,00

0,00

0,00

0,00

15.02

Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії4

-

-

-

-

15.03

Для розміщення та постійної діяльності Держприкордонслужби4

-

-

-

-

15.04

Для розміщення та постійної діяльності СБУ4

-

-

-

-

15.05

Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби4

-

-

-

-

15.06

Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки4

-

-

-

-

15.07

Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань4

-

-

-

-

15.08

Для цілей підрозділів 15.01-15.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

-

-

-

-

16

Землі запасу

-

-

-

-

17

Землі резервного фонду

-

-

-

-

18

Землі загального користування4

-

-

-

-

19

Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

-

-

-

-

 

 

Сільський голова                                                               Андрій Кирик
Додаток 4

до рішення Міжрічанської сільської ради

№ 1-36/19  від 26.06.2019 року

 

 

ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих
відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового
кодексу України, із сплати земельного податку1

Пільги встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня 2020 року.

 

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області

Код району

Код
згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

-

-

2610291401

Міжрічанська сільська рада

с. Міжріччя, Болехівської міської ради,

Івано-Франківської області

 

Група платників, категорія/цільове призначення
земельних ділянок

Розмір пільги
(відсотків суми податкового зобов’язання за рік)

Фізичні особи – інваліди першої і другої групи;

100

Фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

100

Пенсіонери (за віком)

100

Ветерани праці

100

Ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

100

Фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

100

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, спеціалізовані санаторії України для реабілітації, лікування та оздоровлення хворих, військові формування, утворені відповідно до законів України, Збройні сили України, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

100

Дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України незалежно від їх підпорядкованості, у тому числі дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій;

100

Релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, за земельні ділянки та кладовища, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності, а також благодійні організації, створені відповідно до закону, діяльність яких не передбачає одержання прибутків;

100

Дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

100

Комунальні підприємства територіальної громади Підберезької сільської ради;

100

Санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

100

Громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці. Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”. У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;

100

Бази олімпійської та параолімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України;

100

 

 

Сільський голова                                                    Андрій Кирик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

до рішення Міжрічанської сільської ради

№   1-36/19 від 26.06.2019 року

 

ПОЛОЖЕННЯ

про акцизний податок з роздрібної реалізації підакцизних товарів

 

Розділ І. Платники податку

Платниками податку є особи - суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів

Розділ ІІ. Об'єкти оподаткування

Об'єктами оподаткування є операції з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

 Розділ ІІІ. База оподаткування

Базою оподаткування є вартість (з податком на додану вартість) підакцизних товарів, що реалізовані суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі.

До підакцизних товарів належать:

спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво;

тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну;

нафтопродукти, скраплений газ, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, паливо моторне альтернативне;

автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб i більше, транспортні засоби для перевезення вантажів;

електрична енергія.

 Розділ ІV. Ставки податку

Для підакцизних товарів, реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі, ставки податку встановлюються за рішенням селищної ради у відсотках від вартості (з податком на додану вартість), у розмірі 5 відсотків

Розділ V. Податковий період та строк сплати

Датою виникнення податкових зобов’язань щодо реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є дата здійснення розрахункової операції відповідно до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а у разі реалізації товарів фізичними особами - підприємцями, які сплачують єдиний податок, - є дата надходження оплати за проданий товар.

Сплата податку при реалізації суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Суми податку перераховуються до бюджету суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації за місячний податковий період.

Особа - суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, сплачує податок за місцем здійснення реалізації таких товарів.

 

Сільський голова                                                    Андрій Кирик

 

Додаток 6

до рішення Міжрічанської сільської ради

№  1-36/19 від 26.06.2019 року

 

Положення про транспортний податок

1. Платники податку

1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 статті 267 Податкового кодексу України є об'єктами оподаткування.

2. Об'єкт оподаткування

2.1 Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше 5 років (включно)  та середньо ринкова вартість яких становить 375 розмірів мінімальної заробітної плати.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 статті 267 Податкового кодексу України.

4. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 статті 267 Податкового кодексу України.

5. Податковий період

5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

6. Порядок обчислення та сплати податку:

6.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об'єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

6.3. Органи внутрішніх справ зобов'язані до 1 квітня 2016 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об'єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку податку.

З 1 квітня 2016 року органи внутрішніх справ зобов'язані щомісячно, у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

6.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

6.5. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об'єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

6.6. За об'єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

7. Порядок сплати податку:

7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

8. Строки сплати податку

8.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації".

 

 

Сільський голова                                                    Андрій Кирик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 7

до рішення Міжрічанської сільської ради

№ 1-36/19 від 26.06.2019 року

 

Положення про єдиний податок для суб’єктів господарювання

 1. Платники єдиного податку

1.1. Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:

1) перша група - фізичні особи - підприємці,які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300 000 гривень;

2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 1 500 000 гривень.

Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та   оцінювання нерухомого майна. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для третьої групи;

3) третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 20000000 гривень;

4) четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків";

2. Не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп:

2.1. суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють:

1) діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора);

2) обмін іноземної валюти;

3) виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);

4) видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);

5) видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;

6) діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України "Про страхування", сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розділом III цього Кодексу;

7) діяльність з управління підприємствами;

8) діяльність з надання послуг пошти (крім кур'єрської діяльності) та зв’язку (крім діяльності, що не підлягає ліцензуванню);

9) діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

10) діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;

2.2. фізичні особи - підприємці, які здійснюють технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005), діяльність у сфері аудиту;

2.3. фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;

2.4. страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів;

2.5. суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;

2.6. представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;

2.7. фізичні та юридичні особи - нерезиденти;

2.8. суб'єкти господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

3. Не можуть бути платниками єдиного податку четвертої групи:

3.1. суб'єкти господарювання, у яких понад 50 відсотків доходу, отриманого від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки, становить дохід від реалізації декоративних рослин (за винятком зрізаних квітів, вирощених на угіддях, які належать сільськогосподарському товаровиробнику на праві власності або надані йому в користування, та продуктів їх переробки), диких тварин і птахів, хутряних виробів і хутра (крім хутрової сировини);

3.2. суб'єкти господарювання, що провадять діяльність з виробництва підакцизних товарів, крім виноматеріалів виноградних (коди згідно з УКТ ЗЕД 2204 29 - 2204 30), вироблених на підприємствах первинного виноробства для підприємств вторинного виноробства, які використовують такі виноматеріали для виробництва готової продукції;

3.3. суб'єкт господарювання, який станом на 1 січня базового (звітного) року має податковий борг, за винятком безнадійного податкового боргу, який виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

4. Платники єдиного податку першої – третьої груп повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).

5.Ставки єдиного податку

5.1. Ставки єдиного податку для платників першої  групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати для працездатний осіб, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (для всіх видів діяльності);

(фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, третьої групи - у відсотках до доходу (відсоткові ставки).

Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

1) для першої групи платників єдиного податку - у межах 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати;

2) для другої групи платників єдиного податку - у межах 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

5.2. Відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі:

1) 3 % доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з Податковим Кодексом;

2) 5 % доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

5.3. Ставка єдиного податку встановлюється для платників єдиного податку першої - третьої групи (фізичні особи - підприємці) у розмірі 18 %:

1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного у підпунктах 1, 2 і 3 пункту 291.4 статті 291 Податкового Кодексу;

2) до доходу, отриманого від провадження діяльності, не зазначеної у реєстрі платників єдиного податку, віднесеного до першої або другої групи;

3) до доходу, отриманого при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у цій главі;

4) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

5) до доходу, отриманого платниками першої або другої групи від провадження діяльності, яка не передбачена у підпунктах 1 або 2 пункту 291.4 статті 291 Податкового Кодексу відповідно.

5.4. Ставки єдиного податку для платників третьої групи (юридичні особи) встановлюються у подвійному розмірі ставок, визначених пунктом 293.3 статті 293.3 Податкового Кодексу :

1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного у підпункті 3 пункту 291.4 статті 291 Податкового Кодексу;

2) до доходу, отриманого при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у цій главі;

3) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

6. У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.

У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської ради застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для відповідної групи таких платників єдиного податку.

7. Об'єктом оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди.

Права власності/користування земельними ділянками повинні бути оформлені та зареєстровані відповідно до законодавства.

7.1. Базою оподаткування податком для платників єдиного податку четвертої групи для сільськогосподарських товаровиробників є нормативна грошова оцінка одного гектара сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень), з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного за станом на 1 січня базового податкового (звітного) року відповідно до порядку, встановленого I Податковим Кодексом.

7.2. Базою оподаткування податком для платників єдиного податку четвертої групи для земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ) є нормативна грошова оцінка ріллі в області, з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного за станом на 1 січня базового податкового (звітного) року відповідно до порядку, встановленого  Податковим Кодексом.

8. Для платників єдиного податку четвертої групи розмір ставок податку з одного гектара сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду залежить від категорії (типу) земель, їх розташування та становить (у відсотках бази оподаткування):

8.1. для ріллі, сіножатей і пасовищ (крім ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, а також ріллі, сіножатей і пасовищ, що перебувають у власності сільськогосподарських товаровиробників, які спеціалізуються на виробництві (вирощуванні) та переробці продукції рослинництва на закритому ґрунті, або надані їм у користування, у тому числі на умовах оренди) - 0,95;

8.2. для ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, - 0,57;

8.3. для багаторічних насаджень (крім багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях) - 0,57;

8.4. для багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, - 0,19;

8.5. для земель водного фонду – 2,43

8.6 для сільськогосподарських угід, що перебувають в умовах закритого грунту – 6,33.

9. Податковий (звітний) період

9.1. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої, другої та четвертої груп є календарний рік.

9.2.Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал.

Податковий (звітний) період починається з першого числа першого місяця податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем останнього місяця податкового (звітного) періоду.

10. Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку

10.1. Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

10.2. Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.

10.3. Платники єдиного податку третьої групи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

10.4. Сплата єдиного податку платниками першої - третьої груп здійснюється за місцем податкової адреси.

10.5. Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

11. Платники єдиного податку четвертої групи:

11.1. самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу;

11.2. сплачують податок щоквартально протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, у таких розмірах:

у I кварталі - 10 відсотків;

у II кварталі - 10 відсотків;

у III кварталі - 50 відсотків;

у IV кварталі - 30 відсотків;

12. Відповідальність платника єдиного податку.

12.1. Платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до Податкового Кодексу за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій.

 Сільський голова                                                     Андрій Кирик

Експертний висновок

комісії з питань бюджету та соціального захисту населення до проекту рішення Міжрічанської сільської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2020 рік»

Постійна комісія з питань бюджету та соціального захисту населення на виконання вимог статті 34 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» розглянула проект рішення Міжрічанської сільської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2020 рік» на території Міжрічанської сільської ради з аналізом його регуляторного впливу та встановила наступне:

Розробником проекту є виконавчий комітет Міжрічанської сільської ради Проект рішення підготовлено на підставі пункту 24 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статей 7, 8, 10, 12 розділу І, розділів XII, XIV Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», Земельного кодексу України,  Законів України «Про землеустрій», «Про оцінку земель».

1.          Відповідність проекту регуляторного акта принципам державної регуляторної політики, встановленим статтею 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»

Проаналізувавши проект регуляторного акта, комісія визначає наступне.

Ситуація яка вплинула  на необхідність його розробки, свідчить про необхідність регулювання господарських відносин з метою вирішення існуючої проблеми необхідності чіткого визначення розмірів ставок земельних податків і зборів, які можуть мати місце на території Міжрічанської сільської ради. Зокрема, це податок на майно до складу якого входить: податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок, плата за землю, єдиний та акцизний податок.

В цілому при підготовці проекту регуляторного акта витримана послідовність регуляторної діяльності: проект відповідає цілям державної регуляторної політики, а також його включено до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2020 рік (рішення сільської  ради №2-25/18 від 10.12.2018 року).

проект регуляторного акта разом з аналізом регуляторного впливу розміщено в газеті «Добра справа» м.Долина, Івано-Франківська область.

зауваження та пропозиції до проекту рішення від фізичних та юридичних осіб прийматимуться протягом місяця за вказаною у повідомленні адресою.

Проект регуляторного акту відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, прозорості та врахування громадської думки.

2.  Відповідність проекту регуляторного акта вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» щодо підготовки аналізу регуляторного впливу.

-                      визначення та проведення аналізу проблеми, яку пропонується розв'язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінки важливості цієї проблеми;

-                       обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання;

-                       обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою діючих регуляторних актів, та розгляду можливості внесення змін до них;

- визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, у тому числі здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб'єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта;

- визначення цілі державного регулювання;

- визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей, у тому числі ті з них, які не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин;

- аргументування переваг обраного способу досягнення встановлених цілей;

- опису механізмів і заходів, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта;

- обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта;

- обґрунтованого доведення, що   досягнення  запропонованим  регуляторним  актом встановлених цілей є можливим з найменшими витратами для суб'єктів господарювання, громадян та держави;

- обґрунтованого доведення, що вигоди, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, виправдовують відповідні витрати у випадку, якщо витрати та/або вигоди не можуть бути кількісно визначені;

- оцінки можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи державної влади, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги;

- оцінки ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта,

- обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта;

- визначення показників результативності регуляторного акта;

- визначення заходів, за допомогою яких буде  здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття.

Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що до питання регулювання земельних відносин.

Розробником регуляторного акта були враховані вимоги Податкового кодексу України, Земельного кодексу України,  Законів України «Про землеустрій», «Про оцінку земель».

Цей регуляторний акт певним чином впливає на інтереси суб’єктів господарювання, громадян, органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, щодо наповнення бюджетної скарбниці, а також освітньої галузі, культури та інших державних установ, які потребують бюджетного фінансування.

Узагальнений висновок

Враховуючи проведену експертизу, проект регуляторного акта, постійна комісія сільської ради вважає, що проект рішення сільської ради «Про  встановлення місцевих податків і зборів на 2020 рік», а також аналіз його регуляторного впливу відповідають вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

 

 

Голова постійної комісії

з питань бюджету та

соціального захисту населення                                   Герило Лідія


Архів новин

Анонси

Інформація

"Гаряча" телефонна лінія:

 3-42-52

 

Телефон довіри:

3-44-97

 

СЕСІЯ

чергова 45 сесія

міської ради відбудеться

в серпні 2019 року

Початок роботи о 10:00 год.

в кабінеті міського голови

 

Увага!

 

Запрошуємо на контрактну службу

 

Оперативна інформація з

питань цивільного захисту

 

Інформація про захисні споруди

цивільної оборони

 

Містобудівні умови та обмеження

 

 

Болехівське бюро правової допомоги

 

Україна - НАТО

 

Україна це Європа

 

 

 

 

Крим - це Україна

 

ATO

 

Національна академія Державної прикордонної служби України

 

Акції

 

Інфоблоки

Пошук нормативних документів

 

zakon.rada.gov.ua 


 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області