10 Квітень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Документи / Проекти рішень колегій РДА / 2015 / 24.02.2015

ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

КОЛЕГІЯ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

РІШЕННЯ

 

__________________ №_____

 

 

 

Про роботу із зверненнями громадян

у 2014 році відповідно до Указу

Президента України від 07.02.2008

№109/2008 "Про першочергові

заходи щодо забезпечення реалізації

та гарантування конституційного

права на звернення до органів

державної влади та органів

місцевого самоврядування"

 

 

 

Районною державною адміністрацією проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

У 2014 році до районної державної адміністрації від жителів району та через органи влади вищого рівня надійшло  236 звернень громадян (в тому числі 86 - усних), що на 99 менше (30 відсотків), ніж в минулому році.

            Із усієї кількості звернень, за відповідний період,  скарги складають 7 відсотків, решта - заяви. При цьому на 166 звернень надано письмові роз’яснення, вирішено позитивно - 30, надіслано за належністю іншому органу - 22, не підлягає розгляду - 18.

За характером питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях, основне місце займають питання соціального захисту населення - 54 (23 відсотки); аграрної політики і земельних відносин - 30 (13 відсотків); комунального  господарства - 22 (9 відсотків); транспорту та зв’язку – 20 (8 відсотків); праці і заробітної плати – 16 (7 відсотків); освіти, науки  - 15 (6 відсотків);  житлової політики  - 15 (6 відсотків); охорони здоров’я – 8 (3 відсотки).

З метою оперативного отримання мешканцями району інформації з питань, що їх турбують, при районній державній адміністрації забезпечено функціонування "гарячої" телефонної лінії.

Протягом 2014 року зареєстровано 138 звернень, що надійшли до "гарячої" телефонної лінії  Урядового контактного центру.

Прийом громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації здійснюється відповідно до графіків, які затверджуються розпорядженнями районної державної адміністрації. На таких прийомах побувало 86 жителів району.

Для вирішення проблемних питань громадян, керівництвом районної державної адміністрації проводяться виїзні прийоми в населених пунктах району. Протягом 2014 року проведено 9 виїзних прийомів, де прийнято 55 жителів району.

На підставі частини 1 статті 25 Закону України "Про місцеві державні адміністрації",  Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" з метою подальшого вдосконалення роботи із зверненнями громадян, колегія районної державної адміністрації вирішила рекомендувати:

 

            1. Довідку начальника загального відділу апарату районної державної адміністрації Бусленко І.Ю. про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у 2014 році взяти до відома.

 

            2. Загальному відділу апарату районної державної адміністрації (І.Бусленко):

            2.1. Довідку про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у 2014 році надіслати в структурні підрозділи районної державної адміністрації, районні організації і установи, виконавчі комітети міської, селищної та сільських рад для розгляду та врахування у роботі (додається).

            2.2. Здійснювати постійний контроль за станом розгляду звернень громадян у структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконавчих комітетах міської, селищної та сільських рад.

2.3. Посилити контроль за розглядом звернень, що надійшли на виконання до районної державної адміністрації від органів влади вищого рівня.

            2.4. Надавати у встановлені законодавством терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду.

            2.5. Інформувати керівника апарату районної державної адміністрації про факти несвоєчасного подання відповідей виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками.

            2.6. Систематично надавати практичну і методичну допомогу структурним підрозділам районної державної адміністрації, установам та організаціям, міській, селищній, сільським радам району щодо покращення роботи із зверненнями громадян.

 

            3. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, районних організацій та установ, міському, селищному та сільським головам:

            3.1. Забезпечити неухильне виконання Закону України "Про звернення громадян", актів Президента України, доручень Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян.

3.2. Здійснювати кваліфікований, своєчасний, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників.

3.3. Не допускати порушень термінів розгляду звернень громадян, взятих на контроль органами влади вищого рівня.

            3.4. Особливу увагу звернути на розгляд звернень громадян пільгової категорії населення та звернень, що надходять з "гарячої" телефонної лінії Урядового контактного центру.

            3.5. При розгляді звернень громадян неухильно дотримуватися вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348.

 

            4. Міському, селищному та сільським головам:

            4.1. Розглянути питання щодо роботи із зверненнями громадян за підсумками 2014 року на засіданнях виконкомів міської, селищної та сільських рад та про результати розгляду проінформувати загальний відділ апарату районної державної адміністрації до 1 квітня 2015 року.

 

            5. Координацію роботи та узагальнення інформації про виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ апарату районної державної адміністрації.

 

            6. Контроль за виконанням рішення покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Мирослава Мазура.

 

 

 

 

 

Голова районної державної

адміністрації                                                                                 Юрій Мазур




Важлива інформація!

До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!
Важливо!
Акутально!
 
Інтерв`ю голови РДА
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

Повідомлення про корупцію

Информация-по-остойчивости.jpgВідомості про прояви та вчинення корупційних дії уповноваженими особами на виконання функцій держави у Долинській районній державній адміністрації надсилати на електронну адресу: ZPKRDA@i.ua або повідомляти за номером телефону (03477)27064

Уповноважена особа: Біда Ірина Олегівна.

Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області