8 Квітень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Територіальні органи виконавчої влади / Долинське об'єднане управління Пенсійного фонду України

23.08.2016

При  обговоренні питання щодо впровадження в органах Пенсійного фонду системи обслуговування громадян на базі централізованих інформаційних технологій було зазначено, що головною передумовою побудови якісно нової системи обслуговування громадян є максимальна автоматизація та інформатизація функціональних процесів Пенсійного фонду. Головною метою створення такої системи є запровадження автоматизованої обробки даних та документів із забезпеченням максимальної доступності громадян до послуг, які надає Фонд, незалежно від місця їх проживання, надання послуг без необхідності безпосереднього звернення до органів Фонду, мінімізації часу обслуговування, а також максимального уникнення людського фактору при призначенні пенсій.

Суть полягає в тому, що для призначення пенсій особа надаватиме працівнику Пенсійного фонду оригінали документів (паспорт, трудова книжка, інші необхідні документи), які будуть скановані (оцифровані) і на підставі яких буде сформована електронна пенсійна справа. Самим працівником Пенсійного фонду буде заповнена в електронній формі заява про призначення пенсії і роздрукована, а особа, якій призначається пенсія, лише поставить свій підпис на заяві. Електронні пенсійні справи, в якій знаходитимуться пенсійні документи, всі розрахунки при призначенні та перерахунку пенсії, і будуть основним архівом, захищеним від зовнішніх втручань. Передбачається також, що пенсіонери зможуть в будь-який час через мережу інтернет знайомитися із даними своєї пенсійної справи.

Нині завершується розробка основного програмного забезпечення. Головними проблемами, які виникають на етапі впровадження системи в експлуатацію, є необхідність оновлення 80 відсотків комп’ютерної техніки в органах Пенсійного фонду України, більша частина з якої функціонує вже 10 і більше років, та належного обладнання приміщень з обслуговування громадян.

 

07.07.2016

Централізоване обслуговування громадян

На даний час у Пенсійному фонді України активно створюється нова система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій.

Головна мета та найвищий результат впровадження технологій – це новий покращений рівень обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України, значне підвищення якості прийому громадян, зменшення термінів обробки заяв та документів, можливість дистанційного доступу пенсіонера до своєї пенсійної справи.

У подальшому громадянин зможе звернутися щодо призначення пенсії в будь-яке управління в системі Пенсійного фонду України. Громадяни зможуть звернутися щодо призначення пенсії в найближчу установу.

Значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян, залучається Контакт–центр та веб-портал Пенсійного фонду. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі пенсіонер отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат. Крім того, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду громадянин має право подати заяву, звернення, скаргу, отримати необхідну консультацію фахівців.

Таким чином, позитивний ефект від впровадження нових технологій отримають і громадяни нашої держави і, безпосередньо, сама держава, а саме досягається максимальна автоматизація процесів від моменту звернення до призначення і виплати пенсії, перехід до електронних пенсійних справ, відмова від численних паперових архівів; економія коштів Фонду на утримання централізованих систем, упередження переплат та дублювання виплат, надійний захист персональних даних, виключення людського фактору.

 

 

 

04.07.2016

Технологія обслуговування громадян та централізованої системи призначення і виплати пенсій на основі електронної пенсійної справи

У Пенсійному фонді України активно створюється нова система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій.

Нові методи прийому громадян відбуватимуться за принципами «бек-офіс» та «фронт-офіс». Це дасть змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Пенсійного фонду. Вся інформація про особу відразу потраплятиме в електронну пенсійну справу, яку формуватимуть під час першого звернення громадянина у Пенсійний фонд та оброблятимуть через централізовану систему  призначення та виплати пенсій. Система буде єдиною для всіх управлінь Пенсійного фонду України та захищеною за сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації.

Після того, як працівники фронт-офісу прийняли необхідний пакет документів, у бек-офісі автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок.

Нова система аналізує можливість призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право конкретний пенсіонер. Клієнту не треба буде писати заяву на призначення конкретного виду пенсії, варто лише зазначити, що він претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі.

 

24.06.2016

Долинське об’єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області  повідомляє, що з 1 липня 2016 року в управлінн буде планується запровадження  централізованої системи призначення та виплати пенсій.

   Безперечними перевагами централізованої системи є:
- надання послуг громадянам незалежно від місця їхньої реєстрації;
- можливість дистанційного обслуговування;
- автоматичний розрахунок оптимального виду та розміру пенсії;
- зменшення часу обслуговування;
- відмова від величезного паперового документообігу за рахунок упровадження електронного документообігу;
- забезпечення надійного захисту даних.


         Невдовзі у зв'язку з переходом на електронний формат документообігу для призначення пенсії не треба буде нести в Пенсійний фонд багато паперів: людина приходить у відділення Фонду з трудовою книжкою та паспортом, щоб відсканувати документи. У свою чергу фахівець Пенсійного фонду оцифровує їх, заповнює в електронній формі заяву про призначення пенсії й роздруковує її, а людина, якій призначають пенсію, лише посвідчує цю заяву своїм підписом.


        Електронні пенсійні справи, які міститимуть скановані пенсійні документи, а також усі розрахунки під час призначення та перерахунку пенсії й становитимуть основний пенсійний архів.


   Передбачено також, що пенсіонери зможуть у будь-який час через мережу Інтернет ознайомитися з даними своєї пенсійної справи за допомогою електронного цифрового підпису.

 

 

06.05.2016

При  обговоренні питання щодо впровадження в органах Пенсійного фонду системи обслуговування громадян на базі централізованих інформаційних технологій було зазначено, що головною передумовою побудови якісно нової системи обслуговування громадян є максимальна автоматизація та інформатизація функціональних процесів Пенсійного фонду. Можливості централізованої системи призначення та виплати пенсій були продемонстровані для членів правління Пенсійного фонду.  

Протягом 2015 року Пенсійним фондом України забезпечувалось створення централізованої системи призначення та виплати пенсій на базі електронної пенсійної справи. Головною метою створення такої системи є запровадження автоматизованої обробки даних та документів із забезпеченням максимальної доступності громадян до послуг, які надає Фонд, незалежно від місця їх проживання, надання послуг без необхідності безпосереднього звернення до органів Фонду, мінімізації часу обслуговування, а також максимального уникнення людського фактору при призначенні пенсій.

Суть полягає в тому, що для призначення пенсій особа надаватиме працівнику Пенсійного фонду оригінали документів (паспорт, трудова книжка, інші необхідні документи), які будуть скановані (оцифровані) і на підставі яких буде сформована електронна пенсійна справа. Самим працівником Пенсійного фонду буде заповнена в електронній формі заява про призначення пенсії і роздрукована, а особа, якій призначається пенсія, лише поставить свій підпис на заяві. Електронні пенсійні справи, в якій знаходитимуться пенсійні документи, всі розрахунки при призначенні та перерахунку пенсії, і будуть основним архівом, захищеним від зовнішніх втручань. Передбачається також, що пенсіонери зможуть в будь-який час через мережу інтернет знайомитися із даними своєї пенсійної справи.

Нині завершується розробка основного програмного забезпечення. Головними проблемами, які виникають на етапі впровадження системи в експлуатацію, є необхідність оновлення 80 відсотків комп’ютерної техніки в органах Пенсійного фонду України, більша частина з якої функціонує вже 10 і більше років, та належного обладнання приміщень з обслуговування громадян.

Поступове запровадження централізованої системи призначення та виплати пенсій передбачається розпочати з 1 січня 2016 року відповідно до затвердженого графіка впровадження в експлуатацію цієї системи в регіонах України. При цьому членами правління було звернено увагу на необхідність проведення широкої інформаційної роботи стосовно нової системи призначення та виплати пенсії, її можливостей та переваг. 

На шляху до новітніх технологій

Одним з  пріоритетних напрямів в роботі Пенсійного фонду України на даний час є створення централізованої бази даних пенсіонерів та єдиної електронної системи призначення та виплати пенсій.

Голова правління Фонду Олексій Зарудний акцентував увагу на оптимізації роботи відомства. Для підвищення якості пенсійних послуг для громадян планується  з  2016 року   введення в дію централізованої системи нарахування і виплати пенсій.

         В першу чергу це дозволить скоротити  термін  призначення пенсії з 10 днів до 10-15 хвилин,  значно  зменшити  кількість необхідних для цього документів, усунути вплив людського фактора на процес нарахування пенсій. А також дозволить громадянам звертатися за призначенням пенсій незалежно від місця їх реєстрації.  Пенсійні виплати будуть проводитися автоматично:  у визначений день вони просто будуть перераховуватися з рахунку Пенсійного фонду на рахунок   пенсіонера. При цьому значні переваги є і для самого Пенсійного фонду – це дозволить  суттєво скоротити   видатки Фонду на щомісячний друк виплатних відомостей.

         Впровадження новітніх технологій безумовно призведе до зміни структури Фонду. Але це не означає бездумне скорочення чисельності  державних службовців  Пенсійного фонду України, мова йде про оптимізації функцій та кількості  його працівників.

         Перехід на нові форми роботи розрахований не на один рік. При повному впровадженні централізованої системи обробки даних Пенсійний фонд зможе обслуговувати громадян у будь-якому сервісному центрі незалежно від місця їх реєстрації. Спеціальні сервісні центри будуть розташовуватися не тільки в управліннях Фонду, а і в банках, на поштових відділеннях, на територіях громад при їх бажанні. Мова йде про  фронт-офіси, де спеціалісти Фонду будуть приймати документи від пенсіонерів і видавати їм необхідні довідки. А відділи, у яких будуть оброблятися документи, будуть діяти, як і раніше, тільки в управліннях Пенсійного фонду (бек-офіси).

Модернізація системи обслуговування громадян не може бути реалізованою без спеціальних знань і навиків безпосередніх її виконавців. Саме з цього приводу поновлена робота учбово-методичного центру Пенсійного фонду України, в якому проходять навчання за спеціальними програмами підвищення кваліфікації різні категорії спеціалістів. До того ж, в відомстві вводиться система постійної перепідготовки кадрів, в тому числі і дистанційної. Спеціалісти системи Пенсійного фонду повинні професійно та якісно виконувати поставлені задачі, так як модернізація системи обслуговування громадян ,введення централізованої електронної системи обробки даних – це на сьогоднішній день одна із важливих суспільних задач.

06.05.2016

Впровадження нової технології обслуговування громадян та централізованої системи призначення і виплати пенсій на основі електронної пенсійної справи

Система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації в органах Пенсійного фонду України, на сьогодні, не є такою, що відповідає сучасним вимогам та принципам інформаційного суспільства, а отже потребує рішучих комплексних змін та впровадження нових модернізованих технологій. Особливо це питання постає в умовах збільшення загального обсягу прийому громадян та численної кількості документів, що оброблюються та зберігаються в органах ПФУ.

У Пенсійному фонді України розпочато активну діяльність щодо створення нової системи обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій. Перший етап запровадження системи заплановано вже на цей рік.

Головна мета та найвищий результат впровадження технологій – це новий покращений рівень обслуговування громадян в органах ПФУ, значне підвищення якості прийому громадян, зменшення термінів обробки заяв та документів, можливість дистанційного доступу пенсіонера до своєї пенсійної справи, виключення можливості впливу людського фактору на визначення розміру пенсії.

На першому етапі впровадження нової системи відпрацьовуватимуть технологію оцифрування пенсійних справ та запровадження єдиних стандартів обслуговування. Передбачається створення нових методів прийому громадян за принципами «бек-офіс» та «фронт-офіс». Це дасть змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Фонду. Вся інформація про особу відразу потраплятиме в електронну пенсійну справу, яку формуватимуть під час першого звернення громадянина у Фонд та оброблятимуть через централізовану систему  призначення та виплати пенсій.  Ця система буде єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації.

Після того, як працівники фронт-офісу прийняли необхідний пакет документів, у бек-офісі автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок.

Нова система аналізує можливість призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право конкретний пенсіонер. Клієнту не треба буде писати заяву на призначення конкретного виду пенсії, варто лише зазначити, що він претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі.

Ще одна проблема діючої системи обслуговування громадян в органах ПФ України , що вирішує запровадження нової централізованої системи – це те, що оформлення пенсійних документів відбувається лише в управлінні Фонду за місцем реєстрації пенсіонера. У подальшому громадянин зможе звернутися щодо призначення пенсії в будь - яке управління в системі Пенсійного фонду України. Це спростить життя пенсіонерам, які можуть звернутися щодо призначення пенсії в найближчу установу.

Значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян, залучаючи до цього Контакт – центр та веб-портал Пенсійного фонду. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат. Крім того, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду громадянин має право подати заяву, звернення, скаргу, отримати необхідну консультацію фахівців.

Таким чином, позитивний ефект від впровадження нових технологій отримають і громадяни нашої держави і, безпосередньо, сама держава, а саме досягається максимальна автоматизація процесів від моменту звернення до призначення і виплати пенсії, перехід до електронних пенсійних справ, відмова від численних паперових архівів; економія коштів Фонду на утримання централізованих систем, упередження переплат та дублювання виплат, надійний захист персональних даних, мінімізація «людського фактору», помилок, зловживань, корупції.




Важлива інформація!

Потрібна допомога!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!
Важливо!
Акутально!
 
Інформація про навчання у військовому інституті!
Інтерв`ю голови РДА
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області