28 березень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Територіальні органи виконавчої влади / Долинське об'єднане управління Пенсійного фонду України

 

02.02.2017

 

 

 

 

 

 

30.12.2016

Працівників Долинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області, в м. Долині та м. Болехові, з наступаючим Новим роком та Різдвом Христовим колядками, віншівками та найщирішими побажаннями на мир, добро, злагоду та благополуччя у Новому році вітали працівники та вихованці дитячих шкіл мистецтв.

У свою чергу працівники управління висловили щирі слова вдячності і вітань гостям.

 

 

 

 

 

 

 

05.09.2016

Мабуть не всі громадяни знають, що на кожну застраховану особу в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру заводиться персональна облікова картка, до якої включаються дані про заробітну плату, дохід, грошове забезпечення, допомогу та компенсацію працюючих осіб, фізичних осіб-підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, відомості про облік стажу окремим категоріям осіб відповідно до законодавства, відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь. Дані до реєстру застрахованих осіб, зміни та уточнення до них вносяться на підставі  звітності, що подається страхувальниками до органів фіскальної служби та передається до Пенсійного фонду України в порядку міжвідомчого обміну інформацією. Де б не працювала людина, незалежно від підприємства чи території, всі дані про  її заробіток (якщо звичайно він офіційний), дані про сплату  внесків страхувальниками накопичуються в індивідуальних відомостях застрахованої особи. Інформація з індивідуальних відомостей (форма ОК-5) містить дані особи, які будуть використовуватись для розрахунку пенсії. Звертаємо Вашу увагу, що на даний час для розрахунку пенсії беруть всі дані з індивідуальних відомостей застрахованої особи  починаючи з 2000 року. Як отримати доступ до своїх даних з реєстру застрахованих осіб? Це дуже просто. Пенсійний фонд України надає громадянам можливість відслідковувати свої дані про страховий стаж та заробітну плату, дохід  в електронному вигляді в форматі xml. Про все це можна дізнатися на порталі ПФУ (електронна адреса  http://portal.pfu.gov.ua). Для цього потрібно звернутися до управління Пенсійного фонду з паспортом та ідентифікаційним кодом і отримати код для реєстрації на порталі. Далі зареєструватись на порталі ПФУ (http://portal.pfu.gov.ua) та зайти в розділ «Виписка з системи персоніфікованого обліку». От і все.


29.08.2016

Зараз кожен працюючий громадянин може отримати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку, яка є дуже важливою для Вашої майбутньої пенсії!

 Виписка з системи персоніфікованого обліку (ОК-5) дає можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на Ваші пенсійні права:Перелік страхувальників, які подавали по Вам відомості до системи персоніфікованого обліку;

За кожний місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників: сума заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість днів для стажу, відмітка про сплату пенсійного/єдиного внеску;

Загальні показники за кожний рік, помісячно: загальна сума заробітку, з якого сплачені страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж;

·         Відомості про спеціальний (пільговий) стаж, та відомості про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків (БСВ), по страхувальниках і по роках.

 Одержати дану виписку можна особисто  в  Управлінні Пенсійного фонду  з паспортом, ідентифікаційним кодом та оформеною  заявою.

 

 

29.01.2016

Протягом січня 2016р. від вжитих юридичним сектором заходів позовного характеру спрямованих на зменшення заборгованості до бюджету фонду  надійшло  4,6 тис. грн.  на виконанні в органах ДВС перебуває 36 виконавчих листів на 181,9 тис. грн. Прийнято участь 10 судових засіданнях з питань призначення та перерахунку пенсій. Здійснюється постійний контроль за якістю підготовки позовних матеріалів, апеляційних та касаційних скарг, заперечень , доказів, дотримання процесуальних строків. Взаємодія між управлінням ПФУ в Долинському районі та відділом ДВС Долинського районного управління юстиції проводиться на підставі спільного наказу від 08.01.2008 року №6 «Про взаємодію відділу ДВС та управління Пенсійного фонду України в районі щодо визначення спільних дій з погашення боргів до бюджету Пенсійного фонду України» з дотриманням його вимог.

23.01.2016

Про надання  послуг в електронному вигляді

В управлінні Пенсійного фонду України в Долинському районі на офіційному веб-порталі Пенсійного фонду України  запроваджується реєстрація громадян,  застрахованих осіб, страхувальників, в тому числі фізичних осіб-підприємців, з метою  надання  послуг в електронному вигляді.

Звернувшись до послуг, які надаватимуться через зазначений веб-портал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії. Також, можна буде ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.

Підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати таку інформацію як взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитись із умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік або зняття з нього.

Сподіваємося, що наявний електронний ресурс допоможе швидко та зручно отримати Вам корисну інформацію.

Для реєстрації в веб-порталі всі бажаючі можуть звернутися в управління Пенсійного фонду України в Долинському районі за адресою: вул. Грушевського, 18, м. Долина, 3-й поверх, каб. №10. Громадянам з собою необхідно мати паспорт і ідентифікаційний код. Фізичним особам-підприємцям і представникам підприємств, крім паспорта, необхідно представити свідоцтво про державну реєстрацію. 

19.01.2016

ЧОГО ЧЕКАТИ ВІД НОВОГО ТРУДОВОГО КОДЕКСУ

Впродовж останніх років у сіспільстві актуальною є тема нового Трудового кодексу України. За структурою документа проект Трудового кодексу нагадує чинний Цивільний кодекс України, що має свої глави, параграфи, книги. Порівняно із чинним Кодексом законів про працю України, який має 265 статей, проект Трудового кодексу має 398 статті. З прийняттям нового Трудового кодексу передбачається скасування Кодексу законів про працю, Законів України «Про оплату праці», «Про відпустки», тощо. Тож, враховуючи вагому роль цього законодавчого акта, парламентські експерти вважають, що прийняття його остаточного варіанту доцільне лише після широкого суспільного обговорення, з урахуванням думки науковців і практиків у цій галузі та за результатом узгодження з представниками сторін соціального діалогу.

18.01.2016

Управління Пенсійного фонду України в Долинському районі повідомляє, що спеціалістами управління забезпечено та реалізовано конституційні права на звернення відповідно положень Конституції України, Закону України  «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

У своїх зверненнях до управління громадяни найчастіше порушують питання щодо правильності призначення та проведення перерахунків, роз'яснення діючого пенсійного законодавства та з інших питань.

З метою оперативного вирішення питань пенсійного забезпечення, обслуговування інвалідів та категорії населення, що проживає у сільській місцевості, начальником управління та його заступниками  проводяться виїзні прийоми громадян.

Усі звернення, що надходять до управління, розглядаються у встановлені термін. Відвідувачам надаються вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства, обґрунтовані роз’яснення щодо призначення та виплати пенсій, з інших порушених ними питань.

Для зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків їх повторних звернень в управлінні постійно діє “гаряча” телефонна лінія для надання відповідей з питань призначення та виплати пенсії.

 15.01.2016

Звернення громадян

На протязі 2015 року  управлінням забезпечено реалізацію та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади шляхом виконання вимог  Закону України “Про звернення громадян”, відповідних Указів Президента України,  рішень Уряду України та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Пенсійному фонді України.

Відповідно до положення про адміністративно-господарський відділ в управлінні покладено на даний структурний підрозділ. Реєстрація письмових звернень  здійснюється на реєстраційно-контрольних картках в електронному вигляді за допомогою програми ASEDO, реєстрація особистого прийому громадян проводиться в журналі обліку особистого прийому громадян відповідно до вказівок, передбачених Інструкцією. Звернення по питаннях, що не належать до компетенції органів Пенсійного фонду, не надходили. Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої соціалістичної праці, жінки, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» на особистий прийом чи письмово не зверталися.

В управлінні створені належні умови для реалізації громадянами права на звернення, всебічного розгляду та вирішення по суті порушених питань. В  вжито заходів щодо створення необхідних умов для очікування прийому громадянами, придбані лавки для сидіння, дільниці забезпечені меблями, є в наявності медична аптечка тощо. Систематично поновляється на стендах інформація про години прийому громадян, перелік документів, необхідних для призначення пенсій, закріплення фахівців за дільницями, графіки та місця особистого прийому керівниками органів Фонду. Зміни у графіках роботи управління та особистого прийому громадян оперативно доводяться до громадськості.

Питання  роботи із зверненнями громадян передбачено в плані роботи управління на 2015 рік. Робота із зверненнями громадян планується щоквартально. Доповідні записки про виконання планів роботи   подаються щомісячно до 10 числа, як передбачено Регламентом.

Прийом громадян та документів для призначення пенсійних виплат проводився щоденно протягом всього робочого дня. Оголошення про такий спеціальний режим роботи управління та про додаткові заходи, які вживаються з надання послуг громадянам було розміщено в зручому для ознайомлення місці та доведено до населення району через засоби масової інформації.

Графіки особистого прийому, графік роботи “гарячих” ліній, переліки адміністративних послуг, інформації про стан роботи із зверненнями громадян  розміщені також на веб-сторінці Долинської РДА. Інформація оновлюється систематично.

Для забезпечення доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до приміщення передбачений голосовий домофон з розташуванням на першому поверсі кнопки виклику спеціалістів управління.     

З усіма працівниками управління неодноразово проводились навчання, щодо організації проведення прийому громадян, недопущення випадків вимагання від громадян непередбачених нормативно-правовими актами документів, платних послуг, а також про надання ними будь-яких послуг. Всі працівники попереджені про персональну відповідальність за порушення правил поведінки державного службовця.

Всього надійшло 213 звернень громадян, в тому числі 97 на особистому прийомі, 44 на виїзних прийомах, 43 через засоби зв`язку від заявника та 29 через вищі органи влади та організації.

 Розгляд усіх письмових та усних звернень громадян забезпечено у встановлені законодавством терміни та надано відповіді. При цьому не допускались надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, із порушенням строків, безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам та організаціям.

Робота   із   зверненнями   громадян  в управлінні аналізується   щомісячно. Результати аналізу систематизуються оглядовими листами та  обговорюються на виробничих нарадах управління, видаються накази. Повторних та колективних звернення протягом року не надходили.

  Всі звернення стосуються правильності проведення перерахунку пенсій збільшення розміру пенсій та роз’яснення діючого законодавства.  Як показує аналіз звернень громадян, в них порушується питання, що відноситься переважно до компетенції органів Пенсійного фонду на державному рівні. В першу чергу це питання удосконалення законодавства по призначенню та виплаті пенсій, надбавок, підвищення розмірів пенсій та доплат до них відповідно до Законів України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, доповнення до переліку особливих заслуг перед Україною.

Визначивши пріоритетним у своїй роботі принцип відкритості та прозорості, управління  висвітлює  через засоби масової інформації відомості про свою діяльність, зокрема,  про роботу із зверненнями громадян.

 В управлінні на виконання Плану дій з виконання програми Пенсійного фонду України щодо впровадження антикорупційних заходів на 2015 рік прийом документів для призначення та виплати пенсій проводиться громадською приймальнею за принципом «єдиного вікна». На протязі року 7904 громадян звернулись до громадської приймальні за наданням консультацій, роз`ясень та послуг.

Надані 5450 адміністративних послуг: анкети – 1053, ОК-5 – 709, довідки 2744, видані посвідчення – 944.




Важлива інформація!

Потрібна допомога!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!
Важливо!
Акутально!
 
Інформація про навчання у військовому інституті!
Інтерв`ю голови РДА
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області