1 Червень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Відомість про адміністрацію

УКРАЇНА

ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від 19.03.2020                             м. Долина                                 №108

 

 

Про функціональні повноваження

голови, першого заступника,

заступника голови та керівника апарату

районної державної адміністрації

 

 

Відповідно до статей 39, 40, 44 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», з метою забезпечення виконання основних завдань районної державної адміністрації:

1. Затвердити розподіл обов’язків між головою, першим заступником, заступником голови та керівником апарату районної державної адміністрації, згідно з додатком 1.

2. Установити, що:

2.1. Перший заступник, заступник голови та керівник апарату районної державної адміністрації здійснюють свої функції та повноваження, визначені цим розпорядженням, і несуть персональну відповідальність за стан справ на дорученій їм ділянці роботи.

2.2. У разі відсутності голови районної державної адміністрації його функції і повноваження виконує перший заступник голови районної державної адміністрації, а в разі відсутності останнього – заступник голови районної державної адміністрації.

2.3. У разі відсутності першого заступника, заступника голови чи керівника апарату виконання їх повноважень здійснюють посадові особи, згідно з додатком 2.

3. З метою забезпечення належного рівня управління та взаємодії з усіма адміністративними одиницями району, вивчення стану справ і надання практичної допомоги на місцях закріпити за Долинською міською радою ОТГ, Вигодською селищною радою ОТГ, Витвицькою сільською радою ОТГ та сільськими радами району першого заступника, заступника голови, керівника апарату та керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації згідно з додатком 3.

4. Визнати такими, що втратили чинність розпорядження районної державної адміністрації 22.02.2019 №56 «Про функціональні повноваження голови, першого заступника, заступника голови та керівника апарату районної державної адміністрації» та 18.04.2019 №109 «Про внесення змін до розпорядження районної державної адміністрації від 22.02.2019 р. №56 «Про функціональні повноваження голови, першого заступника, заступника голови та керівника апарату районної державної адміністрації».

5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                    Віктор Лаврик

 

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження районної

державної адміністрації

19.03.2020   №108  

 

Розподіл обов’язків

між головою, першим заступником голови, заступником голови та керівником апарату районної державної адміністрації

 

Голова районної державної адміністрації

Лаврик Віктор Васильович

 

Здійснює загальне керівництво діяльністю районної державної адміністрації, координує роботу першого заступника, заступника та керівника апарату районної державної адміністрації.

Вирішує основні питання взаємодії з обласною державною адміністрацією, обласною та районною радами, територіальними органами центральних органів державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Несе відповідальність за виконання покладених на районну державну адміністрацію завдань і за здійснення нею своїх повноважень.

Є керівником районної державної адміністрації. Представляє районну державну адміністрацію у відносинах з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування, політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями, підприємствами, установами та організаціями, громадянами та іншими особами як в Україні, так і за її межами.

Призначає на посади та звільняє з посад першого заступника, заступника голови, керівника апарату, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації із статусом юридичної особи публічного права відповідно до статей 10, 11 та 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» і законодавства про державну службу.

Укладає і розриває контракти з керівниками підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління районної державної адміністрації, або уповноважує на це своїх першого заступника та заступника.

Погоджує у встановленому порядку призначення на посади та звільнення з посад керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління органів виконавчої влади вищого рівня, крім керівників підприємств, установ та організацій Збройних Сил України та інших військових формувань, Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України.

В межах затверджених бюджетів виступає розпорядником коштів районної державної адміністрації, використовує їх лише за цільовим призначенням.

Утворює для сприяння здійсненню повноважень районної державної адміністрації консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, комісії, члени яких виконують свої функції на громадських засадах, а також визначає їх завдання, функції та персональний чи посадовий склад.

Здійснює інші функції, передбачені Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів державної влади.

Інформує в установленому чинним законодавством України порядку обласну державну адміністрацію та населення про суспільно – політичну, соціально – економічну, екологічну ситуацію в районі та стан виконання повноважень, покладених на районну державну адміністрацію.

Забезпечує розвиток міжнародного співробітництва, налагодженню зовнішньоекономічних зв’язків, укладає договори з іноземними партнерами у межах компетенції, визначеної законодавством. Організовує реалізацію державної інвестиційної політики.

Організовує та контролює розроблення стратегії та пріоритетних напрямків соціально - економічного та культурного розвитку району, здійснює їх моніторинг.

Організовує розробку проектів програм соціально – економічного та культурного розвитку району, подає їх на розгляд районній раді, організовує виконання схвалених районною радою програм, звітує перед нею про їх виконання.

Запроваджує ефективні механізми комунікацій між районною державною адміністрацією та виконавчими комітетами місцевих рад щодо моніторингу, аналізу та вирішення проблемних питань розвитку територій.

Забезпечує:реалізацію наданих державою, а також делегованих районною радою повноважень.

Безпосередньо веде питання:фінансів; фіскальної та казначейської роботи; правової, кадрової, інвестиційної політики; бюджетної, цінової політики; забезпечення законності прав і свобод громадян; запобігання та виявлення корупції; цивільного захисту населення; оборонної, мобілізаційної та правоохоронної роботи; відзначення державними нагородами.

Спрямовує діяльність: першого заступника, заступника голови, керівника апарату, усіх структурних підрозділів районної державної адміністрації; безпосередньо – відділу фінансів районної державної адміністрації; сектору правового забезпечення районної державної адміністрації; відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, та захисту довкілля районної державної адміністрації (в частині мобілізаційної, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами), сектору документообігу і контролю апарату районної державної адміністрації (в частині контролю).

 

Координує діяльність: відділу фінансів районної державної адміністрації, управління державної казначейської служби України у Долинському районі; Долинського управління Головного управління державної фіскальної служби в Івано – Франківській області; Долинської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби в Івано-Франківській області, відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та захисту довкілля, сектору документообігу і контролю апарату районної державної адміністрації Долинського відділення поліції Калуського відділу поліції Головного управління національної поліції в Івано-Франківській області.

 

Забезпечує взаємодію з:Долинським відділом Калуської місцевої прокуратури; районним судом; Долинським міжрайонним відділом Управління служби безпеки України в Івано-Франківській області; об’єднаним міським військовим комісаріатом.

Очолює: колегію районної державної адміністрації; постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян; комісію з питань захисту прав дитини; координаційну раду з питань взаємодії районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування; координаційну раду з питань розвитку підприємництва; комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій; координаційну раду з питань допомоги учасникам АТО, які постраждали під час бойових дій та їх сім’ям; тристоронню соціально-економічну раду; районну тимчасову комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат; координаційну раду з питань надання шефської допомоги установам та організаціям Збройних Сил України.

 

Перший заступник голови районної державної адміністрації

Гарбера Уляна Ігорівна

 

Забезпечує виконання Конституції України та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, розпоряджень обласної та районної державних адміністрацій, рішень обласної та районної рад, реалізацію повноважень районної державної адміністрації у відповідних напрямках діяльності.

У межах повноважень, визначених Законом України «Про місцеві державні адміністрації», здійснює контроль за додержанням органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, організаціями та установами, незалежно від їх організаційно – правових форм і форм власності, іншими юридичними особами Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень обласної та районної державних адміністрацій і несе персональну відповідальність за стан справ у дорученій сфері.

Відповідає за підготовку планів роботи районної державної адміністрації, питань для розгляду на засіданнях колегії районної державної адміністрації, нарадах у голови районної державної адміністрації; вносить пропозиції щодо порядку денного засідань колегії та нарад відповідно до повноважень.

Бере участь у розгляді питань на засіданнях колегії районної державної адміністрації, нарадах за участю голови районної державної адміністрації, в роботі відповідних колегіальних органів, що утворюються структурними підрозділами районної державної адміністрації. Співпрацює із відповідними постійними комісіями районної ради. Вирішує основні питання взаємодії з обласною державною адміністрацією, обласною радою, районною радою, виконавчими комітетами місцевих рад, іншими органами і організаціями в районі і за його межами. У разі відсутності голови районної державної адміністрації виконує його обов’язки. Координує роботу заступника голови, керівника апарату районної державної адміністрації.

Веде питання: соціально-економічного розвитку; регіонального розвитку та будівництва; децентралізації влади в районі; надзвичайних ситуацій; цивільного захисту населення; містобудування та архітектури; соціального захисту населення, праці та заробітної плати; газифікації населених пунктів; енергоефективності та енергозбереження (в тому числі питання стимулювання впровадження енергосервісних договорів систем енергоменеджемнту/енергомоніторингу в бюджетних установах), паливно-енергетичного комплексу; дорожнього та житлово-комунального господарства; державного майна і приватизації; стратегічного планування і структурної перебудови господарського комплексу; зовнішніх економічних зв’язків і туризму; статистики; районних програм; банківської справи; державного страхування; торговельного та побутового обслуговування населення; регуляторної політики і підприємництва; агропромислового комплексу; ветеринарії; використання та охорони земель; промисловості, транспорту і зв’язку; меліорації та водного господарства; лісового та мисливського господарства; охорони довкілля; виставково-ярмаркової діяльності; запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознаками статі; забезпечення законності у діяльності підприємств, установ і організацій різних форм власності галузей, які курує .

Спрямовує діяльність: відділу економіки, житлово-комунального господарства, енергозбереження та інфраструктури, відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, та захисту довкілля районної державної адміністрації (в частині питань цивільного захисту та захисту довкілля); відділу містобудування, архітектури та будівництва; управління соціального захисту населення; центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації.

Координує діяльність: відділу фінансів з питань контролю та формування місцевих бюджетів; управління державної казначейської служби України у Долинському районі в частині казначейського обслуговування місцевих бюджетів; Долинського територіально віддаленого безбалансового відділення №1008/0161 Івано-Франківського регіонального управління акціонерного товариства «Ощадбанк» та інших банківських установ; місцевих дозвільних органів; Долинського районного споживчого товариства; Долинського районного відділу міськрайонного управління у Долинському районі та м.Болехів Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області; Долинського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області в частині повноважень; територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Долинського району; Долинського районного відділу Головного управління Держпродспоживслужби в Івано – Франківській області; виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства; підприємств ремонтно-будівельної галузі; підприємств поштового та електрозв’язку, підприємств туристичної галузі.

Забезпечує взаємодію з:підприємствами промислового комплексу, лісового господарства; Долинським районним відділом управління державної служби з надзвичайних ситуацій України в Івано-Франківській області; Долинським відділенням публічного акціонерного товариства «Івано-Франківськгаз»; Долинською службою експлуатації електричних мереж філії АТ «Західна»; підприємствами з транспортних перевезень в районі; підприємствами нафтогазовидобувного комплексу, дорожнього господарства, що є у державній власності або мають частку державного майна; підприємствами переробної та харчової промисловості, сільського господарства, що є в державній власності або мають частку державного майна; кредитними спілками району; іншими галузевими радами; районною організацією Товариства охорони природи; районною екологічною асоціацією «Зелений світ»; районною екологічною організацією «Захист довкілля Долинщини»; іншими організаціями відповідного спрямування; районною організацією Українського товариства мисливства і рибальства; обласними структурами та районними підприємствами, установами, організаціями різних форм власності галузей, які курує.

Очолює:районну Державну надзвичайну протиепізоотичну комісію; районну комісію з питань евакуації; районну робочу групу з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення; комісію для розгляду питань, пов’язаних з призначенням населенню житлових субсидій, державної соціальної допомоги та наданню пільг за місцем фактичного проживання пільговика; робочу групу з питань реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати; комісію щодо проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, які мають право на таку пільгу; комісію з питань координації діяльності з надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг; опікунську раду з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування); робочу групу з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення; комітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури; робочу групу щодо забезпечення тимчасового проживання на території району громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО; районний комітет з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на приміських, внутрішньорайонних маршрутах загального користування; комісію для визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам; комісію з розгляду заяв щодо надання кредитів для розвитку та підтримки індивідуального житлового будівництва на селі; спостережну комісію; комісію з порядку виявлення та обліку безгосподарських відходів; дорадчий орган у справах альтернативної (невійськової) служби, районну призовну комісію; районну комісію для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», комісію щодо розгляду заяв членів сімей загиблих та осіб з інвалідністю про виплату грошової компенсації; комісію з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру районного рівня; комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам; комісію з питань фінансування виноградарства, садівництва і хмелярства; районну комісію для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни; комісію з питань розгляду заяв членів сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів про виплату грошової компенсації; комісію з розгляду питань надання одноразової грошової допомоги постраждалим особам чи особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції; Міжвідомчу раду з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми.

 

Заступник голови районної державної адміністрації

Дидяк Михайло Богданович

 

Забезпечує виконання Конституції України та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, розпоряджень обласної та районної державних адміністрацій, рішень обласної та районної рад, реалізацію повноважень районної державної адміністрації у відповідних напрямках діяльності.

У межах повноважень, визначених Законом України «Про місцеві державні адміністрації», здійснює контроль за додержанням органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, організаціями та установами, незалежно від їх організаційно – правових форм і форм власності, іншими юридичними особами Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень обласної та районної державних адміністрацій і несе персональну відповідальність за стан справ у дорученій сфері.

Відповідає за підготовку планів роботи районної державної адміністрації, питань для розгляду на засіданнях колегії районної державної адміністрації, нарадах у голови районної державної адміністрації; вносить пропозиції щодо порядку денного засідань колегії та нарад відповідно до повноважень.

Бере участь у розгляді питань на засіданнях колегії районної державної адміністрації, нарадах за участю голови районної державної адміністрації, в роботі відповідних колегіальних органів, що утворюються структурними підрозділами районної державної адміністрації.

Співпрацює із відповідними постійними комісіями районної ради.

Вирішує основні питання взаємодії з обласною державною адміністрацією, обласною радою, районною радою, виконавчими комітетами місцевих рад, іншими органами і організаціями в районі і за його межами.

Веде питання: освіти; культури і мистецтв; охорони здоров’я; зайнятості населення; захисту прав дітей; сім’ї та молоді; гендерної політики; фізкультури і спорту; національних, міграційних питань та релігійних культів; інформаційно-аналітичної роботи; преси та інформації; вчинення нотаріальних дій.

Спрямовує діяльність: відділу культури, молоді та спорту і взаємодії з громадськістю районної державної адміністрації; сектору освіти районної державної адміністрації; служби у справах дітей районної державної адміністрації; районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Координує діяльність:Долинського відділу обслуговування громадян Калуського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області; Долинської міськрайонної філії Державної Установи «Івано-Франківський обласний лабораторний центр МОЗ України»; Долинської районної філії Івано – Франківського обласного центру зайнятості; Долинського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області в частині повноважень; КНП «Долинська багатопрофільна лікарня», комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної допомоги».

Забезпечує взаємодію з:гуманітарних та політико-правових питань з органами місцевого самоврядування, місцевими засобами масової інформації, політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями, благодійними фондами; творчими спілками району; громадськими радами району; галузевими профспілками; фізкультурно-спортивним товариством «Колос»; районним центром фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»; районними федераціями з видів спорту; районною організацією українського Товариства охорони пам’яток історії та культури; підприємствами фармації, іншими обласними структурами та районними підприємствами, установами, закладами і організаціями різних форм власності галузей, які курує.

Очолює: комісію з питань координації взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах; районну міжвідомчу координаційно-методичну раду з питань правової освіти населення; координаційну раду з питань відпочинку та оздоровлення дітей; координаційну раду з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/ СНІДу/; координаційну раду з питань дітей; координаційну раду з питань національно – патріотичного виховання дітей та молоді; координаційну раду з питань реалізації Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація», постійно діючу інвентаризаційну комісію.

 

Керівник апарату районної державної адміністрації

Мацалак Ірина Іванівна

 

Організовує роботу апарату районної державної адміністрації. Здійснює визначені Законом України «Про державну службу» повноваження керівника державної служби в апараті районної державної адміністрації та її структурних підрозділах (крім структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права).

Забезпечує виконання Конституції України та законів України, актів Президента України і Кабінету міністрів України, центральних органів виконавчої влади, розпоряджень обласної та районної державних адміністрацій, рішень обласної та районної рад, реалізацію повноважень у відповідних напрямах діяльності.

У межах повноважень, визначених Законом України «Про місцеві державні адміністрації», здійснює контроль за додержанням виконавчими комітетами сільських рад, а також підприємствами, організаціями та установами, незалежно від їх організаційно – правових форм і форм власності, іншими юридичними особами Конституції України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень обласної та районної державних адміністрацій і несе персональну відповідальність за стан справ у дорученій сфері.

Відповідає за підготовку планів роботи районної державної адміністрації, питань для розгляду на засіданнях колегії районної державної адміністрації, нарадах у голови районної державної адміністрації, вносить пропозиції щодо порядку денного засідань колегії та нарад відповідно до повноважень.

Бере участь у розгляді питань на засіданнях колегії районної державної адміністрації, нарадах за участю голови районної державної адміністрації, в роботі колегіальних органів, що утворюються структурними підрозділами районної державної адміністрації.

Співпрацює із відповідними постійними комісіями районної ради.

Вирішує основні питання взаємодії з обласною державною адміністрацією, обласною радою, районною радою, виконавчими комітетами місцевих рад, іншими органами і організаціями в районі і за його межами.

Керує діяльністю апарату районної державної адміністрації, забезпечує діяльність районної державної адміністрації з кадрових, правових, організаційних, матеріально - технічних питань. Відповідає за стан діловодства, обліку і звітності. Видає в межах повноважень накази. Забезпечує підготовку матеріалів на розгляд голови районної державної адміністрації, організовує доведення розпоряджень районної державної адміністрації до виконавців.

Організовує проведення моніторингу діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації, виконавчих комітетів місцевих рад у межах і порядку, встановлених законодавством, з питань, що належать до компетенції апарату районної державної адміністрації. Забезпечує підготовку та подання на розгляд голові районної державної адміністрації проектів планів роботи та заходів районної державної адміністрації, організовує та контролює хід їх виконання.

Веде питання: організаційної та кадрової роботи; навчання кадрів; матеріально - технічного забезпечення районної державної адміністрації; контролю, перевірки та організації виконання розпоряджень районної державної адміністрації, рішень районної ради та органів влади вищого рівня; підготовки та проведення засідань колегій районної державної адміністрації, нарад, семінарів; сприяння у проведенні виборів та референдумів; розгляду звернень та прийому громадян; комп’ютеризації; архівної справи; діловодства; методичної роботи; ведення Державного реєстру виборців.

Спрямовує діяльність: сектору організаційної роботи апарату районної державної адміністрації, відділу ведення Державного реєстру виборців; сектору управління персоналом; сектору фінансово - господарського забезпечення; сектору документообігу і контролю; архівного відділу районної державної адміністрації.

Координує діяльність:Долинського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Івано-Франківській області.

Забезпечує взаємодію: з органами влади вищого рівня, територіальними органами центральних органів державної виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, виконавчим апаратом районної ради та органами місцевого самоврядування, обласними структурами та районними підприємствами, установами, організаціями різних форм власності галузей, які курує.

Очолює:комісію по державних нагородах України; експертну комісію з питань роботи зі службовою інформацією, комісію з категоріювання об’єктів інформаційної діяльності в районній державній адміністрації, кваліфікаційну комісію по присвоєнню класності водіям, які працюють в районній державній адміністрації.

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                    Ірина Мацалак

 

 

 

 

Додаток 2

до розпорядження районної

державної адміністрації

                                                                 19.03.2020   №108 

 

 

Виконання функціональних повноважень

першого заступника, заступника голови та керівника апарату

районної державної адміністрації в разі їх відсутності

 

з/п

Відсутня посадова особа

Посадова особа, яка виконує функціональні повноваження

1

Перший заступник голови районної державної адміністрації

Уляна Гарбера

Заступник голови районної державної адміністрації

Михайло Дидяк

2

Заступник голови районної державної адміністрації

Михайло Дидяк

Перший заступник голови районної державної адміністрації

Уляна Гарбера

3

Керівник апарату районної

державної адміністрації

Ірина Мацалак

Виконання обов’язків покладається на керівника структурного підрозділу апарату районної державної адміністрації, визначеного головою районної державної адміністрації

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                            Ірина Мацалак

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до розпорядження районної

державної адміністрації

19.03.2020  №108

 

ЗАКРІПЛЕННЯ

першого заступника, заступника голови, керівника апарату

та керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації

за Долинською міською радою ОТГ, Вигодською селищною радою ОТГ, Витвицькою сільською радою ОТГ та сільськими радами району

 

Ради

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Долинська міська рада ОТГ

Витвицька сільська рада ОТГ

Лолинська

Підлісківська

Шевченківська

Яворівська 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гарбера

Уляна Ігорівна

Перший заступник голови районної державної адміністрації

Керівник групи

Воробець

Тетяна Ярославівна

Заступник начальника управління соціального захисту населення районної державної адміністрації

Главач

Марія Володимирівна

Начальник відділу фінансів районної державної адміністрації

Гошовська

Мирослава Мирославівна

Головний спеціаліст сектору організаційної роботи апарату районної державної адміністрації

Іляшенко

Поліна Костянтинівна

Начальник відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та захисту довкілля районної державної адміністрації

Куцик

Михайло Йосифович

Начальник відділу економіки, житлово-комунального господарства, енергозбереження та інфраструктури районної державної адміністрації

Марінець

Світлана Андріївна

Начальник-адміністратор центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації

Пенджола

Володимир Іванович

В.о. завідувача сектору освіти районної державної адміністрації

Тисяк

Лідія Михайлівна

Завідувач сектору з питань усиновлення, опіки, піклування та сімейних форм виховання дітей служби у справах дітей районної державної адміністрації

Угриновський

Іван

Тарасович

Начальник відділу містобудування, архітектури та будівництва районної державної адміністрації

Вигодська селищна рада ОТГ

Геринська

Гошівська

Княжолуцька

Тяпчанська

 

 

 

 

 

Дидяк

Михайло Богданович

Заступник голови районної державної адміністрації

Керівник групи

Багира

Галина Степанівна

Начальник служби у справах дітей районної державної адміністрації

Гібчинський

Володимир Іванович

Начальник відділу культури, молоді та спорту і взаємодії з громадськістю районної державної адміністрації

Гнатишин

Олег

Ігорович

Начальник сектору державної реєстрації центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації

Іваськів

Надія Михайлівна

Головний спеціаліст відділу економіки, житлово-комунального господарства, енергозбереження та інфраструктури районної державної адміністрації

Лазорко

Марина Вікторівна

Завідувач сектору організаційної роботи апарату районної державної адміністрації

Мелешко

Галина Степанівна

Головний спеціаліст відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та захисту довкілля районної державної адміністрації

Паровінчак

Наталія Василівна

Головний спеціаліст відділу фінансів районної державної адміністрації

Пенджола

Володимир Іванович

В.о. завідувача сектору освіти районної державної адміністрації

Ружицька

Лілія

Зеновіївна

Начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації

 

Белеївська

Великотурянська

Надіївська

Новичківська

Оболонська

Раківська

Рахинянська

Тростянецька

Мацалак

Ірина Іванівна

Керівник апарату районної державної адміністрації

Керівник групи

Дацьо

Марія Богданівна

Головний спеціаліст відділу фінансів районної державної адміністрації

Коцкович

Віктор Васильович

Головний спеціаліст відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та захисту довкілля районної державної адміністрації

Лазорко

Марина Вікторівна

Завідувач сектору організаційної роботи апарату районної державної адміністрації

Наум

Надія Володимирівна

Заступник начальника управління-начальник відділу праці управління соціального захисту населення районної державної адміністрації

Пенгрин

Степан Васильович

Директор районного центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді

Трошина

Тетяна Валеріївна

Адміністратор центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації

Халацька

Мирослава Василівна

Головний спеціаліст відділу економіки, житлово-комунального господарства, енергозбереження та інфраструктури районної державної адміністрації

 

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                            Ірина Мацалак

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Важлива інформація!

На підтримку українських лікарів!
Держпродспоживслужба інформує!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!

Важливо!
Акутально!
 
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

Повідомлення про корупцію

Информация-по-остойчивости.jpgВідомості про прояви та вчинення корупційних дії уповноваженими особами на виконання функцій держави у Долинській районній державній адміністрації надсилати на електронну адресу: ZPKRDA@i.ua або повідомляти за номером телефону (03477)27064

Уповноважена особа: Біда Ірина Олегівна.

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області