проект
ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
КОЛЕГІЯ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
РІШЕННЯ
__________________ №_____
Про роботу із зверненнями громадян
у 2016 році відповідно до Указу
Президента України від 07.02.2008
№109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та
гарантування конституційного права
на звернення до органів державної влади
та органів місцевого самоврядування”
Відповідно до вимог Конституції України, на підставі частини 1 статті 25 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, з метою забезпечення реалізації і гарантування конституційного права громадян на звернення, скорочення надходження звернень до органів влади вищого рівня, підвищення ефективності особистих прийомів громадян та оперативного вирішення порушених у зверненнях питань, що належать до повноважень районної державної адміністрації, колегія районної державної адміністрації вирішила рекомендувати:
1. Довідку начальника загального відділу апарату районної державної адміністрації Пазяк І.Я. про роботу із зверненнями громадян у 2016 році взяти до відома (додається).
2. Загальному відділу апарату районної державної адміністрації (І. Пазяк):
2.1. Довідку про роботу Долинської районної державної адміністрації із зверненнями громадян у 2016 році надіслати в структурні підрозділи районної державної адміністрації, територіальні органи виконавчої влади в районі, виконавчі комітети міської, селищної та сільських рад, Витвицькій об’єднаній територіальній громаді для розгляду та врахування у роботі (додається).
2.2. Здійснювати постійний контроль за кваліфікованим, об’єктивним розглядом звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації.
2.3. Інформувати керівника апарату районної державної адміністрації про факти несвоєчасного подання відповідей виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками.
2.4. Надавати практичну і методичну допомогу структурним підрозділам районної державної адміністрації, установам та організаціям, виконавчим комітетам міської, селищної, сільських рад району, Витвицькій об’єднаній територіальній громаді щодо організації роботи із зверненнями громадян.
3. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів виконавчої влади в районі, виконавчим комітетам міської, селищної, сільських рад району, Витвицькій об’єднаній територіальній громаді:
3.1. Вживати заходи щодо безумовного виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
3.2. Не допускати фактів надання необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян.
3.3.Вживати невідкладних заходів щодо розгляду звернень соціально незахищених категорій населення.
3.4. Забезпечити дотримання в роботі із зверненнями громадян Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та Класифікатора звернень, затверджених відповідно постановами Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 та від 24.09.2008 № 858.
3.5. Вживати заходи щодо вирішення звернень громадян на місцях та зменшення кількості надходжень скарг та заяв на адресу вищестоящих органів державної виконавчої влади та на “гарячу лінію” Урядового контактного центру.
4. Координацію роботи та узагальнення інформації про виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - загальний відділ апарату районної державної адміністрації (І. Пазяк).
5. Контроль за виконанням рішення покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Ірину Мацалак.
Голова районної державної
адміністрації, голова колегії Юрій Мазур