4 Червень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Територіальні органи виконавчої влади / Долинське управління ГУ ДФС в Івано-Франківській області

 

Звіт

про виконання плану роботи Долинської ОДПІ

на _перше_півріччя 2016 року

плановий період

 

з/п

Зміст заходу

Відповідальні виконавці

Термін

виконання

 

 

Розділ 1. Забезпечення виконання встановлених завдань із надходження податків, зборів та інших платежів, а також єдиного внеску до бюджетів та державних цільових фондів

 

1.1.

Доведення до структурних підрозділів Долинської об’єднаної державної податкової інспекції (далі - ОДПІ) індикативних показників доходів державного і місцевого бюджетів за основними напрямами роботи та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок)

Сектор моніторингу доходів та обліково-звітних систем

Протягом півріччя

Протягом I півріччя 2016 року до структурних підрозділів інспекції доводились індикативні показники доходів державного та місцевих бюджетів та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відповідними наказами Долинської ОДПІ

1.2.

Координація роботи структурних підрозділів інспекції щодо виконання індикативних показників доходів державного і місцевого бюджетів, сплати єдиного внеску та інших завдань, встановлених відповідними наказами Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (далі – ГУ ДФС) та ОДПІ

Сектор моніторингу доходів та обліково-звітних систем,

структурні підрозділи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Забезпечено координацію роботи структурних підрозділів інспекції щодо виконання доведених індикативних показників доходів державного та місцевих бюджетів і сплати ЄСВ та інших завдань, встановлених відповідними наказами ДФС України та ГУ ДФС в області та Долинської ОДПІ відповідно до Регламенту взаємодії структурних підрозділів органів доходів і зборів. В результаті проведеної роботи до ЗФ ДБ мобілізовано коштів в сумі 249757,0 тис. грн. при доведеному завданні 501082,0 тис. грн., виконання завдання склало 49,8 відс., недобір – 251325,0 тис. грн. (в т. ч. – 264129,7 тис. грн. рентної плати за користування надрами при видобуванні корисних копалин (платіж ПАТ „Укрнафта”)).

До МБ мобілізовано 1293647 тис. грн. при доведеному завданні 106292,1 тис. грн., виконання 121,7 відс.). Додатково надійшло 23072,6 тис. грн.

 

За платежами, що контролюються відділенням, у січні-червні 2016р. сума поступлень до Державного бюджету склала 106434,6 тис. грн., що становить 44,4 відсотків доведених завдань. До місцевого бюджету надійшло 39136,9 тис. грн. при плановому завданні 27325,1 тис. грн, що становить 116,0 відсотків

1.3.

Здійснення контролю за своєчасністю, повнотою нарахування та сплатою податку на прибуток підприємств у розмірах, не менших ніж доведено відповідними наказами ГУ ДФС та ОДПІ про індикативні показники доходів

Відділ податків і зборів з юридичних осіб

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Здійснюється постійний контроль за повнотою нарахуванням та сплати податку на прибуток підприємств, так за І-ший квартал 2016 року нараховано 7369,7 тис. грн. податку на прибуток та сплачено до бюджету 18059,1 тис. грн.

 

Станом на 01.07.2016 року до  державного бюджету мобілізовано податок на прибуток в сумі 4377,7 тис. грн. виконання індикативного показника становить 127 відс. (сума перевиконання складає – 931,7 тис. грн.). До місцевого бюджету мобілізовано 240,5 тис. грн., індикативний показник виконано на 418,3 відсотка (перевиконання склало 183,0 тис. грн.)

1.4.

Забезпечення контролю за сплатою податку на прибуток підприємств у разі нарахування та виплати суб’єктами господарювання дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках

Відділ податків і зборів з юридичних осіб

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

 

 

 

 

 

 

Протягом півріччя

Забезпечено надходження податку на прибуток підприємств  суб’єктами господарювання дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках в сумі 880,9 тис. грн.

 

Протягом 1-го півріччя 2016 року, СГД Рожнятівського району, відповідно до поданої звітності, не  проводили нарахування та виплату дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках

1.5.

Здійснення контролю за дотриманням платниками чинного законодавства з питань сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унiтарними підприємствами та їх об’єднаннями

Відділ податків і зборів з юридичних осіб

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

 

 

Протягом півріччя

Ведеться контроль за дотриманням платниками чинного законодавства з питань сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унiтарними підприємствами.

 

Станом на 01.07.2016 року до  державного бюджету мобілізовано частини чистого прибутку (доходу) державними унiтарними підприємствами та їх об’єднаннями в сумі 1984,2 тис.грн.

виконання індикативного показника становить 133,1 відс., до місцевого бюджету мобілізовано 4,7 тис. грн.

1.6.

Опрацювання декларацій з податку на додану вартість для підтвердження задекларованих сум податку на додану вартість (далі – ПДВ), що підлягають перерахуванню до бюджету, та відображення в системі електронного адміністрування.

Забезпечення надходжень ПДВ до загального фонду державного бюджету в обсягах не менше, ніж доведено відповідними наказами ГУ ДФС та ОДПІ про індикативні показники доходів

Відділ податків і зборів з юридичних осіб,

 

 

 

 

 

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

За І-ше півріччя 2016 року здійснено опрацювання декларацій з ПДВ та забезпечено надходження до бюджету в сумі 23944,9 тис. грн. при доведеному завданні 21661 тис. грн. (105,7 %)

 

Відділом податків і зборів з фізичних осіб постійно проводилася відповідна робота щодо виконання планово-розрахункової бази по мобілізації ПДВ до державного бюджету, в результаті проведеної роботи забезпечено надходження до бюджету ПДВ в сумі 1557,1 тис. грн.

 

Станом на 01.07.2016 року до  державного бюджету мобілізовано ПДВ в сумі 11052,7 тис. грн., виконання індикативного показника становить 145,5 відс. (сума перевиконання складає 3450,8 тис. грн.).

1.7.

Співставлення даних податкових декларацій з податку на прибуток підприємств із даними декларацій по ПДВ з метою контролю повноти декларування і сплати податків до бюджету

Відділ податків і зборів з юридичних осіб

Протягом півріччя

Постійно контролюється співставлення даних податкових декларацій з податку на прибуток підприємств із даними декларацій по ПДВ для недопущення втрат бюджету

1.8.

Відшкодування з бюджету сум ПДВ з дотриманням вимог чинного законодавства та недопущення протермінованої заборгованості із відшкодування ПДВ

Відділ податків і зборів з юридичних осіб,

 

 

 

 

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Протягом І півріччя поточного року відшкодовано 33939,4 тис. грн. податку на додану вартість з дотриманням вимог чинного законодавства.

 

СПД - фізичними особами до бюджетного відшкодування заявлено на розрахунковий рахунок 1864,8 тис. грн. Щомісячно проводиться опрацювання матеріалів про можливі обсяги відшкодування ПДВ з метою недопущення протермінованої заборгованості.

 

Станом на 01.07.2016 року, заборгованість по сумах ПДВ, заявлених до відшкодування та невідшкодованих своєчасно – відсутня. 

1.9.

Проведення автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ

Відділ податків і зборів з юридичних осіб,

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

СГД юридичним та фізичним особам відшкодовано 22,9 млн. грн. податку на додану вартість, що на 6,1 млн. грн. більше аналогічного періоду минулого року. За процедурою автоматичного відшкодування підприємствам Долинського району та Болехівської МР повернуто 7,1 млн. грн. ПДВ.

 

За січень – червень 2016 року відшкодовано 15052,3 тис. грн. ПДВ

1.10.

Здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплатою акцизного податку з реалізації суб'єктами роздрібної торгівлі підакцизних товарів

Спеціаліст з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Здійснюється постійний контроль за повнотою нарахуванням та сплати акцизного податку з реалізації суб'єктами роздрібної торгівлі підакцизних товарів, так за звітний період нараховано 7198,2 тис. грн. акцизного податку та сплачено до місцевих бюджетів 8011,5 тис. грн.

 

Постійно проводиться контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплатою акцизного податку з реалізації суб'єктами роздрібної торгівлі підакцизних товарів: у січні-червні 2016р. сума поступлень до місцевого бюджету склала 3298,8 тис.грн., що становить 110,6 відсотків доведених завдань.

1.11.

Забезпечення повноти нарахування і сплати екологічного податку, рентної плати, мита, плати за землю, єдиного податку та місцевих зборів

Відділ податків і зборів з юридичних осіб,

 

 

 

 

 

 

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Підрозділом доходів і зборів з юридичних осіб забезпечено повноту нарахування і сплати екологічного податку, рентної плати, мита, плати за землю, єдиного податку та місцевих зборів в сумі 213459,2 тис. грн.

 

Відділом податків і зборів з фізичних осіб забезпечено надходження плати за землю з фізичних осіб в сумі 1353,5 тис. грн. що становить 106,1 відсотка.

 

Постійно проводиться контроль за повнотою нарахування і сплати екологічного податку, рентної плати, мита, плати за землю, єдиного податку та місцевих зборів. До місцевого бюджету надійшло плати за землю 4024,5 тис. грн. що становить 128,6 відсотків доведених завдань, екологічного податку 324,3 тис. грн..  (126,1%), єдиного податку 3925,6 тис. грн..  (134,7%), лісових ресурсів 4052,7 тис. грн..  (209,4%).

При доведеному завданні надходжень до бюджету по єдиного податку з фізичних осіб у сумі 2449,9 тис. грн., надійшло до бюджету податку у сумі 3282,0 тис. грн. Протягом І півріччя працівниками відділення було вжито заходів щодо  формування та вручення ППР громадянам – платникам земельного податку та орендної плати за землю. Було сформовано 139 ППР по орендній платі та 13856 ППР по земельному податку які вручались платникам для подальшої плати за землю. При доведених планових показниках плати за землю з фізичних осіб у сумі 810,5 тис грн., поступило до бюджету 961, 4 тис. грн.

1.12.

Забезпечення повноти сплати податку на доходи фізичних осіб

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Мобілізовано до бюджету 94489,9 тис. грн. ПДФО. До ДБ мобілізовано 23528,2 тис. грн. при доведеному завданні 21104 тис. грн.  Додатково надійшло 2424,2 тис. грн. платежу. Розрахункова база виконана на 111,5 відсотка. До МБ мобілізовано 70584,7 тис. грн. при доведеному завданні 63097,1 тис. грн. Додатково надійшло 7487,6 тис. грн. платежу. Розрахункова база виконана на 111,9 відсотка

 

Працівниками відділення вживаються заходи, щодо повноти та своєчасності сплати податку на доходи фізичних осіб ФОП, податковими агентами та громадянами, які є платниками ПДФО. Протягом І півріччя 2016 року надходження до бюджету ПДФО в цілому склали 30112,0 тис. грн. при доведених планових показниках у сумі 24152,7 тис. грн.

1.13.

Проведення роботи із залучення до оподаткування фізичних осіб - підприємців, щодо яких виявлені розбіжності між задекларованими сумами доходів та інформацією згідно з базою даних за ф. 1-Дф та доходами, виплаченими самозайнятій особі

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Залучено до оподаткування 3 СГД – фізичних осіб, якими задекларовано 123,5 тис грн.. в податковій декларації платника єдиного податку.

 

Постійно проводиться аналіз звітності за ф.1-ДФ, опрацьовуються інформації від ДФС в Івано-Франківській області, щодо  залучення до оподаткування фізичних осіб - підприємців, по яких виявлені розбіжності між задекларованими сумами доходів та інформацією згідно з базою даних за ф. 1-Дф та доходами, виплаченими самозайнятій особі 

1.14.

Забезпечення повноти нарахування та сплати до бюджету податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та транспортного податку

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Забезпечено надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки в сумі 961 тис. грн. при завданні 932,3 тис. грн.. Виконання склало 103,1 % або понад завдання надійшло 28,8 тис. грн. податку.

 

Протягом І півріччя працівниками підрозділу доходів і зборів з ФО та ін.. підрозділів Рожнятівського відділення опрацьовувались доведені переліки платників податку на нерухоме майно, зокрема уточнялись площі об’єктів, коди розміщення об’єктів за КОАТУ, рознесення встановлених ставок та пільг зі сплати даного платежу, тощо. Було сформовано 990 ППР по сплаті податку на нерухоме майно, які вручались платникам. При доведеному завданні по сплаті податку на нерухоме майно за І півріччя 2016р. у сумі 130,3 тис.грн., надійшло до бюджету 129,1 тис. грн., або 99,1%.

По транспортному податку сформовано ППР по 10 доведених платниках-фізичних особах, які з надіслано поштою з повідомленням про вручення. За відсутності доведених планових показників надійшло до бюджету 2,4тис.грн. транспортного податкупоказників

1.15.

Здійснення контролю за дотриманням платниками чинного законодавства з питань сплати єдиного внеску.

Формування висновків на повернення надміру та/або помилково сплачених сум

Відділ податків і зборів з фізичних осіб,

Сектор моніторингу доходів та обліково - звітних систем

Протягом півріччя

Забезпечено надходження ЄСВ в сумі 110577,8 тис. грн. при завданні 89946,3 тис. грн. Виконання склало 122,9 відсотка або понад завдання надійшло 20631,5 тис. грн. платежу

1.16.

Забезпечення декларування громадянами доходів, отриманих у 2015 році

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

На 01.07.2016 вжито ряд заходів щодо повноти декларування доходів громадян, отриманих у 2015 р. Забезпечено подання 944 декларацій та задекларовано доходів на загальну суму 71415,1 тис. грн. За результатами подання декларацій задекларовано до сплати  1389,6 тис. грн. ПДФО, 277,1 тис. грн. військового збору та до повернення (податкова знижка) 583,7 тис. грн.

 

Протягом І півріччя 2016 року для відпрацювання по Рожнятівському відділенні було доведено 156 громадян які у 2015 році одержували доходи та зобов’язані були задекларувати доходи. Працівниками підрозділів доходів і зборів з фізичних осіб забезпечено подання 148 таких декларацій або 95%, по результатах яких задекларовано до бюджету 195,5 тис. грн. ПДФО та 52,5 тис. грн. військового збору

1.17.

Проведення роботи щодо погашення податкового боргу з податків і зборів, заборгованості з інших платежів, а також стягнення своєчасно не нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску

Сектор погашення боргу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

В рахунок погашення боргу до зведеного бюджету надійшло 3479,33 тис. грн., в т.ч. до   місцевого  бюджету -2634,37 тис. грн. З метою скорочення боргу,  податковими керуючими  сформовано 325 податкових вимог щодо сплати  податкового боргу на суму 9117,6 тис. грн. У виконавчому провадженні у ВДВС Долинського РУЮ знаходиться 60 наказів суду щодо стягнення податкового боргу на суму 5654,6 тис. грн. До бюджету в погашення боргу по єдиному соціальному внеску мобілізовано 636,6 тис. грн. Станом на 01.07.2016р. на виконанні у ДВС знаходить 119 виконавчих  листів по єдиному соціальному внеску  на загальну суму 272,8 тис. грн.

 

Станом на 01.07.2016 мобілізовано до  Зведеного бюджету 506.4 тис. грн., подано матеріали до  суду на стягнення заборгованості  по 1 боржнику на суму 495.9 тис. грн. Реалізовано  згідно  дозволу  суду заставного  майна  на  суму 60,3 тис.грн. . 

Борг по ЄСВ станом на 01.07.2016 р. становить 870,8 тис. грн, тобто борг зменшився на 87,7 тис .грн. в порівнянні з 01.01.2016 р. Борг банкрутів по ЄСВ становить 136,9 тис.грн.

1.18.

Забезпечення скорочення податкового боргу.

Вжиття заходів, спрямованих на зменшення кількості підприємств-боржників та загальної суми податкового боргу

Сектор погашення боргу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Станом на 01.07.2016 року борг склав 992385,1 тис. грн. (в тому числі по банкрутах –3770,6 тис. грн). В порівнянні з боргом станом на 01.01.2016 року він зріс на 90465,9 тис. грн. ( борг на 01.01.2016 становив 901919,2 тис. грн.). Кількість божників станом на 01.07.2016 рік становить 53 СГД. Протягом звітного періоду зменшено кількість боржників на  13 СГД.

Борг по єдиному соціальному внеску станом на 01.07.2016 рік. склав  453,6 тис. грн., в тому числі борг  по банкрутах – 77,3 тис. грн., протягом звітного періоду заборгованість зменшено  на 358,8 тис. грн.

 

Станом на 01.01.2016 податковий борг становить 398452,2 тис. грн., в т.ч. борг до Державного бюджету на 01.01.2016 р. становив 396765,8 тис. грн., а до Місцевого бюджету  1686,4 тис. грн. на 01.07.2016 р. борг становить 446537,9 тис. грн.  в т.ч. до Державного бюджету 444730,1 тис. грн. та до Місцевого бюджету   1807,8 тис. грн., тобто борг збільшився на  48085,7 тис. грн.

1.19.

Розгляд пропозицій суб’єктів господарювання та прийняття, в межах компетенції, рішень щодо відстрочення (розстрочення) та реструктуризації грошових зобов’язань та/або податкового боргу

Сектор погашення боргу

 

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Від суб’єктів господарювання  поступило 5 заяв з проханням  розстрочення сплати податкових зобов’язань та податкового боргу на загальну суму 388,8  тис. грн. 

Всі заяви розглянуто та прийнято рішення згідно вимог чинного законодавства.  До бюджету надійшло 325,9 тис.

 

Протягом  першого  півріччя надано  розстрочення узгодженого  зобовязання в сумі  99,9  тис.грн. Розстрочені  суми та проценти  за  користування  розстрочкою сплачено  в  повному обсязі достроково.

1.20.

Проведення роботи з виявлення, обліку, зберігання, оцінки, розпорядження безхазяйним майном, а також іншим майном, що переходить у власність держави.

Забезпечення надходження до бюджету коштів від реалізації безхазяйного майна

Сектор погашення боргу

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

З метою виявлення безхазяйного майна направлено листи головам сільських та міських рад. Протягом звітного періоду від реалізації безхазяйного майна до державного бюджету надійшло 36,7 тис грн.

 

Протягом   п.р. направлено  листи  в сільські, селищні  Ради та у відділ  внутрішніх  справ  про  надання інформації по об’єктах та товаро - матеріальних цінностях, які  мають  ознаки «безгосподарних». За перше  півріччя до Державного бюджету надійшло 1,4 тис. грн. виконання склало  39 відс., та до  Місцевого бюджету  надійшло 1,0 тис. грн. виконання склало 45 відс.

 

 

Розділ 2. Проведення контрольно-перевірочної роботи

 

2.1.

Проведення документальних перевірок суб’єктів господарювання згідно плану-графіку

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

На I півріччя 2016 року до плану – графіку проведення документальних перевірок включено 4 СГД - фізичних осіб, які мали найбільшу кількість ризиків та надано їх на погодження до ГУ ДФС.

 

За І півріччя 2016 року проведено 5 планових документальних перевірок з питань дотримання вимог податкового законодавства СПД, а також 1 планова перехідна перевірка з минулого року р.  За результатами проведених перевірок донараховано до бюджету 381,3 тис. грн., які поступили до бюджету у повному обсязі

2.2.

Проведення перевірок із дотримання вимог податкового, митного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого законом покладено на ДФС

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

Протягом півріччя

Проведено 3 планові документальні перевірки  згідно Плану-графіку на І півріччя 2016 р.

 За результатами перевірок донараховано 74,1 тис. грн., в т.ч. 57,2 тис. грн, основного платежу, 14,8 тис. грн. штрафних санкцій, 2,15 тис. грн. – пені

2.3.

Участь у проведенні перевірок, які організовуються підрозділом аудиту ГУ ДФС (згідно наказу), із дотримання вимог податкового, митного, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого законом покладено на ДФС

Сектор аудиту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Проведено 17 позапланових виїзних документальних перевірок з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, за результатами яких донараховано 1327,9 тис. грн. Проведено 4 зустрічних звірки.

По 12 СГ, по яких прийнято рішення про припинення юридичної особи, винесено рішення щодо не проведення перевірок та по 2 СГ направлено податкову інформацію на інші ДПІ по ризикових контрагентах.

По 1 СГ винесено податкове повідомлення рішення на суму 2748,3 тис. грн. по перевірці, яка була проведена по постанові слідчих правоохоронних органів.

 

За І півріччя 2016 року працівники Рожнятівського відділення брали участь у проведенні 2 комплексних перевірок які організовувались підрозділом аудиту ГУ ДФС, з питань правильності обчислення та сплати податків і зборів, що адмініструють ся підрозділами доходів і зборів з фізичних осіб. По результатах перевірок донараховано 1,3 тис. грн., які сплачені до бюджету

2.4.

Проведення фактичних перевірок щодо дотримання суб’єктами господарювання норм законодавства з питань дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) тощо

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

Протягом півріччя

Протягом першого півріччя 2016 року фактичні перевірки суб’єктів господарювання відділом податків та зборів з фізичних осіб не проводились

2.5.

Опрацювання матеріалів фактичних перевірок, отриманих від ГУ ДФС, підготовка та направлення платникам податків податкових повідомлень-рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів), протоколів про адміністративні правопорушення

 

Сектор аудиту

 

 

 

 

 

Спеціаліст з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

Протягом півріччя

Винесено 10 податкових повідомлень-рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) по 9 СГ на суму 37,8 тис. грн. та направлено матеріли в суд.

 

По 3 СГ за результатами  фактичних перевірок винесено 3 податкові повідомлення-рішення на суму 44,2 тис. грн. та складено 3 протоколи, які передано для винесення постанови в суди по місцю реєстрації СГД

2.6.

Проведення документальних позапланових перевірок суб’єктів господарювання, по яких розпочато процедуру реорганізації, припинення або подано заяву про зняття з обліку

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Проведено 100 позапланових перевірок СПД - фізичних осіб за заявою платника про припинення державної реєстрації підприємницької діяльності. Донараховано 4,9 тис. грн.

 

Протягом І півріччя 2016 року проведено 48 перевірок СПД,  по яких розпочато процедуру реорганізації, припинення, по результатах яких донараховано до бюджету 228,7 тис. грн.., що були сплачені до бюджету

2.7.

Перевірки достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ

Відділ податків і зборів з юридичних осіб,

Відділ доходів і зборів з фізичних осіб

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Проведеною 55 камеральною  перевіркою суб’єктів господарювання з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування сум ПДВ підтверджено на р/р 1864,8 тис. грн.

 

Протягом 1-го півріччя 2016 року проведено 57 перевірок  достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ по 10 СГД Проведеними перевірками порушень не встановлено.

2.8.

Проведення камеральних перевірок податкової звітності

Відділ податків і зборів з юридичних осіб,

 

 

 

 

 

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

Протягом півріччя

Перевірено 6812 декларацій  по  СПД- юридичних особах , донараховано 393,3 тис. грн.. податків та зборів разом із застосованими фінансовими санкціями

 

Перевірено 4227 декларацій,  встановлено порушення по 291 платнику та донараховано до бюджету 122 тис. грн. податків та зборів разом із застосованими фінансовими санкціями

2.9.

Проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, та на посади суддів

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Проведено 31 спецперевірку декларацій про майновий стан та зобов'язання фінансового характеру осіб, що претендують на зайняття посад, пов'язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування.

 

Протягом І півріччя 2016 року проведено 4 спеціальні перевірки щодо осіб які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, та на посади суддів, порушень не встановлено

2.10.

Застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) до суб’єктів господарювання за порушення вимог Податкового кодексу України

Відділ податків і зборів з юридичних осіб,

 

 

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

 

Сектор аудиту

 

 

 

 

Спеціаліст з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Відділом податків і зборів з юридичних осіб донараховано 241,7 тис. грн. штрафних санкцій

 

Відділом податків і зборів з фізичних осіб проведеними плановими документальними перевірками  донараховано 14,8 тис. грн. штрафних санкцій, 2,15 тис. грн. – пені.

 

Сектором аудиту по 2 СГ застосовано штрафних (фінансових) санкцій на суму 1,00 тис. грн. за неподання звітності.

 

Спеціалістом з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів застосовано 81 ППР ф. «Ш» до СПД - за несвоєчасну сплату узгоджених податкових зобов'язань по акцизному податку на суму 4,1 тис. грн.

 

 Застосовано штрафних санкцій по платежах в сумі 363,5 тис. грн., в тому числі за  неподання чи несвоєчасне подання податкової звітності – 12,4 тис. грн.,  а також нараховано 2,0 тис. грн.. пені. по ЄСВ

2.11.

Проведення перевірок достовірності відомостей, передбачених: пунктом 2 частини п’ятої статті 5 Закону України «Про очищення влади»; статтею 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Проведено 91 перевірку достовірності відомостей, передбачених: пунктом 2 частини п’ятої статті 5 Закону України «Про очищення влади» та проведено 114 перевірок достовірності відомостей, передбачених: статтею 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

 

Протягом І півріччя 2016 року проведено 68 перевірок достовірності відомостей, передбачених: пунктом 2 частини п’ятої статті 5 Закону України «Про очищення влади», порушень не встановлено. Також проведено 20 перевірок достовірності відомостей, передбачених статтею 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» по результатах яких порушень не встановлено

 

Розділ 3. Організація роботи щодо контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів

 

3.1.

Здійснення контролю на акцизному складі Долинський ГПЗ ПАТ „Укрнафта”: аналіз обсягів виробництва та  реалізації підакцизної продукції (скрапленого газу)

Спеціаліст з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

Протягом півріччя

Відповідно до п.230.2 ст. 230 ПКУ із змінами та доповненнями та згідно наказу Долинської ОДПІ №83 від 01.03.2016р. припинено роботу представників інспекції на акцизному складі Долинського ГПЗ ПАТ «Укрнафта»

3.2.

Приймання та видача документів суб’єктам господарювання, передбачених законодавством, яке регулює відносини у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами у взаємодії з відділом контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС

Спеціаліст з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

Протягом півріччя

Прийнято та видано 131 ліцензію на право здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробами. та 167 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями

3.3.

Здійснення обліку суб’єктів господарювання, яким видані ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

 

Спеціаліст з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Проведено реєстрацію в Долинській ОДПІ 112 ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробами. та 105 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

 

Протягом 1-го півріччя 2016 року  видано 144 ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 116 –  на право здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробами, анульовано 7 ліцензій. З метою недопущення ухилення від оподаткування акцизним податком, щомісячно проводиться моніторинг СГД, що отримали ліцензії

 

Розділ 4. Впровадження та розвиток електронних сервісів для суб’єктів господарювання. Організація роботи з платниками податків, громадськістю та засобами масової інформації

 

4.1.

Впровадження електронних сервісів обслуговування платників податків

Відділ обслуговування платників

Протягом півріччя

Програмне забезпечення працює на районному рівні

4.2.

Здійснення реєстрації та обліку платників податків

Відділ обслуговування платників

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Щоденно проводиться обробка відомостей з ЄДР щодо постановки на облік та здійснення змін в облікових даних платників податків юридичних та фізичних осіб – підприємців.

 

Взято на податковий облік 122 фізичні особи та 19 юридичних осіб. Знято з обліку 6 фізичних осіб та 9 юридичних осіб. Зареєстровано платниками ПДВ  11 фізичних осіб та 10 юридичних осіб, анулювали реєстрацію платників ПДВ 0 фізичні особи та 3 юридичні особи.

4.3.

Здійснення контролю за формуванням, веденням та достовірністю даних Реєстру платників ПДВ

Відділ обслуговування платників

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Зареєстровано платників ПДВ юридичних осіб – 5, фізичних осіб – 8, анульовано платників ПДВ юридичних осіб–8, фізичних осіб –1.

 

Зареєстровано платниками ПДВ 11 фізичних осіб та 10 юридичних осіб, анулювали реєстрацію платників ПДВ 0 фізичні особи та 3 юридичні особи

4.4.

Наповнення Державного реєстру фізичних осіб

 

Відділ обслуговування платників

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Видано 2451 реєстраційних номерів облікової картки платника податків.

 

Видано 1950 карток платників податків про присвоєння ідентифікаційних номерів платників податків. Прийнято 302 заяви та видано 302 довідки про одержані доходи в УПСЗН

4.5.

Реєстрація та облік платників єдиного внеску та ведення реєстру страхувальників

 

Відділ обслуговування платників

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Щоденно проводиться обробка відомостей з ЄДР щодо постановки на облік та здійснення змін в облікових даних платників єдиного внеску та ведення реєстру страхувальників.

 

Проведено реєстрацію та облік платників єдиного соціального внеску та ведення реєстру страхувальників для 122 фізичних осіб та 19 юридичних осіб.

4.6.

Експлуатація програмного забезпечення щодо приймання, обробки та обліку повідомлення про відкриття/закриття рахунків платників податків і зборів

Відділ обслуговування платників

Протягом півріччя

Забезпечено експлуатацію програмного забезпечення щодо приймання, обробки та обліку повідомлення про відкриття/закриття рахунків платників податків і зборів

4.7.

Експлуатація програмного забезпечення щодо реєстрації та обліку РРО, розрахункових книжок, журналів використання РРО з купівлі-продажу іноземної валюти та КОРО

Відділ обслуговування платників

Протягом півріччя

Забезпечено експлуатацію програмного забезпечення щодо реєстрації та обліку РРО, розрахункових книжок, журналів використання РРО та КОРО

4.8.

Експлуатація програмного забезпечення по формуванню та подачі платниками податків податкової звітності та реєстру отриманих та виданих податкових накладних до територіальних органів ДФС у електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку в межах компетенції

Відділ обслуговування платників

Протягом півріччя

Забезпечено експлуатацію програмного забезпечення по формуванню та подачі платниками податків податкової звітності та реєстру отриманих та виданих податкових накладних до ОДПІ у електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку в межах компетенції

4.9.

Інформування платників податків через суб-сайт територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області та ЗМІ про функціонування центру обслуговування платників (далі – ЦОП) та адміністративні послуги, які ним надаються

Відділ обслуговування платників

Протягом півріччя

Дана інформація висвітлювалась на Інтернет ресурсах сайтів Долинської РДА та міської ради, на стендах Долинської ОДПІ

4.10.

Здійснення контролю за наданням адміністративних послуг.

Підтримка в актуальному стані інформаційних карток адміністративних послуг

Відділ обслуговування платників

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

На стенді в приміщенні інспекції висвітлено інформаційні картки адміністративних послуг. Скарги на дії працівників інспекції щодо порушення термінів надання адміністративних послуг не надходили.

 

Протягом першого півріччя 2016р. надано 3062 адміністративні послуги

4.11.

Організація та проведення особистого прийому громадян посадовими особами ОДПІ.

Доведення до структурних підрозділів інспекції доручень, наданих керівництвом ОДПІ під час особистих прийомів громадян

Відділ обслуговування платників

Протягом півріччя

Доведені доручення, надані  керівництвом ОДПІ під час особистих прийомів громадян виконані у встановлений термін. Скарги на дії працівників від заявників щодо несвоєчасного або неякісного розгляду звернень не поступали

4.12.

Забезпечення кваліфікованого і своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян” зі змінами

Відділ обслуговування платників,

структурні підрозділи

Протягом півріччя

Всі звернення громадян, як усні так і письмові розглянуто у встановлений термін

4.13.

Забезпечення своєчасного розгляду та надання відповідей  на запити на інформацію відповідно до вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації”

Відділ обслуговування платників,

структурні підрозділи

Протягом півріччя

Протягом звітного періоду зареєстровано 2 запити. Відповідь на запити надано у встановлені терміни

4.14.

Забезпечення якісного та своєчасного розгляду інформації щодо неправомірних дій або бездіяльність працівників органів ДФС, що надходить на сервіс „Пульс”

Відділ обслуговування платників,

структурні підрозділи

Протягом півріччя

Інформація щодо неправомірних дій або бездіяльність працівників інспекції від платників податків на сервісі Пульс” в рамках антикорупційного проекту не реєструвалась

4.15.

Проведення роз’яснювальної роботи серед платників щодо практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції ДФС, шляхом проведення інтернет-семінарів, публічного інформування платників через суб-сайт територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області та ЗМІ.

Надання консультацій, проведення сеансів телефонного зв’язку „Гаряча лінія”, семінарів для платників з практичного використання окремих норм законодавства

Спеціаліст з питань організації роботи,

структурні підрозділи

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Проведено 12 семінарів для платників податків щодо практики застосування законодавства з питань, що належить до компетенції ДФС. Підготовлено 102 матеріали для ЗМІ з питань податкового законодавства та єдиного соціального внеску. Проведено 12 сеансів телефонного зв’язку „Гаряча лінія”.

 

Проведено 11 семінарів для платників податків щодо практики застосування законодавства з питань, що належить до компетенції ДФС. Підготовлено 32 матеріали для ЗМІ з питань податкового законодавства та єдиного соціального внеску. Проведено 8 сеансів телефонного зв’язку „Гаряча лінія”.

4.16.

Організація та проведення консультацій з громадськістю, зокрема засідань «круглого столу», зборів, зустрічей з громадськістю, конференцій, форумів та інших заходів за участі керівництва ОДПІ

Спеціаліст з питань організації роботи,

структурні підрозділи

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Проведено 24 заходи з громадськістю, представниками інститутів громадського суспільства та бізнесу, з них 6 засідань «круглого столу», 18 зборів, зустрічі з громадськістю.

 

Проведено 11 заходів з громадськістю, представниками інститутів громадського суспільства та бізнесу, з них 5 засідань «круглого столу», 7 зборів, зустрічі з громадськістю.

4.17.

Інформування громадськості через ЗМІ та мережу Інтернет щодо завдань, напрямів і результатів діяльності ОДПІ, соціальної значимості добровільної та своєчасної сплати податків, зборів та інших платежів.

Організація та проведення інтерв’ю, отримання коментарів у керівництва ОДПІ з відповідних питань

Спеціаліст з питань організації роботи,

структурні підрозділи

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Розміщено у ЗМІ 158 матеріалів з питань діяльності ОДП.

 

 

Розміщено у ЗМІ 21 матеріал з питань діяльності ОДП.

4.18.

Реагування на критичні публікації у ЗМІ з питань діяльності ОДПІ

Спеціаліст з питань організації роботи

Протягом півріччя

Критичних публікацій у ЗМІ з питань діяльності ОДПІ не було

 

Розділ 5. Забезпечення взаємозв’язків з органами державної влади та місцевого самоврядування тощо

 

5.1.

Здійснення спільних дій з органами місцевого самоврядування стосовно проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, спрямованої на погашення заборгованості з виплати заробітної плати та підвищення рівня виплати заробітної плати, а також сплати податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску у повному обсязі

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Прийтято участь у засіданнях 5 комісій з легалізації заробітної плати та комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати.

 

Протягом І півріччя 2016 року СПД які мають заборгованість з виплати заробітної плати по Рожнятівському районі відсутні. Працівники Рожнятівського відділення брали участь у 4 засіданнях постійно діючої комісії при РДА з питань легалізації заробітної плати, в результатах яких заслухано 63 СПД щодо легалізації робочих місць, підвищення рівня заробітної плати працівникам та відповідно сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску та військового збору у повному обсязі

5.2.

Взаємодія з Головним управлінням Пенсійного фонду України в Долинському районі щодо отримання інформації про осіб, яким страхувальники нараховували заробітну плату на рівні меншому, ніж законодавчо встановлений мінімум

Відділ податків і зборів з фізичних осіб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рожнятівське відділення

Протягом півріччя

Проводились співбесіди із СГД - фізичними та юридичними особами, які нараховували зарплату у розмірі, меншому від законодавчо встановленого мінімуму. Щомісяця до Долинської РДА та Болехівської міської ради передаються інформаційні матеріали стосовно СГД, по яких існують ризики щодо порушення вимог законодавства про працю.

 

УПФУ у Рожнятівському районі надається інформація про осіб, яким страхувальники нараховували заробітну плату на рівні меншому, ніж законодавчо встановлений мінімум, які спільно з іншими органами влади заслуховуються на постійно діючій комісії при РДА

 

Розділ 6. Координація роботи з питань основної діяльності, здійснення контролю за виконанням документів

 

6.1.

Організаційне забезпечення проведення апаратних нарад ОДПІ та підготовка відповідних матеріалів.

Складання протоколів, доведення до виконавців прийнятих рішень та здійснення контролю за їх виконанням

Спеціаліст з питань організації роботи,

структурні підрозділи

Протягом півріччя

Організовано проведення начальником інспекції 7 апаратних нарад та 5 оперативних нарад, забезпечено підготовку відповідних інформаційно-аналітичних мате-ріалів та ведення протоколів

6.2.

Підготовка звіту ОДПІ про виконання Плану роботи на 2015 рік та Плану роботи на друге півріччя 2015 року, направлення їх до ГУ ДФС та оприлюднення на суб-сайті територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області

Спеціаліст з питань організації роботи,

структурні підрозділи

Січень

Підготовлено Звіт про виконання плану роботи Долинської ОДПІ на ІІ півріччя 2015 року, направлено до ГУ ДФС в області 28.01.2016 року №200/8/09-05-13-13/11та надано для оприлюднення на суб-сайті. Підготовлено Звіт про виконання плану роботи Долинської ОДПІ на 2015 рік, направлено до ГУ ДФС в області 29.01.2016 року №214/8/09-05-13-13/13 та надано для оприлюднення на суб-сайті

6.3.

Формування проекту Плану роботи ОДПІ на друге півріччя 2016 року та забезпечення затвердження його у встановленому порядку

Спеціаліст з питань організації роботи,

структурні підрозділи

Червень

Забезпечено формування  плану роботи Долинської ОДПІ на ІІ півріччя 2016 року та надано його на затвердження до ГУ ДФС в Івано-Франківській області 10.06.2016 року №1377/8/09-05-01-17/109. 30.06.2016 року План роботи Долинської ОДПІ ГУ ДФС в області затверджений начальником ГУ ДФС в області

6.4.

Здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням доручень органів вищого рівня, завдань до іншої вхідної кореспонденції, а також визначених розпорядчими документами ДФС,  ГУ ДФС та власними

Спеціаліст з питань організації роботи,

Спеціаліст з питань матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури

Протягом півріччя

Здійснено системний автоматизований контроль за виконанням 446 контрольних доручень, в т.ч. 365 контрольних доручень ГУ ДФС в Івано-Франківській області, 52  органів місцевого самоврядування та 19  органів прокуратури

6.5.

Здійснення контролю за своєчасністю і повнотою виконання доручень щодо звернень громадян та запитів на публічну інформацію. Надання оцінки повноти і своєчасності їх виконання

Відділ обслуговування платників

Протягом півріччя

Відповіді на запити надано в встановлений термін. Доведені  доручення, надані керівництвом ОДПІ під час особистих прийомів громадян виконані у встановлений термін

6.6.

Проведення моніторингу стану виконавської дисципліни структурних підрозділів ОДПІ щодо виконання контрольних завдань ДФС, ГУ ДФС та власних

Спеціаліст з питань організації роботи

Протягом півріччя

Щомісячно проведено моніторинг стану виконавської дисципліни структурними підрозділами ОДПІ щодо виконання контрольних завдань ДФС, ГУ ДФС та власних

6.7.

Здійснення контролю за своєчасним розглядом структурними підрозділами ОДПІ звернень та запитів народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також за своєчасним наданням відповідей на них

Спеціаліст з питань організації роботи

Протягом півріччя

Звернень та запитів народних депутатів України та депутатів місцевих рад не надходило

 

Розділ 7. Правова робота

 

7.1.

Забезпечення представництва інтересів ОДПІ у судах, інших органах державної влади, установах, організаціях та на підприємствах усіх форм власності при вирішенні спорів та розгляді питань правового характеру

Спеціаліст з питань юридичної роботи

Протягом півріччя

Здійснено представництво  інтересів ОДПІ у судах першої та апеляційної інстанції (на розгляді  в судах всіх інстанцій перебувало 7 справ на загальну суму 11970,1 тис. грн.)

7.2.

Вжиття заходів щодо виконання наказів господарського суду, виконавчих листів адміністративного суду та постанов про адмінправопорушення

Спеціаліст з питань юридичної роботи

Протягом півріччя

Направлено на виконання відділів ДВС 166 виконавчих листів суду про стягнення судового збору на загальну суму 67,7 тис. грн., та 81 постанову про адміністративні правопорушення на суму 177,4 тис. грн. Виконано 36 виконавчих документів на загальну суму 22,3 тис. грн.

7.3.

Забезпечення законності діяльності ОДПІ, зокрема перевірка на відповідність чинному законодавству проектів організаційно-розпорядчих документів, договорів, контрактів, податкових консультацій, мирових угод, листів та інших матеріалів з питань оподаткування, адміністрування єдиного внеску

 

Спеціаліст з питань юридичної роботи

Протягом півріччя

Перевірено на відповідність законодавству 217 наказів, 6 розпоряджень, 95 постанов про адміністративні правопорушення

7.4.

Проведення аналізу причин задоволення судами позовів платників податків на рішення ОДПІ

 

Спеціаліст з питань юридичної роботи

Протягом півріччя

Судами не виносилися рішення в користь платників за їхніми позовами, у справах, які супроводжувала Долинська ОДПІ

 

Розділ 8. Робота з персоналом. Запобігання і боротьба з корупцією в ОДПІ

 

8.1.

Проведення роботи щодо укомплектування структурних підрозділів ОДПІ спеціалістами відповідного фаху і кваліфікації, відповідно до вимог Закону України „Про державну службу”

Спеціаліст по роботі з персоналом

Протягом півріччя

Проведено укомплектування структурних підрозділів інспекції відповідно до вимог Закону України «Про державну службу» та було враховано рівень професійної компетентності працівників

8.2.

Організація проходження курсів підвищення кваліфікації працівників ОДПІ за відповідними напрямами (у т.ч. за дистанційною та комбінованою формами навчання)

Спеціаліст по роботі з персоналом,

структурні підрозділи

Протягом півріччя

На курси підвищення кваліфікації направлено 5 працівників за відповідними напрямами

8.3.

Координація діяльності структурних підрозділів ОДПІ щодо організації та проведення професійного навчання без відриву від роботи (економічного навчання) із питань підвищення їх професійного рівня, обговорення матеріалів перевірок, розпорядчих документів ДФС, ГУ ДФС, вивчення нових інструктивних та методичних матеріалів

Спеціаліст по роботі з персоналом

Протягом півріччя

2 рази в місяць проводяться економічні навчання  в структурних підрозділах, крім цього 23.06.2016 року у працівників інспекції було прийнято диференційований залік з питань: державної податкової політики, державної служби, протидії корупції та етики поведінки державного службовця

8.4.

Проведення профілактичної та роз’яснювальної роботи серед працівників ОДПІ з метою запобігання корупційним правопорушенням.

Виконання Плану заходів ГУ ДФС в Івано-Франківській області із реалізації Антикорупційної програми на перше півріччя 2016 року

Керівники структурних підрозділів

Протягом півріччя

Постійно на економічних навчання  в структурних підрозділах вивчається постатейно Закон України «Про запобігання корупції» та антикорупційне законодавства. Всі працівники інспекції вивчили Правила етичної поведінки державних службовців

 

Розділ 9. Організація фінансової діяльності. Матеріально-технічний розвиток

 

9.1.

Виконання Заходів щодо суворого дотримання фінансово-бюджетної дисципліни та економного, раціонального використання бюджетних коштів

Спеціаліст з питань фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

Протягом півріччя

Протягом звітного періоду 2016 року службовий автотранспорт не використовувався.

Економія використання бюджетних коштів на оплату електроенергії за звітний період в порівнянні з аналогічним періодом минулого року становить 422,90 грн., в натуральних показниках економія склала 3568 кВТ, економія коштів на оплату природного газу (за рахунок зміни тарифу) склала 17111,39 грн., в натуральних показниках економія склала 1,878 тис. куб.м.  Всі видатки здійснюються в межах кошторисних призначень.

9.2.

Складання консолідованої фінансової та бюджетної звітності про виконання кошторису за бюджетними програмамита надання її ГУ ДФС

 

Спеціаліст з питань фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

Щоквартально

Фінансова звітність за І квартал 2016р. - №615/9/09-05-050-040/79 від 06.04.2016р.

Фінансова звітність за ІІ квартал 2016р. - №1553/8/09-05-040/152 від 05.07.2016р.

9.3.

Вжиття заходів щодо:

підвищення ефективності використання матеріально-технічної бази та економії паливно-енергетичних ресурсів;

пожежної безпеки, охорони об’єктів матеріально-технічного забезпечення

Спеціаліст з питань матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури

Протягом півріччя

Щомісячно проводився аналіз стану споживання енергоресурсів внатуральних показниках, з метою недопущення перелімітів. Так, згідно лімітів по використання газу – 10,25 тис.м.куб. фактично використано – 5,727  тис.м.куб., електроенергії – 0,020 млн. КВТ/год фактично використано – 0,018474 млн. КВТ/год та води – 0,245 тис.м.куб. фактично використано – 0,188 тис.м.куб. Проводилась робота по економії ПММ. Так згідно лімітів по пробігу автотранспорту 15.0 тис. км пройдено 0,0 тис. км.

9.4.

Проведення тендерних процедур по закупівлі товарів, робіт і послуг для потреб ОДПІ та укладання відповідних договорів

Спеціаліст з питань матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури

Протягом півріччя

Видано накази по інспекції та укладено угоди на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти в кількості 14 шт.

Звіти про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від 29.03.2016 № 771/8/09-05-03-012/24, від 04.07.2016 №  1538/8/09-05-03-012/63

9.5.

Здійснення заходів щодо формування, зберігання та використання фонду архівних документів

 

Спеціаліст з питань матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури

Протягом півріччя

Погоджено описи справ постійного зберігання та справи з особового складу ЕПК держархіву Івано-Франківської області за 2014 рік

9.6.

Здійснення заходів щодо розвитку матеріально-технічної бази ОДПІ, поліпшення умов праці працівників, забезпечення оснащення сучасними системами інформатизації та комп’ютеризації, зв’язку, всіх видів  інженерних комунікацій тощо

Спеціаліст з питань матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури

Протягом півріччя

Проводилась робота по покращенню умов праці працівників. Адміністративне приміщення інспекції постійно підтримувалось в санітарно-гігієнічному стані (прибирання кабінетів, коридорів, умивальних кімнат, санвузлів). Проводилися роботи по ремонту крісел та корпусних  меблів. Також проводилися роботи по ремонту та поновленню комп’ютерної техніки, засобів зв’язку. Всі інженерні комунікації підтримувалися в технічно справному стані

 

Розділ 10. Інформаційно-технічне забезпечення діяльності ДПІ.

Технічне супроводження електронних сервісів 

 

10.1.

Підтримка інформаційних систем ОДПІ в актуальному стані, зокрема, серверного та комп’ютерного обладнання, автоматизованих робочих місць, а також супроводження програмного забезпечення автоматизованих інформаційних систем

Сектор інформаційних технологій

Протягом півріччя

Забезпечено підтримку інформаційних систем ОДПІ в актуальному стані, зокрема, серверного та комп’ютерного обладнання, автоматизованих робочих місць, а також супроводження програмного забезпечення автоматизованих інформаційних систем

10.2.

Надання методичної та практичної допомоги платникам податків з використання програмного забезпечення по формуванню та поданні платниками податків податкової звітності та реєстру отриманих та виданих податкових накладних у електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку

Сектор інформаційних технологій

Протягом півріччя

Забезпечено надання методичної та практичної допомоги платникам податків з використання програмного забезпечення по формуванню та поданні платниками податків податкової звітності та реєстру отриманих та виданих податкових накладних у електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку

10.3.

Надання методичної та практичної допомоги платникам податків з використання електронних сервісів

Сектор інформаційних технологій

Протягом півріччя

Забезпечено надання методичної та практичної допомоги платникам податків з використання електронних сервісів

10.4

Забезпечення отримання та застосування посадовими особами ОДПІ ключів електронного цифрового підпису

Сектор інформаційних технологій

Протягом півріччя

Проведено заходи щодо отримання посадовими особами інспекції ключів електронного підпису

 

 

 

В.о. начальника Долинської ОДПІ

Головного управління ДФС в

Івано-Франківській області                                                                                                                                             Н.М. Скорик




Важлива інформація!

На підтримку українських лікарів!
Держпродспоживслужба інформує!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!

Важливо!
Актуально!
 
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

Повідомлення про корупцію

Информация-по-остойчивости.jpgВідомості про прояви та вчинення корупційних дії уповноваженими особами на виконання функцій держави у Долинській районній державній адміністрації надсилати на електронну адресу: ZPKRDA@i.ua або повідомляти за номером телефону (03477)27064

Уповноважена особа: Біда Ірина Олегівна.

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області