9 Липень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Територіальні органи виконавчої влади / Інформаційні картки

 

ІнформаційнА карткА № 11-03

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ ДФС України

від 13.01.2015 № 7

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

I. Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги  

Долинська ОДПІ Головного управління Державної фіскальної служби в  Івано-Франківській області

Місце надання адміністративної послуги

Назва органу* Долинська ОДПІ Головного управління Державної фіскальної служби в  Івано-Франківській області

 

*Адреса для поштових відправлень:

77500 Івано-Франківська обл. Долинський р-н, 

м. Долина  вул.Грушевського,16

Адреса, за якою обслуговуються платники податків (для  подання документів особисто):

Івано-Франківська обл.,  м. Долина  вул.Грушевського,16

Телефон (0347725290)

 

Режим роботи*

З понеділка по четвер з 09. год.00 хв. до 18 год.00 хв.

у п’ятницю з 09 год.00 хв. до 16 год. 45 хв.

у суботу з 09 год.00 хв.  до 13.год.00 хв.

обідня перерва з 13 год.00 хв.  до 13 год. 45 хв.

Неділя - вихідний

II. Нормативно-правові акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

Закон України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".

Наказ Мінфіну від 14.06.2016 № 547 "Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 918/29048

III. Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для одержання адміністративної послуги

Здійснення суб'єктами господарювання розрахункових операцій в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Здійснення уповноваженими банками, а також суб'єктами господарювання, на підставі агентських угод з уповноваженими банками, операцій з купівлі-продажу іноземної валюти

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Для реєстрації реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО):

заява про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО (додаток 1 до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 918/29048). Для реєстрації РРО з купівлі-продажу іноземної валюти заява про реєстрацію РРО з купівлі-продажу іноземної валюти за формою № 1-РРОВ (додаток 1 до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 918/29048) (далі – реєстраційна заява);

копія документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

копія документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

копія паспорта (формуляра) РРО та копія паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема);

копія договору (або іншого документа), яким підтверджується право, надане виробником (постачальником) РРО центру сервісного обслуговування на проведення технічного обслуговування і ремонту відповідної моделі (модифікації) РРО (подається до створення реєстру центрів сервісного обслуговування);

копія договору суб'єкта господарювання з центром сервісного обслуговування (далі ЦСО) про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Реєстраційна заява має бути підписана керівником суб'єкта господарювання або фізичною особою - підприємцем із зазначенням дати подання. Усі розділи реєстраційної заяви підлягають обов'язковому заповненню.

Копії документів засвідчуються підписом керівника суб'єкта господарювання або особистим підписом фізичної особи - підприємця.

У разі подання реєстраційної заяви в паперовому вигляді суб'єктом господарювання пред'являються оригінали відповідних документів.

При поданні реєстраційної заяви в електронному вигляді оригінали таких документів пред'являються контролюючому органу разом із довідкою ЦСО про опломбування РРО та актом введення в експлуатацію.

Оригінали документів, крім реєстраційної заяви, повертаються суб'єкту господарювання, копії залишаються в контролюючому органі.

При поданні реєстраційної заяви в електронному вигляді до неї додаються скановані копії документів, визначені цим пунктом.

У разі відсутності підстав для відмови в реєстрації РРО суб'єкту господарювання видається довідка про резервування фіскального номера РРО.

Довідка про резервування фіскального номера РРО дійсна протягом п'яти робочих днів з дати її видачі/надсилання на адресу електронної пошти суб'єкта господарювання.

Протягом п'яти робочих днів з дати видачі/надсилання на адресу електронної пошти довідки про резервування фіскального номера РРО суб'єкт господарювання повинен забезпечити переведення РРО у фіскальний режим роботи: занесення фіскального номера до фіскальної пам'яті РРО, персоналізацію та опломбування РРО в ЦСО.

Для завершення процедури реєстрації РРО суб'єкт господарювання до закінчення терміну дії довідки про резервування фіскального номера надає до контролюючого органу:

копію довідки про опломбування РРО;

акт введення в експлуатацію РРО.

Реєстрація резервного РРО проводиться в такому самому порядку, як і реєстрація основного РРО.

Щодо кожної господарської одиниці надається копія документа на право власності або інший документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися резервний РРО

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Реєстрація РРО здійснюється в контролюючому органі за основним місцем обліку суб'єкта господарювання як платника податків.

Суб'єкт господарювання, який є платником податку на прибуток, може реєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів, які розташовані на території іншої, ніж такий суб'єкт, територіальної громади.

Національні оператори можуть реєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів або господарських одиниць, де будуть використовуватися РРО:

Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта" за місцезнаходженням відділень;

Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" за місцезнаходженням центрів та цехів телекомунікаційних послуг;

Державне підприємство спеціального зв'язку за місцезнаходженням вузлів та пунктів спеціального зв'язку;

Публічне акціонерне товариство "Українська залізниця" – за місцезнаходженням станцій, підрозділів локомотивного, вагонного, колійного, вантажного, пасажирського та інших господарств, необхідних для забезпечення роботи залізничного транспорту.

Національний оператор поштового зв'язку, який на підставі генеральної ліцензії на здійснення валютних операцій має право здійснювати валютно-обмінні операції, може реєструвати РРО за кодом ЄДРПОУ юридичної особи за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів, які мають право здійснювати зазначені операції на підставі наданого національним оператором поштового зв'язку дозволу на здійснення валютно-обмінних операцій.

РРО за місцезнаходженням відокремлених підрозділів та господарських одиниць юридичної особи реєструються за кодом ЄДРПОУ юридичної особи.

Документи можуть бути подані відповідальною особою суб'єкта господарювання або суб'єктом господарювання – фізичною особою - підприємцем, а також через уповноважену особу за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та належним чином оформленої довіреності на проведення реєстрації РРО.

Суб'єкти господарювання, включені до системи подання податкових документів в електронному вигляді, можуть подавати реєстраційні заяви в електронній формі засобами телекомунікаційного зв'язку з дотримання вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронний цифровий підпис"

Платність надання адміністративної послуги

Безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

Видача довідки про резервування фіскального номера РРО — не пізніше двох робочих днів з дня надходження документів.

Видача реєстраційного посвідчення — не пізніше наступного робочого дня після отримання копії довідки про опломбування РРО та акта введення в експлуатацію РРО

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

РРО вже зареєстрований.

Модель (модифікацію) РРО не включено або виключено з Державного реєстру РРО.

РРО не відповідає сфері застосування, зазначеній в реєстраційній заяві.

ЦСО не має права на технічне обслуговування та ремонт РРО у зв'язку з відсутністю договору з виробником (постачальником) такого РРО.

Документи подано не в повному обсязі.

В контролюючому органі наявні відомості про анулювання ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності.

В контролюючому органі наявні відомості щодо відсутності реєстрації або скасування рішення про реєстрацію пункту обміну валюти (у разі реєстрації РРО з купівлі-продажу іноземної валюти).

Відсутній документ на право власності або інший документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО.

Суб'єкта господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Суб'єкт господарювання не перебуває на обліку в контролюючому органі, до якого подано документи на реєстрацію РРО.

Суб'єкт господарювання або його відокремлені підрозділи не перебувають на обліку в контролюючому органі за адресою господарської одиниці, де буде використовуватися РРО.

Суб'єкт господарювання не перебуває на обліку в контролюючому органі за місцезнаходженням пункту обміну валюти, де буде використовуватися РРО (у разі реєстрації РРО з купівлі-продажу іноземної валюти)

Результат надання адміністративної послуги

Довідка про резервування фіскального номера реєстратора розрахункових операцій.

Реєстраційне посвідчення

Способи отримання результату

Спосіб отримання вказується у реєстраційній заяві.

Документи можуть бути отримані відповідальною особою суб'єкта господарювання або суб'єктом господарювання - фізичною особою - підприємцем, а також через уповноважену особу за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та належним чином оформленої довіреності на проведення реєстрації РРО.

У разі подання заяви в електронному вигляді суб'єкт господарювання може отримати довідку про резервування фіскального номера РРО та копію реєстраційного посвідчення засобами телекомунікаційного зв'язку на адресу своєї електронної пошти. Для цього в реєстраційній заяві суб'єкт господарювання зазначає спосіб отримання таких документів: в електронному вигляді на електронну пошту, адресу якої зазначено в заяві, або безпосередньо в контролюючому органі.

Контролюючим органом довідка про резервування фіскального номера може бути надіслана в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку на електронну адресу ЦСО, зазначену в реєстраційній заяві, у разі включення такого ЦСО до системи подання податкових документів в електронному вигляді

IV. Довідкова інформація

Для отримання довідки щодо адміністративної послуги можна звернутися за телефоном 0 800 501 007 (з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв., крім суботи та неділі, безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або направити запитання на адресу електронної пошти: idd@sfs.gov.ua

Ознайомитися з інформацією щодо надання адміністративної послуги можна на веб-порталі за адресою: www.sfs.gov.ua

 

 



* Заповнюється безпосередньо Офісом великих платників податків ДФС та державними податковими інспекціями при розміщенні інформаційної картки у місці здійснення прийому суб'єктів звернень




Важлива інформація!

На підтримку українських лікарів!
Держпродспоживслужба інформує!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!

Важливо!
Актуально!
 
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

Повідомлення про корупцію

Информация-по-остойчивости.jpgВідомості про прояви та вчинення корупційних дії уповноваженими особами на виконання функцій держави у Долинській районній державній адміністрації надсилати на електронну адресу: ZPKRDA@i.ua або повідомляти за номером телефону (03477)27064

Уповноважена особа: Біда Ірина Олегівна.

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області