1 Квітень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Територіальні органи виконавчої влади / Інформаційні картки

 

ІнформаційнА карткА № 11-05

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ ДФС України

від 13.01.2015 № 7

Реєстрація розрахункових книжок

I. Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Долинська ОДПІ Головного управління Державної фіскальної служби в  Івано-Франківській області

Місце надання адміністративної послуги

Назва органу* Долинська ОДПІ Головного управління Державної фіскальної служби в  Івано-Франківській області

Адреса для поштових відправлень:

77500 Івано-Франківська обл. Долинський р-н, 

м. Долина  вул.Грушевського,16

Адреса, за якою обслуговуються платники податків (для  подання документів особисто):

Івано-Франківська обл.,  м. Долина  вул.Грушевського,16

Телефон (0347725290)

Режим роботи*

З понеділка по четвер з 09. год.00 хв. до 18 год.00 хв.

у п’ятницю з 09 год.00 хв. до 16 год. 45 хв.

у суботу з 09 год.00 хв.  до 13.год.00 хв.

обідня перерва з 13 год.00 хв.  до 13 год. 45 хв.

Неділя - вихідний

II. Нормативно-правові акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

Закон України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".

Наказ Мінфіну від 14.06.2016 № 547 "Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 918/29048

III. Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для одержання адміністративної послуги

Здійснення суб'єктами господарювання розрахункових операцій в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Реєстрація першої розрахункової книжки відбувається одночасно з реєстрацією книги ОРО на окрему господарську одиницю або на РРО, другої та наступних – на підставі реєстраційної заяви за формою № 1-КОРО (додаток 3 до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 920/29050).

Розрахункова книжка має бути зброшурована, складатися з блоків послідовно пронумерованих розрахункових квитанцій або спрощених розрахункових квитанцій та реєстраційної сторінки, при цьому серії та номери квитанцій одного виду, зареєстрованих окремим суб'єктом господарювання, не повинні повторюватися у межах розрядності серій та номерів.

Форму реєстраційної сторінки розрахункової книжки наведено в додатку 6 до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 920/29050.

Розрахункова книжка повинна бути скріплена виробником з використанням машинного способу, який унеможливлює вилучення корінців розрахункових квитанцій без порушення засобу контролю.

Перед реєстрацією розрахункової книжки забезпечується:

заповнення на реєстраційній сторінці розрахункової книжки інформації про найменування, податковий номер суб'єкта господарювання;

відсутність у розрахунковій книжці квитанцій із серіями та номерами, що повторюються, згідно з вимогами абзацу 2 цього пункту;

відповідне заповнення реєстраційної сторінки, яка може розміщатися на останньому аркуші разом з квитанціями.

На кожну розрахункову книжку, що подається на реєстрацію, необхідно встановити засіб контролю таким чином, щоб унеможливити розкріплення книжки без порушення цілісності засобу контролю.

Після реєстрації суб'єкт господарювання заповнює рядки реєстраційної сторінки розрахункової книжки (номер книжки, дата реєстрації, найменування контролюючого органу, серія та номер першого бланка, кількість бланків, номер установленого засобу контролю), після чого розрахункова книжка вважається зареєстрованою.

Кількість розрахункових книжок, що реєструються одночасно, не обмежується

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Реєстрація розрахункових книжок здійснюється в контролюючому органі за місцем реєстрації книги ОРО.

Документи можуть бути подані відповідальною особою суб'єкта господарювання або суб'єктом господарювання – фізичною особою - підприємцем, а також через уповноважену особу за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та належним чином оформленої довіреності

Платність надання адміністративної послуги

Безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

Не пізніше двох робочих днів з дня отримання реєстраційної заяви

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутня реєстрація РРО в контролюючому органі (у разі реєстрації книги ОРО на РРО).

Документи подано не в повному обсязі.

В контролюючому органі наявні відомості про анулювання ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності.

В контролюючому органі наявні відомості про скасування реєстрації РРО (у разі реєстрації книги ОРО на РРО).

Суб'єкт господарювання не перебуває на обліку в контролюючому органі, до якого подано документи.

Припинено або скасовано документ на право власності або інший документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де має використовуватись книга ОРО (розрахункова книжка).

Суб'єкта господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Суб'єкт господарювання або його відокремлені підрозділи не перебувають на обліку в контролюючому органі за адресою господарської одиниці, де буде використовуватися книга ОРО (розрахункова книжка)

Результат надання адміністративної послуги

Зареєстрована розрахункова книжка

Способи отримання результату

Безпосередньо в контролюючому органі

IV. Довідкова інформація

Для отримання довідки щодо адміністративної послуги можна звернутися за телефоном 0 800 501 007 (з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв., крім суботи та неділі, безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або направити запитання на адресу електронної пошти: idd@sfs.gov.ua

Ознайомитися з інформацією щодо надання адміністративної послуги можна на веб-порталі за адресою: www.sfs.gov.ua

 

 



* Заповнюється безпосередньо Офісом великих платників податків ДФС та державними податковими інспекціями при розміщенні інформаційної картки у місці здійснення прийому суб'єктів звернень




Важлива інформація!

Потрібна допомога!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!
Важливо!
Акутально!
 
Інформація про навчання у військовому інституті!
Інтерв`ю голови РДА
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області