1 Квітень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Територіальні органи виконавчої влади / Інформаційні картки

 

інформаційна картка № 15-02

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ ДФС України

від 13.01.2015 № 7

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій

I. Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Долинська ОДПІ Головного управління Державної фіскальної служби в  Івано-Франківській області

Місце надання адміністративної послуги

Назва органу* Долинська ОДПІ Головного управління Державної фіскальної служби в  Івано-Франківській області

Адреса для поштових відправлень:

77500 Івано-Франківська обл. Долинський р-н, 

м. Долина  вул.Грушевського,16

Адреса, за якою обслуговуються платники податків (для  подання документів особисто):

Івано-Франківська обл.,  м. Долина  вул.Грушевського,16

Телефон (0347725290)

 

Режим роботи*

 

З понеділка по четвер з 09. год.00 хв. до 18 год.00 хв.

у п’ятницю з 09 год.00 хв. до 16 год. 45 хв.

у суботу з 09 год.00 хв.  до 13.год.00 хв.

обідня перерва з 13 год.00 хв.  до 13 год. 45 хв.

Неділя - вихідний

II. Нормативно-правові акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

Податковий кодекс України.

Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 440 (далі – Порядок)

III. Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для одержання адміністративної послуги

Зміна організаційно-правової форми неприбуткової організації, внесення змін до її установчих документів або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація (для первинних організацій політичних партій або професійних спілок)

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Реєстраційна заява за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку з позначкою "зміни".

2. Копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (далі – Закон), засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності).

3. Для житлово-будівельних кооперативів – засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Реєстраційна заява та копії документів подаються (надсилаються) до контролюючого органу за основним місцем обліку неприбуткової організації в один із таких способів:

особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;

поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;

засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону

Платність надання адміністративної послуги

Безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

14 календарних днів

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Подання неприбутковою організацією неповного пакета документів, зазначеного у цій інформаційній картці.

2. Невідповідність неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про повторне включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій або зміну ознаки неприбутковості

Способи отримання результату

Видається уповноваженому представнику заявника або відправляється поштою (з повідомленням про вручення)

IV. Довідкова інформація

Для отримання довідки щодо адміністративної послуги можна звернутися за телефоном 0 800 501 007 (з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв., крім суботи та неділі, безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або направити запитання на адресу електронної пошти: idd@sfs.gov.ua

Ознайомитися з інформацією щодо надання адміністративної послуги можна на веб-порталі за адресою: www.sfs.gov.ua

 

 



* Заповнюється безпосередньо Офісом великих платників податків ДФС та державними податковими інспекціями при розміщенні інформаційної картки у місці здійснення прийому суб'єктів звернень




Важлива інформація!

Потрібна допомога!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!
Важливо!
Акутально!
 
Інформація про навчання у військовому інституті!
Інтерв`ю голови РДА
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області