4 Червень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Територіальні органи виконавчої влади / Інформаційні картки

інформаційнА карткА № 17-01

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ ДФС України

від 13.01.2015 № 7

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку

I. Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Долинська ОДПІ Головного управління Державної фіскальної служби в  Івано-Франківській області

Місце надання адміністративної послуги

Назва органу* Долинська ОДПІ Головного управління Державної фіскальної служби в  Івано-Франківській області

 

Адреса для поштових відправлень:

77500 Івано-Франківська обл. Долинський р-н, 

м. Долина  вул.Грушевського,16

Адреса, за якою обслуговуються платники податків (для  подання документів особисто):

Івано-Франківська обл.,  м. Долина  вул.Грушевського,16

Телефон (0347725290)

 

Режим роботи*

З понеділка по четвер з 09. год.00 хв. до 18 год.00 хв.

у п’ятницю з 09 год.00 хв. до 16 год. 45 хв.

у суботу з 09 год.00 хв.  до 13.год.00 хв.

обідня перерва з 13 год.00 хв.  до 13 год. 45 хв.

Неділя - вихідний

II. Нормативно-правові акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

Податковий кодекс України.

Наказ Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 579 "Про затвердження форм книги обліку доходів і книги обліку доходів і витрат та порядків їх ведення", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 800/27245

III. Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення платника єдиного податку першої, другої або третьої групи (фізичної особи – підприємця)

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Книга обліку доходів / книга обліку доходів і витрат за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 579, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 800/27245.

На титульному аркуші книги зазначаються: прізвище, ім'я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, податкова адреса.

Книга має бути прошнурованою та пронумерованою

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Книга подається особисто платником податку або уповноваженою особою до контролюючого органу за основним місцем обліку.

Книга обліку доходів подається платниками єдиного податку першої і другої груп та платниками єдиного податку третьої групи (фізичними особами - підприємцями), які не є платниками податку на додану вартість.

Книга обліку доходів і витрат подається платниками податків третьої  групи (фізичними особами - підприємцями), які є платниками податку на додану вартість

Платність надання адміністративної послуги

Безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

1 робочий день

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Законом не встановлені

Результат надання адміністративної послуги

Зареєстрована книга обліку доходів (книга обліку доходів і витрат)

Способи отримання результату

Книга обліку доходів (книга обліку доходів і витрат) видається безпосередньо в контролюючому органі платнику податків або уповноваженій на це особі

IV. Довідкова інформація

Для отримання довідки щодо адміністративної послуги можна звернутися за телефоном 0 800 501 007 (з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв., крім суботи та неділі, безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або направити запитання на адресу електронної пошти: idd@sfs.gov.ua

Ознайомитися з інформацією щодо надання адміністративної послуги можна на веб-порталі за адресою: www.sfs.gov.ua

 

 



* Заповнюється безпосередньо державними податковими інспекціями при розміщенні інформаційної картки у місці здійснення прийому суб'єктів звернень




Важлива інформація!

На підтримку українських лікарів!
Держпродспоживслужба інформує!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!

Важливо!
Актуально!
 
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

Повідомлення про корупцію

Информация-по-остойчивости.jpgВідомості про прояви та вчинення корупційних дії уповноваженими особами на виконання функцій держави у Долинській районній державній адміністрації надсилати на електронну адресу: ZPKRDA@i.ua або повідомляти за номером телефону (03477)27064

Уповноважена особа: Біда Ірина Олегівна.

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області