Проект
ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
КОЛЕГІЯ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ
РІШЕННЯ
Від____________№________
Звіт про виконання делегованих
повноважень органів виконавчої
влади виконавчим комітетом
Новоселицької сільської ради у 2016 році
Виконавчий комітет Новоселицької сільської ради здійснює виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Районна державна адміністрація та територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади здійснюють контроль за виконанням делегованих повноважень органів виконавчої влади на території району відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 09.03.1999 № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади».
До складу виконавчого комітету Новоселицької сільської ради входить 10 осіб, які систематично відвідують засідання. Регламент роботи виконавчого комітету Новоселицької сільської ради затверджений рішенням виконкому від 17 листопада 2015 року № 41.
Робота виконавчого комітету Новоселицької сільської ради проводиться згідно до піврічних планів, які затверджуються рішеннями виконкому і в яких передбачені питання соціально-економічного розвитку, виконання бюджету, організаційні, господарські та інші питання життєдіяльності органу місцевого самоврядування. Зокрема, план роботи виконавчого комітету Новоселицької сільської ради на перше півріччя 2017 року затверджено рішенням виконкому від 26 січня 2017 року № 1.
Виконавчий комітет Новоселицької сільської ради проводить засідання переважно в останній четвер місяця. Щомісяця голова Новоселицької сільської ради затверджує розпорядження «Про скликання виконкому Новоселицької сільської ради».
У відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації здано 12 протоколів (100 %) засідань виконавчого комітету Новоселицької сільської ради за 2016 рік.
Відповідно до статей 27 – 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчим комітетом Новоселицької сільської ради проводиться певна робота із здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади у сферах соціально-економічного і культурного розвитку, освіти, охорони здоров’я, фізкультури і спорту, соціального захисту, торговельного обслуговування, регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища, повноважень щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.
В організації виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Новоселицької сільської ради є недоліки, на усунення яких слід звернути увагу.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 09.03.1999 № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» органи місцевого самоврядування щопіврічно до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, повинні подавати інформацію про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади. Виконавчий комітет Новоселицької сільської ради подає вказані звіти з порушенням визначених термінів, зокрема звіт про виконання делегованих повноважень за ІІ півріччя 2016 року здано 27 березня 2017 року.
Виконкомом Новоселицької сільської ради за 2016 рік прийнято 23 рішення з питань делегованих повноважень. Юридичним відділом апарату районної державної адміністрації проаналізовано рішення виконкому Новоселицької сільської ради за 2016 рік на відповідність їх вимогам діючого законодавства. При прийнятті рішень допущено ряд помилок:
- посилання на законодавчу базу, яка втратила чинність, а саме: у рішенні виконкому від 30.06.2016 № 26 “Про відкриття погосподарського номера”, від 30.06.2016 № 28 “Про відкриття погосподарського номера”, використано Інструкцію з ведення погосподарського обліку в сільських радах, яка втратила чинність 27.05.2016 року.
- використання законодавчої бази не в повному обсязі. В рішеннях виконкому від 28.04.2016 № 15 “Про роботу торгових точок села Новоселиця”, від 25.08.2016 № 32 “Про підготовку школи до навчального періоду”, від 26.05.2016 № 19 “Про роботу військово – облікового столу”, від 27.10.2016 № 38 “Про стан торгівельного обслуговування населення”, від 24.11.2016 № 43 “Про стан та підготовку сільських доріг до роботи в осінньо – зимовий період”, від 29.12.2016 № 46 “Про розгляд звернень громадян, що надійшли на виконання до Новоселицької сільської ради за друге півріччя ” відсутні посилання на конкретні статті Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та чинне законодавство України.
Державна реєстрація актів цивільного стану проводиться з дотриманням вимог Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану». Виконкомом сільської ради за 2016 рік складено 12 актових записів про народження та 16 - про смерть.
Розпорядженням Новоселицького сільського голови обов'язки відповідального за зберігання та витрачання бланків свідоцтв покладено на секретаря виконкому сільської ради. Секретарем сільської ради не проставляються вихідні номери та дати складання звіту про витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, чим не дотримано вимоги п. 5.38 Інструкції з діловодства у відділах реєстрації актів цивільного стану районних, міських (міст обласного значення) управлінь юстиції.
Впродовж 2016 року в сектор контролю районної державної адміністрації у вказані терміни подано інформацію на 20 розпоряджень районної державної адміністрації. На засіданні виконкому Новоселицької сільської ради в порядку контролю заслухано 5 розпоряджень районної державної адміністрації.
Робота з власними документами ведеться на належному рівні, з документами органів влади вищого рівня - потребує доопрацювання.
Враховуючи зазначене колегія районної державної адміністрації вирішила рекомендувати:
1. Довідку про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчим комітетом Новоселицької сільської ради у 2016 році взяти до уваги.
2. Виконавчому комітету Новоселицьккої сільської ради (Р.Ісайчук):
2.1. Забезпечити безумовне виконання повноважень, визначених статтями 27-39 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
2.2. Один раз на півріччя до 10 числа місяця, що настає за звітнім, подавати у відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації узагальнений звіт про виконання делегованих повноважень за встановленою формою відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України 09.03.1999 року № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади».
2.3. При підготовці проектів рішень виконавчого комітету дотримуватись вимог чинних нормативних документів.
2.4. Організувати та розпочати роботу з продажу земельних ділянок, зокрема, вільних земельних ділянок на земельних торгах (аукціонах) з метою залучення додаткових коштів у місцевий бюджет.
2.5. Вжити заходів щодо зміни (збільшення) меж населеного пункту для розширення території села та реалізації інвестиційних проектів.
2.6. Усунути недоліки в роботі з контрольними документами, забезпечити якісне виконання поставлених завдань.
2.7. Забезпечити ведення діловодства з питань розгляду звернень громадян відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації".
2.8. Забезпечити державну реєстрацію актів цивільного стану відповідно до Сімейного кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, Правил ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, Інструкції з діловодства у відділах реєстрації актів цивільного стану районних, міських (міст обласного значення) управлінь юстиції.
3. Координацію роботи та узагальнення інформації з виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації (М.Лазорко).
4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Віктора Громиша, заступника голови районної державної адміністрації Михайло Дидяка та керівника апарату районної державної адміністрації Ірину Мацалак згідно розподілу функціональних обов’язків.
Голова районної державної
адміністрації, голова колегії Юрій Мазур