Проект
ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Колегія районної державної адміністрації
Рішення
______________№_________
Про стан дотримання мінімальних гарантій
з оплати праці, легалізації заробітної плати
та погашення заборгованості з її виплати
відповіднодо розпоряджень ОДА від 26.12.2016
№ 918 «Про заходи з легалізації заробітної плати
в області» та від18.01.2017 № 22 «Про обласну
робочугрупу з питань реалізації рішень,
спрямованих на підвищення рівня оплати
праці та дотримання норм законодавства в
частині мінімальної заробітної плати»
Відповідно до розпоряджень районної державної адміністрації від 30.11.2016 № 366 «Про районну робочу групу з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення» та від 26.01.2017 № 16 «Про робочу групу з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати» інформуємо наступне.
Станом на 26.04.2017 року проведено 3 засідання районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, на яких заслухано 12 суб’єктів господарської діяльності. За наслідками засідань комісії: 3 СГД оформили 11 трудових договорів на повні посадові оклади з місячною заробітною платою 3200 грн, 2 СГД не використовують працю найманих осіб, 3 СГД мають працюючих по сумісництву (17 осіб). Всім заслуханим суб’єктам господарської діяльності дано рекомендації щодо покращення ситуації з питаньдотримання мінімальних гарантій в оплаті праці.
Також проведено 3 засідання районної робочої групи з питань реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, на яких заслухано 16 суб’єктів господарської діяльності. Всі вони нараховували заробітну плату менше встановленого мінімуму, збільшили кількість застрахованих осіб з ознакою «неповний робочий час» та зменшили чисельність штатних працівників. За наслідками засідань комісії суб’єктам господарської діяльності надано рекомендації щодо покращення ситуації з питань легалізації та зайнятості.
Долинською оДПІ Головного управління ДФС в Івано-Франківській області проводиться роз’яснювальна робота та інформування населення району з питань економічних та соціальних переваг отримання легальних доходів та сплати ПДФО до відповідних бюджетів та внесків до Пенсійного фонду.
Управлінням соціального захисту населення районної державної адміністрації щотижнево проводиться моніторинг із виплати заробітної плати. Станом на 01 квітня 2017 року на економічно-активних підприємствах району заборгованості із виплати заробітної плати немає.
За звітний період 2017 року проведено 3 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, де заслухано 2 керівників щодо виплати заробітної плати та податкових боргів та яким звернено увагу на обов’язковому дотриманні вимог трудового законодавства.
Виходячи з наведеного, колегія районної державної адміністрації вирішила рекомендувати:
1. Управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації (Т. Воробець ) забезпечити :
1.1. Збереження досягнутої стабільності щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати.
1.2. Здійснення аналізу питань щодо:
- рівня заробітної плати, нижче законодавчо встановленого мінімуму,
- збільшення кількості застрахованих осіб з ознакою «неповний робочий час»,
- зменшення чисельності штатних працівників.
1.3. Розгляд питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.
2. Долинській об’єднаній податковій інспекції Головного управління в Івано-Франківській області (Р. Тимків) забезпечити:
2.1. Аналіз повідомлень про прийняття на роботу найманих працівників та співставлення їх із звітною заробітною платою.
2.2. Щомісячне інформування про заходи з легалізації заробітної плати.
3. Управлінню Пенсійного фонду в Долинському районі (Ю.Масник) забезпечити:
3.1. Щомісячне проведення аналізу звітів та відображення їх в списках по недотриманню мінімальних гарантій в оплаті праці, враховуючи працю в режимі неповної зайнятості, недонарахований єдиний внесок до мінімального розміру.
3.2. Опрацьовування звітів страхувальників, які використовують працівників неповний робочий день та заслуховувати їх на засіданнях робочих груп.
3.3. Здійснення моніторингу звітності для виявлення страхувальників, які нараховували заробітну плату менше мінімального встановленого розміру, збільшено кількість застрахованих осіб з ознакою «неповний робочий час», у яких відбулося зменшення чисельності штатних працівників та інформувати на засіданнях робочих груп.
4. Долинському районному центру зайнятості (В. Бабій) забезпечити інформування про вивільнення працівників.
5. Управлінню Держпраці в Івано-Франківській області (І. Росипайло) забезпечити інформування робочих груп про вжиті заходи щодо суб’єктів господарювання з недотриманням мінімальних гарантій в оплати праці, легалізації заробітної плати та заборгованості з її виплати в районі.
6. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на управління соціального захисту населення районної державної адміністрації (Т.Воробець).
7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної державної адміністрації Віктора Громиша.
Голова районної державної
адміністрації, голова колегії Юрій Мазур