1 Червень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Документи / Проекти рішень колегій РДА / 2017 / 11.05.2017

Проект

 

ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

КОЛЕГІЯ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ

 

РІШЕННЯ

 

Від____________№________

 

 

 

Про здійснення виконавчим

комітетом Раківської сільської

ради делегованих повноважень

органів виконавчої влади у 2016 році

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України 09.03.1999 року № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» та розпорядження районної державної адміністрації 21.10.2004 року № 247 «Про затвердження порядку перевірок за здійсненням головами та очолюваними ними виконавчими комітетами сільських, селищної і міської рад делегованих повноважень органів виконавчої влади» проведено перевірку діяльності виконавчого комітету Раківської сільської ради щодо здійснення ним делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2016 році.

До складу виконавчого комітету Раківської сільської ради входить 12 осіб. Всі члени виконкому постійно відвідують засідання, про що свідчать їх підписи на матеріалах. Регламент роботи виконавчого комітету Раківської сільської ради затверджений рішенням виконкому від 24.12.2015 року № 31.

Робота виконавчого комітету проводиться згідно піврічних планів, які затверджуються рішеннями виконкому і в яких передбачені питання соціально-економічного розвитку, виконання бюджету, організаційні, господарські та інші питання життєдіяльності громади. Зокрема, план роботи виконавчого комітету Раківської сільської ради на перше півріччя 2016 року затверджено рішенням виконкому від 30 грудня 2015 року № 5, на друге півріччя 2016 року – рішенням виконкому від 30 червня 2016 року № 27.

Відповідно до Регламенту роботи виконавчого комітету Раківської сільської ради засідання виконкому проводяться в останній четвер місяця. Впродовж 2016 року проведено 12 засідань виконавчого комітету Раківської сільської ради. У відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації здано 12 протоколів засідань виконавчого комітету Раківської сільської ради.

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 09.03.1999 № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» виконавчим комітетом Раківської сільської ради вчасно подається інформація про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади.

У 2016 році виконавчим комітетом сільської ради прийнято 51 рішення. Із цієї кількості прийнято 13 рішень пов’язані з виконанням делегованих повноважень: 6 – в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування (б.п.5 статті 30), 4 – у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту (б.п.1,2 статті 32), 1 – у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища(б.п.2 статті 33), 2 – щодо законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян (б.п.1 статті 38).

У 2016 році до виконавчого комітету Раківської сільської ради надійшло 172 звернення громадян, що на 2 звернення менше, ніж за аналогічний період 2015 року, з них вирішено позитивно – 130, на решту надано відповідні роз’яснення.

        Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях було порушено 192 питання, що на 14 питань більше, ніж за аналогічний період 2015 року. Основне місце займають питання аграрної політики і земельних відносин - 25, соціального захисту населення - 140, житлової політики – 2, сім'ї, дітей і молоді – 4, інших - 21.  

            Кількість звернень від соціально незахищеної категорії громадян (від учасників війни та бойових дій, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, інвалідів, ветеранів праці) становить 31 звернення.

Робота з власними документами ведеться на належному рівні, з документами органів влади вищого рівня - потребує доопрацювання.

Враховуючи зазначене колегія районної державної адміністрації вирішила рекомендувати:

1. Довідку про Про комплексну перевірку діяльності виконавчого комітету Раківської сільської ради щодо здійснення ним делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2016 році взяти до уваги.

2. Виконавчому комітету Раківської  сільської ради (Г.Олійник):

2.1. Забезпечити безумовне виконання повноважень, визначених статтями 27-38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

2.2. Один раз на півріччя до 10 числа місяця, що настає за звітнім, подавати у відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації узагальнений звіт про виконання делегованих повноважень за встановленою формою відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України 09.03.1999 року № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади».

2.3. При підготовці проектів рішень виконавчого комітету дотримуватись вимог чинних нормативних документів.

2.4. Здійснювати контроль за використанням площі земель сільськогосподарського призначення, які перебувають в оренді.

2.5. Вжити заходів щодо інвентаризації земель та оформлення документів на земельні ділянки під об’єктами комунальної власності.

2.6. Усунути недоліки в роботі з контрольними документами, забезпечити якісне виконання поставлених завдань.

2.7. Забезпечити ведення діловодства з питань розгляду звернень громадян відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації".

3. Координацію роботи та узагальнення інформації з виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю  апарату районної державної адміністрації (М.Лазорко).

4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Віктора Громиша, заступника голови районної державної адміністрації Михайло Дидяка та керівника апарату районної державної адміністрації Ірину Мацалак згідно розподілу функціональних обов’язків.

 

 

 

 

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                       Юрій Мазур

 




Важлива інформація!

На підтримку українських лікарів!
Держпродспоживслужба інформує!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!

Важливо!
Акутально!
 
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

Повідомлення про корупцію

Информация-по-остойчивости.jpgВідомості про прояви та вчинення корупційних дії уповноваженими особами на виконання функцій держави у Долинській районній державній адміністрації надсилати на електронну адресу: ZPKRDA@i.ua або повідомляти за номером телефону (03477)27064

Уповноважена особа: Біда Ірина Олегівна.

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області