9 Квітень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Місцеві ради / Вигодська об`єднана територіальна громада / Кропивнянська

                                                                         

УКРАЇНА

Кропивницька сільська рада

Долинського району
Івано-Франківської області

сьомого скликання

1 1 - сесія

РІШЕННЯ

 09 липня  2017 р.                                                                      № 176-11  /2017

с. Кропивник                           

 

Про встановлення місцевих  податків і зборів на території

Кропивницької сільської  ради на 2018 рік

        

 Відповідно до пункту 24 частини першої  статті 26  Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"; відповідно до Податкового кодексу України, з метою зміцнення матеріальної і фінансової бази місцевого самоврядування,  наповнення дохідної частини сільського бюджету, Кропивницька сільська  рада

ВИРІШИЛА:

1.Встановити  на території Кропивницької сільської  ради з  01.01.2018 року такі місцеві податки:

             1.1. Податок на майно, що складається з:

а) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

б) транспортного податку;

в) податку на майно в частині плати за землю.

            1.2. Єдиний податок;

 2. Затвердити :

2.1. Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від  земельної ділянки (Додаток 1);

2.2. Положення про транспортний податок (Додаток 2);

2.3. Положення про податок на майно, в частині плати за землю (Додаток 3);       

2.4. Положення про єдиний податок (Додаток 4).

3.  Оприлюднити дане рішення на офіційному стенді в приміщенні сільської ради  , на сайті Долинської РДА.

4. Визнати таким, що втратили чинність з 01 січня 2018 року рішення Кропивницької  сільської  ради:

       від 28 січня 2016 року № 32-4/2016 «Про встановлення ставки  податку на майно»;

       від 10 липня 2016 року № 62-6/2016 «Про встановлення  ставок земельного податку на території Кропивницької сільської  ради на 2017 рік».

5.Контроль за виконанням рішення покласти на сільського голову  .

Сільський голова                                         Петро Ципердюк

Додаток 1

до рішення  Кропивницької сільської  ради

09 липня 2017 року  № 176

 

 

Положення про податок на нерухоме майно,

відмінне від земельної ділянки

 

1. Платники податку

Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

        Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

        а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

        в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

 

2. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

 

2.2. Не є об’єктом оподаткування:

1)    об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади,  Кропивницької сільської ради, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності), комунальних підприємств Кропивницької сільської ради;

2)    гуртожитки;

3)    житлова нерухомість непридатна для проживання, у тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської   ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;

об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам  з їх числа, 

визнаним  такими  відповідно  до  закону,  дітям - інвалідам,  які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

4)    об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

5)    об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

6)    об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;

7)    будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг;

8)    об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей.

 

3. База оподаткування

        3.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

 

4. Пільги із сплати податку

         4.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на  60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх                           кількості -  на   120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх                 часток), -  на  180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

 

5. Ставка податку

        5.1. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування і визначені в додатках 1-2 до Положення.

 

        6. Податковий період

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

       

7. Порядок обчислення суми податку

7.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту  4.1 пункту  4 додатка 1 до Положення та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок

обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту 4.1 пункту 4    додатка 1 до Положення та  відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється

виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно

до підпункту «в» підпункту 4.1 пункту 4  додатка 1 до Положення  та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів  «б» та «в»  цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості;

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

        7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку,   обчисленого   згідно  з  підпунктом   7.1  пункту  7  додатка 1   до рішення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема,  Кропивницької сільської ради, за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим

 

органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 01 липня  року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

        7.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган

за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

7.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щокварталу у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку фізичними та юридичними особами, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

7.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 01 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому  Податковим кодексом України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою – платником подається

протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

8. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

        8.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

8.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

9. Порядок сплати податку

9.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до  сільського  бюджету згідно з положеннями

Бюджетного кодексу України.

10. Строки сплати податку

 10.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

 а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

 б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до                   30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

Інші питання щодо адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які не врегульовані даним рішенням, вирішуються відповідно до норм встановлених Податковим кодексом України.

________________


                                                                                   Додаток 1

до Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від  земельної ділянки

 

Розміри ставок   податку  на нерухоме  майно, відмінне  від  земельного податку,  для об’єктів  житлової  нерухомості на 2018 рік

 

 

Типи об’єктів житлової нерухомості

Ставка податку, відсотки від мінімальної заробітної плати

Фізичні особи

Юридичні особи

1.
Житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень

0,01

0,01

2.
Квартира   -  ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання

0,01

0,01

3.
Прибудова  до  житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну

0,01

0,01

4.
Котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої  житлової  площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною  ділянкою 

0,01

0,01

5.
Садові  будинки - будинки для літнього (сезонного) використання, які  в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання  не  відповідають нормативам, установленим для  житлових будинків

0,01

0,01

6.
Дачні будинки - житлові будинки для використання протягом року з метою  відпочинку

0,01

0,01

 
 
__________________________

 

 


                                                            Додаток 2

до Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від  земельної ділянки

 

Розміри ставок   податку  на нерухоме  майно, відмінне  від  земельного податку,  для об’єктів нежитлової  нерухомості на 2018 рік

 

Типи об’єктів  нежитлової нерухомості

 

Ставка податку, відсотки від мінімальної заробітної плати

Фізичні особи

Юридичні особи

1.
Будівлі готельні - готелі, мотелі,  ресторани та бари

0,01

0,01

2.
Будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей

0,01

0,01

3.
Будівлі торговельні - торгові центри, магазини,  універмаги, криті ринки,  станції технічного обслуговування автомобілів, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування

0,01

0,01

4.
Гаражі – гаражі(наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки

0,01

0,01

5.
Господарські присадібні будівлі (допоміжні (нежитлові приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо)

-

-

 

________________________

Додаток 4

до рішення  Кропивницької сільської  ради

09   липня 2017 року  №176

 

 

Положення про єдиний податок

 

І. Загальні положення

 

1. Єдиний податок є місцевим податком і встановлюється на підставі пункту 24 частини І статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до глави І «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розділу ХІV Податкового кодексу України.

 

ІІ. Платники податку

 

1. Платниками податку  на території Кропивницької сільської  ради є юридичні особи та фізичні особи-підприємці з податковою адресою у межах Кропивницької сільської  ради, які відповідають вимогам спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, і які при цьому  самостійно обрали даний спосіб оподаткування доходів.

 

2. Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:

1) перша група – фізичні особи-підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 гривень.

2) друга група – фізичні особи-підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.

Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб-підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи-підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи;

3) третя група – фізичні особи-підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи-суб'єкти господарювання будь-якої

організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 50000000 гривень;

4) четверта група – сільськогосподарські  товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

Не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої групп:

суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють:

діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора);

обмін іноземної валюти;

виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);

видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);

видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;

діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України "Про страхування", сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами;

діяльність з управління підприємствами;

діяльність з надання послуг пошти (крім кур’єрської діяльності) та зв'язку (крім діяльності, що не підлягає ліцензуванню);

діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з

організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;

фізичні особи - підприємці, які здійснюють технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005). діяльність у сфері аудиту;

фізичні особи – підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення, загальна

площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;

страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди,

лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом;

реєстратори цінних паперів;

суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;

представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;

 

фізичні та юридичні особи - нерезиденти;

суб'єкти господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

 

ІІІ. Об'єкт  оподаткування

          1. Об'єкт  оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди. Права власності на користування земельними ділянками повинні бути оформлені та зареєстровані відповідно до законодавства.

 

         

ІV. База оподаткування

1. Базою оподаткування податком для платників єдиного податку четвертої групи для сільськогосподарських товаровиробників є нормативна грошова оцінка одного гектара сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень), з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного за станом на 01 січня базового податкового (звітного) року відповідно до порядку, встановленого розділом XII Кодексу. Базою оподаткування податком для платників єдиного податку четвертої групи для земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ) є нормативна грошова оцінка ріллі в Автономній Республіці Крим або в області, з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного за станом на 01 січня базового податкового (звітного) року відповідно до порядку, встановленого розділом XII Кодексу.

 

V. Ставки податку

 

1. Ставки єдиного податку для платників

 першої групи (фіксовані ставки) встановлюються у розмірі 10 %  розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01 січня податкового (звітного) року, (та у цій частині – прожитковий мінімум);

другої групи (фіксовані ставки) встановлюються у розмірі 20%  розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року  для   всіх  видів   діяльності.

2. Фіксовані ставки єдиного податку для фізичних осіб-підприємців, які здійснюють господарську діяльність  на території Кропивницької сільської  ради встановлюються з розрахунку на календарний місяць.

 

VІ. Податковий період

1. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої, другої та четвертоїї груп є календарний рік.

 

          2. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи  є календарний квартал.

 

 

 

 

VІІ. Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку

 

1. Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

 

2. Платники єдиного податку третьої групи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

 

Сплата єдиного податку платниками першої – третьої груп здійснюється за місцем податкової адреси.

 

Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

Єдиний податок, нарахований за перевищення обсягу доходу, сплачується протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

 

Платники єдиного податку четвертої групи:

1) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 01 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік;

2)  сплачують податок щоквартально протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, у таких розмірах:

          у I кварталі - 10 відсотків;

          у II кварталі - 10 відсотків;

          у III кварталі - 50 відсотків;

          у IV кварталі - 30 відсотків.

 

VІІІ. Cтрок та порядок подання звітності про обчислення податку

          Платники єдиного податку першої, другої, четвертої груп подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду

          Платники єдиного податку третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду

          Платники єдиного податку першої та другої груп подають до контролюючого органу податкову декларацію у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду, у разі перевищення протягом року обсягу доходу, визначеного у пункті 291.4 статті 291 цього Кодексу, або самостійного прийняття рішення про перехід на сплату податку за ставками, встановленими для платників єдиного податку другої або третьої (фізичні особи - підприємці) груп.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до рішення Кропивницької сільської  ради 

09 липня 2017 року №176

 

 

 Положення про податок на майно, в частині плати за землю

 

1.   Загальне положення

Плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки.

 

2. Платники земельного податку

2.1. Платниками земельного податку є:

2.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

2.1.2. землекористувачі;

2.2. Особливості справляння податку суб'єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України.

 

3. Об'єкти оподаткування земельним податком

3.1. Об'єктами оподаткування є:

3.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

3.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.

 

4. База оподаткування земельним податком

4.1. Базою оподаткування є:

4.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим Положенням;

4.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

 

5. Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено та, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) встановлюється  у розмірах, згідно Додатку 1.

 

6. Податковий період для плати за землю

6.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

6.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у

зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

 

7. Порядок обчислення плати за землю

7.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

7.2. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

7.3. Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 Податкового кодексу України.

 

8. Строк сплати плати за землю

8.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

8.2. Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня.

8.3. Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

8.4. Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

8.5. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

8.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних

підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

            8.7. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

8.8. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

 

9. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб

9.1. Від сплати податку звільняються:

9.1.1. інваліди першої і другої групи;

9.1.2. пенсіонери (за віком);

9.1.3. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

9.1.4. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

9.2. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 9.1 цього Положення, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

9.2.1. для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;

9.2.3. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) по с.Кропивник - не більш як 0,25 гектара;

9.2.4. для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;

9.2.5. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

9.2.6. для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

 

10. Пільги щодо сплати земельного податку для юридичних осіб:

10.1. Від сплати податку звільняються:

10.1.1. органи державної влади та органи місцевого самоврядування,  дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

10.1.2. підприємства комунальної власності міста.

 

11. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком

11.1. Не сплачується податок за:

11.1.1. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а) паралельні об'їзні дороги, снігозахисні споруди і насадження, захисні насадження, очисні споруди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній/комунальній власності,  власності

державних/комунальних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі;

11.1.2. земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств.

11.1.3. земельні ділянки кладовищ;

11.1.4. земельні ділянки, надані для будівництва та обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення), яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

 

 12. Особливості оподаткування платою за землю

 12.1. Особливості оподаткування платою за землю встановлюються Податковим кодексом України

13. Ставка земельного податку

13.1 Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження):

13.1.1. за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (що перебувають у власності), у розмірі 1% (одного відсотка) від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь – 0,5 % відсотка від їх нормативної грошової оцінки;

за земельні ділянки, зайняті житловим фондом – 0,03відсотка від їх нормативної грошової оцінки землі; для земель загального користування – ­­­­­­0,01 відсотка від їх нормативної грошової оцінки,

13.1.2. Ставка податку встановлюється у розмірі 5 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні (в тому числі, згідно державних актів старого взірця, без кадастрових номерів земельних ділянок, без переоформлених державних актів на право постійного користування тощо) суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

13.1.3. Ставка податку встановлюється у розмірі 5 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які використовуються суб’єктами господарювання без належним чином оформлених правовстановлюючих документів та зареєстрованих речових права на земельні ділянки.

13.2 Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено:

13.2.1. Встановити ставку податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів і нормативну грошову оцінку яких не проведено, в розмірі:

- для фізичних осіб (громадян) - 0.05% (нуль цілих п’ять сотих відсотка) від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області;

- для суб’єктів господарювання - 5% (п’ять відсотків) від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області;

 - у розмірі 2% від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області за землі для потреб лісового господарства

 

14. Орендна плата

14.1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Договір оренди земель державної і комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

14.2. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

14.3. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

14.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

14.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

14.5.1. не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території;

14.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки;

14.5.3. може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 14.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах;

14.5.4. для пасовищ у населених пунктах, яким надано статус гірських, не може перевищувати розміру земельного податку;

14.6. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

     ІІІ. Відповідальність платників плати за землю

Платники податку несуть відповідальність за повноту і своєчасність перерахування плати за землю до бюджету. Крім того, юридичні особи та фізичні особи - підприємці несуть відповідальність за правильність визначення суми податку, що підлягає сплаті до бюджету та своєчасність подання податкових декларацій по платежу в порядку, визначеному Податковим Кодексом України.

IV. Контроль за сплатою до бюджету плати за землю

Контроль за своєчасністю подання податкових декларацій по платі за землю, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до місцевого бюджету здійснюють контролюючі органи.

        

 

 

Додаток 2

до рішення  Кропивницької сільської ради

09 липня 2017 року  №176

 

Положення про транспортний податок

 

1.     Платники податку:

1.1.  Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що є об'єктами оподаткування.

2. Об'єкт оподаткування

2.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об’єму циліндрів двигуна, типу пального.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування.

4. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування.

5. Податковий період

5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

6. Порядок обчислення та сплати податку

6.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

6.3. Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

6.4. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

6.5. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

6.6. У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років.

6.7. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який є об’єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

 У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.

6.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який є об’єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня складання постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.

7. Порядок сплати податку

7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

8. Строки сплати податку

8.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації

________________________

 

                                                   ПОВІДОМЛЕННЯ                             05.06.2017 р.

Про оприлюднення проекту рішення Кропивницької сільської ради «Про встановлення місцевих  податків і зборів на території Кропивницької сільської  ради на 2018 рік»

 

Відповідно до ст.ст. 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб виконавчий комітет Кропивницької сільської ради повідомляє про оприлюднення проекту рішення Кропивницької  сільської ради «Про встановлення ставок плати за землю на території Кропивницької сільської ради».

           Зауваження і пропозиції до проекту рішення направляти в письмовій формі протягом одного місяця з дня його оприлюднення за адресою: Кропивницька  сільська рада вул. Шевченка, 97 с. Кропивник  інд. 77542, тел. 61450

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кропивницької  сільської ради “ Про встановлення місцевих  податків і зборів на території Кропивницької сільської  ради на 2018 рік»

 

Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати

 

Проект рішення Кропивницької сільської ради «Про встановлення місцевих  податків і зборів на території Кропивницької сільської  ради на 2018 рік» розроблений на забезпечення виконання вимог оновленого Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо податкової реформи» податкового законодавства в межах виключної компетенції сільської ради щодо встановлення  місцевих  податків,  затвердження  ставок  земельного  податку, відповідно до Податкового  кодексу  України, надання  відповідно  до  чинного законодавства  пільг  по  місцевих  податках  і  зборах, а зокрема по земельному  податку.

З метою правового регулювання господарських і адміністративних відносин між членами територіальної громади, органами місцевого самоврядування та фіскальними органами, урахування змін у податковому законодавстві сільська рада має ухвалити нове рішення про встановлення ставок плати за землю на території Кропивницької сільської ради, для застосування їх з 01.01. 2018 року на необмежений період.

Сфера дії визначеного регуляторного акта розповсюджується на всіх фізичних та юридичних осіб, у тому числі нерезидентів, які є власниками, користувачами земельних ділянок, розташованих на території Кропивницької сільської ради.

Цілі регулювання

Ціллю регулювання є встановлення ставок плати за землю та пільг по земельному податку з врахуванням змін законодавства, інтересів як землекористувача, забезпечення ефективного використання земельних ділянок, рівних прав суб’єктів господарювання та збільшення обсягів надходжень до місцевого бюджету.

 

Аргументи переваг обраного способу досягнення встановлених цілей

 

Обраний спосіб є найефективнішим для досягнення цілей, так як пряме встановлення ставок по платі за землю, пільг по земельному податку повністю відповідає вимогам чинного законодавства, враховує максимальні та мінімальні розміри плати за землю, не вимагає додаткових видатків сільського бюджету. Несе мінімальний ризик впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта.

Механізм, який застосовується для розв’язання проблеми

 

 

Розв’язання проблеми пропонується шляхом перегляду діючих ставок плати за землю, наданих пільг по сплаті земельного податку не допускаючи при цьому зменшення надходжень сільського бюджету від плати за землю, не порушуючи межі встановлених граничних розмірів Податковим кодексом України.

Обґрунтування можливостей досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

Прийняття КРОПИВНИЦЬКОЮ  сільською радою цього рішення сприятиме наповненню бюджету та стимулюватиме більш ефективне використання земельних ресурсів, повністю охоплює всі види використання землі та конкретизує більшість наявних у населених пунктах сільської ради окремих видів користування земельною ділянкою.

Очікувані результати

Прийняття цього проекту рішення ради дозволить охопити всі питання встановлення ставок плати за землю та надання пільг по земельному податку без необхідності прийняття радою окремих рішень та збільшити надходження коштів до місцевого бюджету по платі за землю.

Термін дії регуляторного акту.

    Рішення сільської ради «Про встановлення ставок плати за землю на території КРОПИВНИЦЬКОЇ сільської ради» є регуляторним актом, який поширюється на необмежене коло осіб - платників податку за землю і орендної плати за землю, є загальнообов’язковим до застосування на території сільської ради.  Строк дії його не обмежено коротким періодом (до внесення змін в законодавчі, нормативні акти та рішення сільської ради).

Показники результативності регуляторного акту

     Прогнозними показниками результативності дії цього регуляторного акту: збільшення надходжень до бюджету; підвищення податкової культури, збільшення суспільних благ.

Заходи з відстеження результативності регуляторного акту

   Повторне відстеження результативності дії регуляторного акту здійснюється через рік  з дня набрання чинності акту.

   Періодичне відстеження результативності проводиться раз на кожні три роки з дня закінчення заходів з повторного відстеження.

  Відстеження надходжень плати за землю до місцевого бюджету буде здійснюватися шляхом аналізу інформації ОДПі в Долинському районі.

                                              

 

 

 

 

 

 




Важлива інформація!

До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!
Важливо!
Акутально!
 
Інтерв`ю голови РДА
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

Повідомлення про корупцію

Информация-по-остойчивости.jpgВідомості про прояви та вчинення корупційних дії уповноваженими особами на виконання функцій держави у Долинській районній державній адміністрації надсилати на електронну адресу: ZPKRDA@i.ua або повідомляти за номером телефону (03477)27064

Уповноважена особа: Біда Ірина Олегівна.

Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області