31 Травень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Документи / Проекти рішень колегій РДА / 2018 / 23.02.2018

         Проект

ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Колегія районної державної адміністрації

РІШЕННЯ

Від _____________№____________

 

Про стан виконавської

дисципліни  в  роботі з

документами у  2017 році

        

         Діяльність районної державної адміністрації у звітному періоді була спрямована на забезпечення соціально-економічного розвитку, гуманітарної сфери, соціального захисту населення району. Досягнення певних цілей, у межах покладених повноважень, здійснювалося шляхом виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших документів органів влади вищого рівня, розпоряджень обласної та районної державних адміністрацій, доручень керівництва обласної та районної державних адміністрацій, а також завдяки системно організованому контролю за практичною реалізацією визначених ними завдань. Для цього використовуються, як уже перевірені практикою та досвідом, так і нові форми роботи.

        Контроль за виконанням документів здійснюється шляхом комплексного використання його форм і методів - безпосередньої перевірки на місцях у поєднанні з наданням практичної і методичної допомоги. Зокрема, сектором контролю, юридичним, загальним відділами та відділом організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації здійснено перевірки у 16 структурних підрозділах районної державної адміністрації, районному центрі соціальних служб  для сім»ї, дітей та молоді, центральній районній лікарні, 16 виконкомах місцевих рад.

Відповідно до плану роботи районної державної адміністрації  та з метою забезпечення безумовного виконання розпоряджень обласної та районної державних адміністрацій, хід їх виконання систематично заслуховувався в порядку контролю на засіданнях колегій районної державної адміністрації, на нарадах у керівництва районної державної адміністрації.

Так, у 2017 році у порядку контролю на засіданнях колегій районної державної адміністрації заслухано 12 документів, на нарадах керівництва районної державної адміністрації - 55 документів.

Поряд з позитивними зрушеннями в питаннях зміцнення виконавської дисципліни у структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконкомах місцевих рад є незначні недоліки у забезпеченні якісного та в повному обсязі виконання документів органів влади вищого рівня та власних розпоряджень.

З метою здійснення контролю і перевірки повноти виконання завдань, передбачених як документами органів влади вищого рівня, так і власних рішень, розпоряджень та доручень керівництва районної державної адміністрації, колегія районної державної адміністрації вирішила рекомендувати:

1. Довідку сектору контролю апарату районної державної адміністрації про стан виконавської дисципліни в роботі з документами у 2017 році надіслати  першому заступнику, заступнику голови, керівнику апарату, керівникам відділів і управлінь районної державної адміністрації, районних установ та організацій, виконкомам місцевих рад для реагування та вжиття відповідних заходів.

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, установ, організацій району:

2.1. Проаналізувати до 5 квітня 2018 року стан виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень обласної та районної державних адміністрацій, доручень керівництва обласної та районної державних адміністрацій за перший квартал 2018 року, вжити заходи щодо усунення недоліків у цій роботі.

2.3. Взяти під особистий контроль питання підготовки документів на виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень керівництва обласної державної адміністрації, забезпечити своєчасне виконання визначених ними завдань, посилити рівень вимогливості та відповідальності до працівників підпорядкованих підрозділів за стан виконавської дисципліни.

3. Головам міської, селищної та сільських рад району провести засідання виконкомів щодо стану виконавської дисципліни, її зміцнення і удосконалення організації контролю за документами органів влади вищого рівня та власних рішень за підсумками першого кварталу 2018 року.

4. Сектору контролю апарату районної державної адміністрації:

4.1. Встановити чіткий контроль за виконанням резолюцій керівництва  районної державної адміністрації,  дотриманням  термінів  виконання документів, здійснювати щоквартальний аналіз стану виконавської дисципліни в роботі з документами та доводити до відома керівництва  районної державної адміністрації.

4.2. Впродовж I кварталу 2018 року надавати методичну та практичну допомогу структурним підрозділам районної державної адміністрації, виконкомам місцевих рад щодо організації роботи з документами, контролю за їх виконанням.

5. Координацію роботи щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – сектор контролю апарату районної державної адміністрації (Б.Чабан).

6. Співвиконавцям до 10 квітня 2018 року подати інформацію про виконання завдань сектору контролю районної державної адміністрації для її оперативного опрацювання.

7. Головному відповідальному виконавцю подати узагальнену інформацію про виконання завдань рішення керівництву районної державної адміністрації до 20 квітня 2018 року.

8. Контроль за виконанням рішення покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Ірину Мацалак.

 

 

 

 

Голова районної державної адміністрації,

голова колегії                                                                  Юрій Мазур




Важлива інформація!

На підтримку українських лікарів!
Держпродспоживслужба інформує!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!

Важливо!
Акутально!
 
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

Повідомлення про корупцію

Информация-по-остойчивости.jpgВідомості про прояви та вчинення корупційних дії уповноваженими особами на виконання функцій держави у Долинській районній державній адміністрації надсилати на електронну адресу: ZPKRDA@i.ua або повідомляти за номером телефону (03477)27064

Уповноважена особа: Біда Ірина Олегівна.

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області