Проект
ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
КОЛЕГІЯ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
РІШЕННЯ
Від_________ №______
м.Долина
Про роботу Центру
надання адміністративних
послуг районної державної
адміністрації у 2017 році
Центр надання адміністративних послуг районної державної адміністрації (далі - Центр) забезпечує обслуговування населення району та міста. Загальна чисельність працівників 7 осіб. Центром надаються 122 види послуг, перелік яких затверджений розпорядженням районної державної адміністрації 10.10.2017 р. №330 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, що надаються через центр надання адміністративних послуг районної державної адміністрації», розміщений на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.
Впродовж 2017 року Центром надано 9284 адміністративних послуг у різних сферах, більшість з яких - безкоштовні. За 2017 рік надходження коштів адміністративного збору за державну реєстрацію нерухомого майна, юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців склало 220,7 тис. грн. З метою забезпечення комплексного надання адміністративних послуг у ЦНАП створено умови для оплати за адміністративні послуги: встановлено РОS - термінали.
Центром надання адміністративних послуг районної державної адміністрації забезпечується зберігання реєстраційних справ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців Долинського району. Станом на 31.12.2017 на зберіганні знаходиться близько 14700 справ.
Розпочато роботу щодо забезпечення надання послуг у сфері соціального захисту населення через ЦНАП відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (в редакції від 11.10.2017 року)
Проводяться заходи щодо модернізації ЦНАПу районної державної адміністрації, реалізація яких забезпечить зручність і сприятливі умови для отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання.
Працівниками ЦНАПу постійно оновлюється інформація у рубриці «Центр надання адміністративних послуг» на сайті районної державної адміністрації.
Виходячи з наведеного, колегія районної державної адміністрації вирішила рекомендувати:
1. Довідку начальника – адміністратора центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації В. Луцької про роботу Центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації у 2017 році взяти до відома.
2. Центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації (В.Луцька) забезпечити :
- реалізацію вимог відповідних Указів і розпоряджень Президента України, постанов і доручень Уряду, розпоряджень районної державної адміністрації;
- інформування населення через засоби масової інформації про послуги, які надаються Центром;
- внести необхідні зміни до програми покращення надання адміністративних послуг.
3. Суб’єктам надання адміністративних послуг: управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації (Л. Ружицька), відділу містобудування та архітектури районної державної адміністрації (Я. Шияк), відділу у Долинському районі Міськрайонного управління у Долинському районі та м. Болехові ГУ Держгеокадастру в Івано- Франківській області (В. Тишківський), Долинському РВ УДСНС України в Івано- Франківській області (Т. Мельник), сектору державної реєстрації центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації (О. Гнатишин), Долинському районному відділу Управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області (В. Гулик), управлінню Держпродспоживслужби в Долинському районі (Т. Богачов), Головному територіальному управлінню юстиції в Івано-Франківській області (А. Гайда), Івано-Франківському обласному управлінню лісового та мисливського господарства (Р. Осташук), управлінню патрульної поліції у м. Івано-Франківську Департаменту патрульної поліції (О. Костенко) забезпечити:
- внесення необхідних змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності);
- розміщення інформації про перелік і порядок надання адміністративних послуг через центри їх надання з урахуванням частини другої статті 6 Закону України «Про адміністративні послуги» на власних офіційних веб-сайтах та у місцях прийому суб’єктів звернень;
- взаємодію для належної організації надання таких послуг через центри їх надання, у тому числі здійснення адміністраторами прийому заяв суб’єктів звернень, видачі їм оформлених результатів надання адміністративних послуг або рішень про відмову в їх наданні;
- надання адміністративних послуг суб’єктам звернень у встановлені законом строки на підставі відповідних документів, одержаних від адміністраторів.
4. Координацію роботи щодо виконання рішення покласти на головного виконавця – центр надання адміністративних послуг районної державної адміністрації (В. Луцька).
5. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Віктора Громиша.
Голова районної державної
адміністрації, голова колегії Юрій Мазур