28 березень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну / Документи / Проекти рішень колегій РДА / 2018 / 26.04.2018

 Проект

 

ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

КОЛЕГІЯ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ

 

РІШЕННЯ

 

Від____________№________

 

Про здійснення виконавчим комітетом

Гошівської сільської ради делегованих

 повноважень органів виконавчої влади

у 2017 році та І кварталі 2018 року

 

Відповідно до ч.4 ст.143 Конституції України, ст. 35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ч.2 ст.76 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та на виконання постанови Кабінету Міністрів України 09.03.1999 року № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади», розпорядження районної державної адміністрації 21.10.2004 року №247 «Про затвердження порядку перевірок за здійсненням головами та очолюваними ними виконавчими комітетами сільських,селищної і міської рад делегованих повноважень органів виконавчої влади» (зі змінами) проведено перевірку діяльності виконавчого комітету Гошівської сільської ради щодо здійснення ним делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2017 році та І кварталі 2018 року.

Повноваження, які контролюються районною державною адміністрацією, визначені в пунктах «б» статей 27 – 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Робота виконавчого комітету проводиться згідно піврічних планів, які затверджуються рішеннями виконкому і в яких передбачені питання соціально-економічного розвитку, виконання бюджету, організаційні, господарські та інші питання життєдіяльності громади. Зокрема, план роботи на І півріччя 2017 року затверджено рішенням виконкому 29.12. 2016 року № 45, на ІІ півріччя 2017 року – рішенням виконкому від 30.06. 2017 року № 27, на І півріччя 2018 року – рішенням виконкому від 28.12.2017 року № 52.

До складу виконавчого комітету сільської ради входить 11 осіб. Регламент роботи затверджений рішенням виконкому 26.06.2008 року №42. Впродовж 2017 року проведено 12 засідань, в І кварталі 2018 року 3.

За звітний період  виконавчим комітетом прийнято 66 рішень, з них 18 пов’язані з виконанням делегованих повноважень: 2 - в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, 2 - у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту, 3 - у сфері соціального захисту населення, 1 - у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища, 3 - в галузі оборонної роботи, 6 - щодо законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, 1 - щодо відзначення державними нагородами України.

Станом на 01.01.2018 року на території сільської ради проживало 2012 осіб. Впродовж 2017 – І кварталу 2018 років зареєстровано 68 осіб, знято з реєстрації 70 осіб.

Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» за підсумками 2017 року до бюджету сільської ради надійшло власних та закріплених доходів загального та спеціального фондів, міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів 4774,0 тис. грн, що становить 99,0%  виконання до уточнених планових показників (- 49,00 тис. грн).

У І кварталі 2018 року власних та закріплених доходів загального і спеціального фондів, міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів  надійшло 1178,8 тис.грн або 67,3 % до планових показників на звітний період ( - 573,8 тис. грн).

Генеральний план села розроблено Івано-Франківською філією НДІ «Дніпромісто» в 2004 році та 07.04.2005 року затверджений рішенням сесії №360-19/2005.

В 2017 році ПП «Архбудекспертиза-ІФ» розроблено локальні зміни до генерального плану села в урочищі «Оболоня» в межах населеного пункту, в яких передбачено будівництво навчально-виховного комплексу, Будинку культури на 300 місць, ЗОШ І-ІІІ ступеня на 175 учнів, насосну станцію пожежного водопостачання та котельню. Виконавчим комітетом проведено громадські слухання з даного питання та депутатами  сільської ради затверджено відповідні зміни до генерального плану.

На території сільської ради для учасників АТО зарезервовано 10 земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва площею 1,3 га. З 2014 року з заявами на отримання земельних ділянок звернулось 7 учасників АТО, яким надано 7 дозволів на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 0,96 га, з яких 5 проектів землеустрою затверджено, 2 - знаходяться в стадії розробки.

Торговельну діяльність здійснюють 9 підприємств роздрібної торгівлі та 2 заклади ресторанного господарства. Графіки роботи даних об’єктів затверджені відповідними рішеннями виконавчого комітету. За вказаний період скарг від жителів села щодо торговельного обслуговування та з питань захисту прав споживачів не надходило.

       На території сільської ради встановлено 3 контейнери та 10 бетонних урн для збору твердих побутових відходів, вивезення яких здійснюється один раз на місяць згідно укладеного договору з Болехівським комбінатом комунальних підприємств. В селі облаштовано зовнішнє вуличне освітлення та 189 будинків користуються централізованим водопостачанням.

Відповідно до статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет забезпечує, у межах наданих повноважень, доступність та безоплатність освіти і медичного обслуговування на території сільської ради, можливість навчання в школі державною мовою.

Впродовж звітного періоду на засіданнях виконавчого комітету питання щодо роботи загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів не розглядались.

Рішенням виконавчого комітету від 29.08.2016 №187-9/2016 створено громадську комісію у справах дітей, до складу якої входять депутати сільської ради, члени виконавчого комітету, педагогічні працівники, дільничний інспектор.

Виконавчий комітет сільської ради не виконав розпорядження районної державної адміністрації № 400 від 27.12.2016 року « Про організацію оплачуваних громадських та інших робіт у 2017 році». Жодної особи на оплачувані громадські роботи в сільську раду не направлялось в зв’язку з тим, що сільська рада не виділила кошти.

Згідно статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» налагоджено роботу із зверненнями громадян. У 2017 році до сільської ради надійшло 237 звернень громадян (в тому числі 27 звернень на особистому прийомі голови), що на 4 більше, ніж за аналогічний період 2016 року. За І квартал 2018 року надійшло 19 звернень громадян.

Під час проведення призову на строкову військову службу, відповідальний працівник сільської ради безпосередньо здійснював оповіщення призовників. За звітній період призвано 3 особи на строкову військову службу та 1 особа уклала контракт на проходження військової служби в Збройних Силах України.

       За вказаний період на території сільської ради надзвичайних ситуацій техногенного чи природного характеру не зафіксовано.

Відповідно до  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішенням виконавчого комітету від 28.02.2018 №8 «Про утворення адміністративної комісії при виконавчому комітеті сільської ради та затвердження зразків документів адміністративної комісії» затверджено новий склад адміністративної комісії для розгляду справ про адміністративні правопорушення.

Робота з власними документами та документами органів влади вищого рівня ведеться на належному рівні.

Враховуючи зазначене колегія районної державної адміністрації вирішила рекомендувати:

 

1. Визнати роботу по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчим комітетом Гошівської сільської ради у 2017 році та І кварталі 2018 року ________________________.

2. Виконавчому комітету Гошівської сільської ради (В. Яремко):

2.1. До 24.05.2018 року - забезпечити розгляд результатів перевірки діяльності виконавчого комітету щодо здійснення ним делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2017 році та І кварталі 2018 року на засіданні виконавчого комітету сільської ради відповідно до п.13 постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.1999 року № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади».

2.2. До 01.06.2018 року - вжити заходів щодо усунення недоліків та зауважень, виявлених під час перевірки діяльності виконавчого комітету щодо здійснення ним делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2017 році та І кварталі 2018 року.

2.3. Про прийняте рішення та вжиті заходи за результатами перевірки діяльності виконавчого комітету щодо здійснення ним делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2017 році та І кварталі 2018 року у тижневий термін повідомити районну державну адміністрацію.

2.4. Вжити заходів щодо інвентаризації земель та оформлення документів на земельні ділянки під об’єктами комунальної власності.

2.5. Провести підбір вільних земельних ділянок для продажу на на земельних торгах (аукціонах) з метою залучення додаткових коштів у місцевий бюджет.

2.6. Вжити заходів щодо поновлення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту.

2.7. Організувати проведення громадських та тимчасових робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні.

2.8. Розглянути на засіданні виконавчого комітету роботу бюджетних установ, розташованих на території сільської ради.

2.9. Один раз на півріччя до 10 числа місяця, що настає за звітнім, подавати у відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації узагальнений звіт про виконання делегованих повноважень за встановленою формою  відповідно  до  постанови  Кабінету  Міністрів  України  09.03.1999 № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади».

2.10. При підготовці проектів рішень виконавчого комітету дотримуватись вимог чинних нормативних документів.

2.11. Забезпечити ведення діловодства з питань розгляду звернень громадян відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 та при розгляді звернень дотримуватися Закону України “Про звернення громадян”.

2.12. Забезпечити безумовне виконання повноважень, визначених статтями 27-38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

3. Координацію роботи та узагальнення інформації з виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації (М.Лазорко).

4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Віктора Громиша, заступника голови районної державної адміністрації Михайла Дидяка та керівника апарату районної державної адміністрації Ірину Мацалак згідно розподілу функціональних обов’язків.

 

 

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                     Юрій Мазур

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Важлива інформація!

Потрібна допомога!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!
Важливо!
Акутально!
 
Інформація про навчання у військовому інституті!
Інтерв`ю голови РДА
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області