ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Колегія районної державної адміністрації
РІШЕННЯ
Від _____________№____________
Про стан виконавської
дисципліни в роботі з
документами у структурних
підрозділах районної державної
адміністрації, територіальних підрозділах
центральних органів виконавчої влади,
установах району, виконавчих
комітетах місцевих рад у 2018 році
З метою зміцнення виконавської дисципліни, удосконалення контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших документів органів влади вищого рівня, розпоряджень обласної та районної державних адміністрацій, доручень керівництва обласної та районної державних адміністрацій, районною державною адміністрацією вживалися заходи, спрямовані на забезпечення своєчасного та якісного виконання завдань, визначених цими документами, ефективної діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації, підвищення рівня виконавської дисципліни.
На основі постійного контролю зазначених документів проводився аналіз причин, що породжували можливі порушення у виконанні контрольних документів, оперативно вживалися заходи щодо удосконалення організації діловодства, зміцнення виконавської дисципліни в роботі з документами, підвищення відповідальності керівників за своєчасне виконання документів та заходи реагування щодо поліпшення виконавської дисципліни на місцях.
Найбільш ефективними з них були:
- щоденна оперативна робота з виконавцями щодо недопущення зривів виконання документів;
- щотижневе нагадування виконавцям про документи, термін виконання яких наступить;
- щомісячний план-графік щодо подання інформації на виконання розпоряджень районної державної адміністрації;
- безпосередні перевірки на місцях у поєднанні з наданням практичної і методичної допомоги;
- проведення нарад з питань виконавської дисципліни в роботі з документами у керівника апарату районної державної адміністрації;
- аналітична робота, спрямована на забезпечення якісного і своєчасного виконання документів.
Відповідно до плану роботи районної державної адміністрації та з метою забезпечення безумовного виконання документів органів влади вищого рівня розпоряджень районної державної адміністрації, хід їх виконання заслуховувався в порядку контролю на засіданнях колегії районної державної адміністрації та на нарадах у керівництва районної державної адміністрації.
Завдяки постійному моніторингу виконавської дисципліни у структурних підрозділах райдержадміністрації впродовж 2018 року не порушено терміни виконання документів. До цього часу не вдається позбутися тенденції подання документів на підпис керівництву та їх реєстрацію в останній день строку виконання документів.
З метою здійснення контролю і перевірки повноти виконання завдань, передбачених як документами органів влади вищого рівня, так і власних рішень, розпоряджень та доручень керівництва районної державної адміністрації, колегія районної державної адміністрації вирішила рекомендувати:
1. Довідку сектору контролю апарату районної державної адміністрації про стан виконавської дисципліни в роботі з документами у 2018 році надіслати першому заступнику, заступнику голови, керівнику апарату, керівникам відділів і управлінь районної державної адміністрації, територіальним підрозділам центральних органів виконавчої влади, виконкомам місцевих рад для реагування та вжиття відповідних заходів.
2. Першому заступнику, заступнику голови, керівнику апарату районної державної адміністрації:
2.1. Підвищити вимогливість до керівників підпорядкованих структурних підрозділів районної державної адміністрації за своєчасне і якісне виконання завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня, розпорядженнях та дорученнях голів обласної та районної державних адміністрацій;
2.2. Невідкладно розглядати та погоджувати (візувати) документи, які мають стислі терміни виконання.
3. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, установ, організацій району, виконкомам місцевих рад району:
3.1. Постійно забезпечувати чітке дотримання встановлених термінів розгляду надісланих для виконання документів, здійснюючи їх оперативне проходження і доведення до безпосередніх виконавців;
3.2. Вживати заходів щодо покращення якості підготовки документів, усунення недоліків, не допускати порушення термінів виконання завдань контрольних документів.
4. Сектору контролю апарату районної державної адміністрації:
4.1. Забезпечити контроль за неухильним виконанням в установлені терміни документів органів влади вищого рівня та розпоряджень районної державної адміністрації, систематично аналізувати і доповідати керівництву районної державної адміністрації про стан їх реалізації;
4.2. Впродовж першого кварталу 2019 року, згідно з планом роботи районної державної адміністрації, надати практичну допомогу із зазначених питань структурним підрозділам районної державної адміністрації.
5. Координацію роботи щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – сектор контролю апарату районної державної адміністрації (Б.Чабан).
6. Контроль за виконанням рішення покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Ірину Мацалак.
Голова районної державної адміністрації,
голова колегії Юрій Мазур