проект
ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
КОЛЕГІЯ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
РІШЕННЯ
Від __________________ №_____
Про роботу із зверненнями громадян
у 2018 році відповідно до Указу
Президента України від 07.02.2008
№109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та
гарантування конституційного права
на звернення до органів державної влади
та органів місцевого самоврядування”
Відповідно до вимог Конституції України, на підставі частини 3 статті 25 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, з метою забезпечення реалізації і гарантування конституційного права громадян на звернення, скорочення надходження звернень до органів влади вищого рівня, підвищення ефективності особистих прийомів громадян та оперативного вирішення порушених у зверненнях питань, що належать до повноважень районної державної адміністрації, колегія районної державної адміністрації вирішила рекомендувати:
1. Довідку начальника загального відділу апарату районної державної адміністрації Пенгрина С. про роботу із зверненнями громадян у 2018 році взяти до відома (додається).
2. Загальному відділу апарату районної державної адміністрації (С. Пенгрин):
2.1. Довідку про роботу Долинської районної державної адміністрації із зверненнями громадян у 2018 році надіслати в структурні підрозділи районної державної адміністрації, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади в районі, головам міської та сільських рад (додається).
2.2. Здійснювати постійний контроль за кваліфікованим, об’єктивним розглядом звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації.
2.3. Інформувати заступників голови районної державної адміністрації та керівника апарату районної державної адміністрації про факти несвоєчасного подання відповідей виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками.
2.4. Надавати практичну і методичну допомогу структурним підрозділам районної державної адміністрації, установам та організаціям, виконавчим комітетам міської та сільських рад району щ питань організації роботи із зверненнями громадян.
3. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в районі, головам міської, сільських рад району:
3.1. Вживати заходи щодо безумовного виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
3.2. Не допускати фактів надання необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян.
3.3. Вживати невідкладних заходів щодо розгляду звернень соціально незахищених категорій населення.
3.4. Забезпечити дотримання в роботі із зверненнями громадян Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та Класифікатора звернень, затверджених відповідно постановами Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 та від 24.09.2008 № 858.
3.5. Вживати заходи щодо вирішення звернень громадян на місцях та зменшення кількості надходжень скарг та заяв на адресу вищестоящих органів державної виконавчої влади та на “гарячу лінію” Урядового контактного центру.
4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - загальний відділ апарату районної державної адміністрації (С. Пенгрин).
5. Контроль за виконанням рішення покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Ірину Мацалак.
Голова районної державної
адміністрації, голова колегії Юрій Мазур