31 Травень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну

 

УКРАЇНА

ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від 24.03.2017                           м. Долина                             №  72

 

Про затвердження Положення про порядок

приймання-передачі справ і майна

при звільненні та призначенні

державних службовців в

районній державній адміністрації

 

        На виконання статті 89 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII, з метою вдосконалення організації роботи щодо порядку приймання - передачі справ і довіреного у зв’язку з виконанням посадових обов’язків майна (далі – майно), при звільненні та призначенні державних службовців в районній державній адміністрації:

1. Затвердити Положення про порядок приймання - передачі справ і майна, при звільненні та призначенні державних службовців в районній державній адміністрації (далі - Положення), що додається.

2. Затвердити посадовий склад комісії (далі - Комісія) з приймання - передачі справ і майна при звільненні та призначенні на посади державних службовців апарату районної державної адміністрації, що додається.

3. Затвердити посадовий склад комісії (далі - Комісія) з приймання - передачі справ і майна при звільненні та призначенні на посади державних службовців структурних підрозділів районної державної адміністрації без статусу юридичної особи, що додається.

4. Затвердити форму Акта приймання-передачі справ і майна, що додається.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Ірину Мацалак.

 

 

 

Перший заступник голови

районної державної адміністрації                                Віктор Громиш

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

районної державної адміністрації

24.03.2017  №  72

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок приймання-передачі справ і майна при звільненні і призначенні державних службовців районної державної адміністрації

 

1. Це Положення регулює порядок приймання - передачі справ і майна при звільненні та призначенні державних службовців в районній державній адміністрації.

2. При звільненні або призначенні державних службовців комісія забезпечує організацію своєчасної, якісної та повної передачі справ і майна із складанням акта приймання - передачі справ.

3. В акті приймання-передачі справ і майна обов'язково зазначаються такі дані:

- перелік документів, що зберігаються в архіві;

- стан ведення поточного діловодства та збереження документів;

- кількість переданих печаток, штампів із зразками їх відбитків;

- опис матеріальних цінностей та іншого майна.

4. Приймання - передача справ і майна здійснюється в упорядкованому стані (документи постійного користування прошиті з внутрішніми описами). Приймання - передача справ і майна здійснюється згідно із затвердженою номенклатурою. Особа, уповноважена суб’єктом призначення (далі – уповноважена особа), що приймає справи і майно має право здійснювати поаркушне звіряння документів у справах.

5. Акт приймання - передачі складається у двох примірниках за підписами державного службовця, що передає справи і майно, уповноваженої особи, що приймає справи і майно, голови та членів комісії.

6. Один примірник акта видається державному службовцю, який звільняється, другий примірник акта приймання – передачі справ і майна долучається до особової справи державного службовця, який звільняється з посади, копія акта видається уповноваженій особі, яка приймає справи і майно.

7. У разі, коли державний службовець, що передає або приймає справи і майно має заперечення, він викладає їх письмово при підписанні акта. Ці заперечення розглядає комісія та приймає рішення з цього питання.

8. Передача справ і майна вважається завершеною після підписання акта приймання - передачі справ і майна державним службовцем, який передає, уповноваженою особою, яка приймає, та членами комісії. Якщо державний службовець, який звільняється з посади, впродовж визначеного терміну не підписав акт, проте є підпис уповноваженої особи, яка приймає справи, то передача визнається здійсненою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

районної державної адміністрації

24.03.2017  №  72

 

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

комісії з приймання - передачі справ і майна при звільненні та призначенні державних службовців апарату районної державної адміністрації

 

Керівник апарату районної державної адміністрації, голова комісії;

начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату  районної державної адміністрації;

начальник відділу управління персоналом апарату районної державної адміністрації;

начальник юридичного відділу апарату районної державної адміністрації;

начальник загального відділу апарату районної державної

адміністрації;

завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації.

 

 

Заступник голови

районної державної адміністрації                                 Михайло Дидяк

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

районної державної адміністрації

24.03.2017   №  72

 

 

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

комісії з приймання - передачі справ і майна при звільненні та призначенні керівників та державних службовців структурних підрозділів районної державної адміністрації без статусу юридичної особи

 

Перший заступник голови районної державної адміністрації, голова комісії;

заступник голови районної державної адміністрації, заступник голови комісії;

начальник юридичного відділу апарату районної державної адміністрації;

начальник відділу управління персоналом апарату районної державної адміністрації;

начальник загального відділу апарату районної державної

адміністрації;

завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації.

 

 

 

 

Заступник голови

районної державної адміністрації                                Михайло Дидяк

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження районної державної адміністрації

24.03.2017  №   72

 

АКТ

приймання-передачі справ, документів та майна

 

м.Долина                                                         _______________

                                                                              (дата)

У присутності комісії у складі:

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

 

____________________________________________________передали,

(посада, прізвище ініціали)

а ____________________________________________________ прийняв

(посада, прізвище ініціали)

1. Наступні документи:

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

Стан документів і описів _____________________________________________________________ (загальна характеристика стану)

 

2. Майно, інші матеріальні цінності, що обліковуються на балансі:

 

3. Такі печатки та штампи (в разі наявності): ______________________

 

4. Посвідчення державного службовця (в разі наявності) передано до

_____________________________________________________________

 

Передав:

 

Прийняв:

 

Голова комісії:

 

Члени комісії:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Важлива інформація!

На підтримку українських лікарів!
Держпродспоживслужба інформує!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!

Важливо!
Акутально!
 
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

Повідомлення про корупцію

Информация-по-остойчивости.jpgВідомості про прояви та вчинення корупційних дії уповноваженими особами на виконання функцій держави у Долинській районній державній адміністрації надсилати на електронну адресу: ZPKRDA@i.ua або повідомляти за номером телефону (03477)27064

Уповноважена особа: Біда Ірина Олегівна.

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області