31 Травень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація

КОРИСНІ ЛІНКИ

Долинська районна рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/v_maks.jpg 

Долинська міська рада

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/dolyna.jpg 

Долинська центральна районна бібліотека  

LibLOGO 

Долинська центральна районна лікарня

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/101.jpg

 

Долинський будинок дитячої та юнацької творчості

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/dolynska/ua/active_poll/f2.jpg

 

 

 

 

Державна підтримка енергозбереження

  

 

 

 

 

 

 

Створюйте ОСББ та долучайтеся до державної програми з енергоефективності! (відеоролик)

 

 

 

 

 

 

Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які опинились у складних життєвих обставинах


.



 На головну

 

УКРАЇНА

ДОЛИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від 17.03.2017                           м. Долина                           №  68

 

Про проведення І туру

Всеукраїнського Конкурсу

"Кращий державний службовець"

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 № 1152 "Про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (із змінами) та Методичних рекомендацій щодо проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", затверджених наказом Нацдержслужби України від 15.02.2012 №29, з метою зростання професіоналізму, відкритості, інституційної спроможності державної служби, підвищення її авторитету:

 

1.   Утворити Організаційний комітет з проведення І туру  щорічного

Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" в районній державній адміністрації.

 

2.   Затвердити склад Організаційного комітету з проведення І туру

щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" в районній державній адміністрації (додається).

 

3.Затвердити Положення про Організаційний комітет з проведення

І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" в районній державній адміністрації (додається).

 

4. Затвердити Календарний план проведення І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (додається).

 

5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – відділ управління персоналом апарату районної державної адміністрації.

 

6. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження районної державної адміністрації від 10.03.2016 68 "Про проведення I туру Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець".

 

7. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Голова районної державної

адміністрації                                                                     Юрій Мазур

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження районної державної адміністрації

17.03.2017  №  68

 

Календарний план

проведення І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу

"Кращий державний службовець"

в районній державній адміністрації

 

№ п/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні

за виконання

Відмітка про виконання

1.

Розмістити на веб-сайті районної державної адміністрації

до 20.03.2017

Відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

апарату районної державної адміністрації

 

2.

Подати до Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Чернівецькій, Івано-Франківській та Тернопільській областях інформацію про утворення Організаційного комітету з проведення І туру Конкурсу

до 24.03. 2017

Відділ управління персоналом апарату районної державної адміністрації

 

3.

Залучення державних службовців

до участі у І турі Конкурсу

березень 2017

Організаційний комітет І туру Конкурсу

 

4.

Розглянути на засіданні Організаційного комітету надані державними службовцями документи та прийняти рішень щодо їх участі у

І турі Конкурсі

23.03. 2017

Організаційний комітет І туру Конкурсу

 

5.

Подати до Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Чернівецькій, Івано-Франківській та Тернопільській областях інформацію про кількість державних службовців, які беруть участь у Конкурсі

до 24.03.2017

Відділ управління персоналом апарату районної державної адміністрації

 

6.

Підготувати тестові завдання з питань функціональних повноважень державного органу і посадових обов’язків державних службовців

до 05.04.2017

Відділ управління персоналом апарату районної державної адміністрації

 

7.

Затвердити на засіданні Організаційного комітету завдання

з проведення І туру Конкурсу

до 07.04.2017

Організаційний комітет І туру Конкурсу

 

8.

Провести тестування учасників І туру Конкурсу на знання Конституції України, законодавства про державну службу, з питань функціональних повноважень державного органу і посадових обов’язків державного службовця

10.04.2017

Організаційний комітет І туру Конкурсу

 

9.

Організувати складання учасниками

І туру Конкурсу ділового документу

11.04.2017

Організаційний комітет І туру Конкурсу

 

10.

Провести тестування серед учасників І туру Конкурсу з володіння персональним комп'ютером

12.04.2017

Організаційний комітет І туру Конкурсу

 

11.

Підведення підсумків проведення

та визначення переможців І туру Конкурсу

до 21.04.2017

Організаційний комітет І туру Конкурсу

 

12

Надіслати до Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Чернівецькій, Івано-Франківській та Тернопільській областях копії документів переможців І туру Конкурсу, разом з другим примірником оригіналу протоколу підведення підсумків та визначення переможців, копії виконаних переможцями завдань, а також копії інформаційних повідомлень про проведення І туру Конкурсу

до 21.04. 2017

Організаційний комітет І туру Конкурсу

 

13

Забезпечити висвітлення ходу

та результатів проведення І туру Конкурсу на веб-сайті районної державної адміністрації

та у місцевих ЗМІ

впродовж проведення

І туру Конкурсу

Відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

апарату районної державної адміністрації

 

 

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                        Ірина Мацалак

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження районної державної адміністрації

17.03.2017  №  68

 

Положення

про Організаційний комітет з проведення І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець"

в районній державній адміністрації

 

Це Положення визначає загальний порядок діяльності Організаційного комітету з проведення І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець"(далі – Конкурсу) в Долинській районній державній адміністрації (далі – Оргкомітет).

 

І. Загальні положення

1. Оргкомітет очолює перший заступник голови районної державної адміністрації. До його персонального складу можуть входити представники місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, навчальних закладів, громадськості, засобів масової інформації, незалежні експерти.

 

II. Правові підстави діяльності Оргкомітету

У своїй діяльності Оргкомітет керується:

– постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року

№ 1152 "Про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (із змінами) та Методичних рекомендацій щодо проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", затверджених наказом Нацдержслужби України від 15.02.2012 №29;

 - цим Положенням.

 

ІІІ. Організація роботи Оргкомітету

 

1. Засідання Оргкомітету проводяться відповідно до Календарного плану проведення І туру Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (далі – Календарний план).

2. Засідання Оргкомітету є правомірним, якщо в його роботі беруть участь не менш як 2/3 його складу.

3. Рішення Оргкомітету приймаються простою більшістю від присутніх його членів відкритим голосуванням.

4. У випадку рівного розподілу голосів членів Оргкомітету вирішальним є голос голови Оргкомітету або головуючого.

5. За підсумками засідань Оргкомітет приймає рішення, що оформляються протоколом. Рішення Оргкомітету оскарженню з боку учасників Конкурсу не підлягають.

 

IV. Повноваження Оргкомітету:

1. Вирішує питання розподілу обов'язків серед членів, затверджує Календарний план проведення І туру Конкурсу.

2. Розглядає подані документи претендентів на участь у Конкурсі та приймає рішення щодо їх допуску до участі у Конкурсі або надсилає їм обґрунтовану відмову.

3. Розробляє вимоги та критерії оцінки щодо складання учасниками Конкурсу тестових завдань, що стосуються функціональних повноважень державного органу, посадових обов’язків державного службовця з урахуванням кваліфікаційних характеристик посад, які займають учасники І туру Конкурсу.

4. Затверджує завдання для учасників І туру Конкурсу.

5. Несе відповідальність за збереження конфіденційності змісту завдань.

6. Забезпечує проведення комплексного тестування та виконання практичних завдань учасниками І туру Конкурсу.

7. Приймає рішення щодо підсумків та визначення переможців І туру Конкурсу.

8. Нагороджує переможців І туру Конкурсу у кожній номінації.

9. Направляє Оргкомітету ІІ туру копії всіх документів переможців, передбачених Порядком проведення Конкурсу, разом з другим примірником оригіналу протоколу підведення підсумків та визначення переможців, а також копіями завдань, виконаних переможцями І туру.

10. Організовує роботу щодо висвітлення результатів Конкурсу в місцевих засобах масової інформації, на офіційному веб-сайті органу державної влади.

V. Повноваження голови Оргкомітету

1. Здійснює загальне керівництво Оргкомітетом та затверджує його рішення.

VI. Повноваження заступника голови Оргкомітету

1. Заміщує голову Оргкомітету у випадках його відсутності.

2. Організовує роз’яснювальну роботу щодо проведення Конкурсу.

 

VII. Повноваження секретаря Оргкомітету

1. Здійснює організаційне забезпечення діяльності Оргкомітету відповідно до зазначеного Положення.

2. Готує необхідні документи для розгляду на засіданнях Оргкомітету.

3. Організовує засідання Оргкомітету, інформує про хід виконання затверджених планів роботи Оргкомітету, складає протоколи його засідань.

 

VIII. Повноваження членів Оргкомітету

1. Виконують повноваження відповідно до розподілу обов'язків, беруть участь у засіданнях Оргкомітету.

2. Беруть участь в організації конкурсних змагань учасників І туру Конкурсу, визначають переможців за номінаціями.

 

Начальник відділу управління персоналом

апарату районної державної адміністрації                    Світлана Грушаник

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження районної державної адміністрації

17.03.2017  №  68

 

Організаційний комітет

з проведення І туру Конкурсу в

Долинській районній державній адміністрації

Громиш                             перший заступник голови районної державної

Віктор Васильович             адміністрації, голова Організаційного комітету

 

Дидяк                               заступник голови районної державної

Михайло Богданович          адміністрації, заступник голови Організаційного комітету

 

Павлів                              головний спеціаліст відділу управління

Алла Степанівна                персоналом апарату районної державної адміністрації, секретар Організаційного комітету

 

Члени Організаційного комітету:

Мацалак                           керівник апарату районної державної

Ірина Іванівна                   адміністрації

Григорів                           начальник юридичного відділу апарату

Лілія Едуардівна                        районної державної адміністрації

 

Марущак                           провідний спеціаліст відділу ведення

Оксана Володимирівна        Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації, голова районного комітету профспілки працівників державних установ

Набока                             уповноважена особа з питань запобігання та Микола Павлович          виявлення корупції в районній державній

адміністрації




Важлива інформація!

На підтримку українських лікарів!
Держпродспоживслужба інформує!
До уваги громадян! Контакти сімейних лікарів!

Важливо!
Акутально!
 
Захистимо Україну разом!

 

ГЕРОЇ  НЕ  ВМИРАЮТЬ!

 

До відома громадськості!

 Інформаційно-навчальні ролики «Знай своє право на землю»

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2814/pravo-na-zemlyu.jpg

 

 

Долинщина запрошує!
"Гаряча лінія"

w256h2561387214964phone2_1_orig.png(03477)2-70-68 - "Гаряча лінія" голови районної державної адміністрації

 

(03477)-2-53-07, та 2-53-06 - телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення районної державної адміністрації діє з питань надання житлових субсидій.

 

2-53-05 - Робоча група з питання реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

 

Повідомлення про корупцію

Информация-по-остойчивости.jpgВідомості про прояви та вчинення корупційних дії уповноваженими особами на виконання функцій держави у Долинській районній державній адміністрації надсилати на електронну адресу: ZPKRDA@i.ua або повідомляти за номером телефону (03477)27064

Уповноважена особа: Біда Ірина Олегівна.

ОФІЦІЙНІ САЙТИ

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області