21 жовтень 2019
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація
ПОСИЛАННЯ

  

Верховна рада України
Кабінет міністрів України

 


Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області


Для реєстрації та отримання посиленого сертифікату відкритого ключа необхідно:
 На головну

Сектор реєстрації користувачів при ДПС в Івано-Франківській області Управління (Центру) сертифікації ключів Інформаційно-довідкового Департаменту Державної податкової служби

 

Режим роботи:

понеділок-четвер                   з  9:00 до 18:00

перерва – з 13:00 до 13:45

п’ятниця -                                з  9:00 до 16:45

перерва – з 13:00 до 13:45

Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.

Субота, неділя – вихідні дні

 

 

Для реєстрації та отримання посиленого сертифікату відкритого ключа необхідно:

 

Крок 1. Завантажитиз сайту http://www.cskidd.gov.ua Договір про надання послуг ЕЦП,  Заяви приєднання та Регламенту АЦСК ІДД ДПС, та уважно ознайомитись зїх умовами.

Крок 2. У разі згоди з умовами Договору заповнити Заяву приєднання, відповідну Заяву на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів та підготувати необхідні документи, що засвідчують особу заявника та підписувача.

Ø      Додаткову інформацію щодо роботи сектору реєстрації користувачів при ДПС в Івано-Франківській області можна отримати в Коломийській ОДПІ  за телефонами:

(               2-37-12; 2-68-78; 2-65-48; 2-27-36; 5-10-00.

Перелік документів, які надаються заявником для реєстрації.

 

Для юридичних осіб:

 

–       заповнена та підписана заява-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису»;

–       заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразка та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;

–       копія статуту юридичної особи (положення про установу, філію);

–       оригінал статуту юридичної особи (положення про установу) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);

–       копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ.

–       документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);

–       документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;

–       копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;

–       копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) в разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.

 

 

Примітка: Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК, якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

 

Для фізичних осіб – підприємців:

–       заповнена та підписана заява-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису»;

–       заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразка та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;

–       копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

–       паспорт або копія паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом власника;

–       копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

–        

Якщо заявник представлений довіреною особою, додатково подається:

–       нотаріально засвідчена довіреність;

–       паспорт довіреної особи (копії 1–4, 11-12 сторінок паспорту довіреної особи, засвідчені його підписом, приєднуються до особової справи заявника)

Примітка: всі перераховані вище документи приєднуються до особової справизаявника. Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, посвідчуються підписом фізичної особи – підприємця та “мокрою” печаткою підприємця, у разі її наявності.

Для фізичних осіб:

–       заповнена та підписана заява-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису»;

–       заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку;

–       паспорт або копія паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом власника;

–       копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО)*.

 

Примітка: всі перераховані вище документи приєднуються до особової справизаявника. Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, посвідчуються підписом фізичної особи.

* – у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.

__________________________________________________________________________________

Зразок заяви на блокування посиленого сертифіката ключа

Зразок Заяви на поновлення посиленого сертифіката ключа

Зразок заяви на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів фізичною особою - підприємцем

Зразок заяви на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів фізичною особою

Зразок заяви на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів юридичною особою

Зразок Заяви на скасування посиленого сертифіката ключа

Заява на блокування посиленого сертифіката ключ

Заява на поновлення посиленого сертифіката ключа

Заява на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів фізичною особою

Заява на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів фізичною особою - підприємцем

Заява на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів юридичною особою

Заява на скасування посиленого сертифіката ключа




Різне

ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ТАРИФІВ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ У МІСЬКОМУ СПОЛУЧЕННІ

Детальніше

ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ ЩОДО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ РОЗМІЩЕННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЯРМАРКІВ, ДЕРЖАВНИХ ТА МІСЦЕВИХ ЗАХОДІВ У МІСТІ КОЛОМИЇ

Детальніше

ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ ЩОДО ВРАХУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ІНТЕРЕСІВ ПІД ЧАС РОЗРОБЛЕННЯ ПРОЕКТІВ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ

Детальніше

Проекти рішень 18 сесії Коломийської міської ради сьомого демократичного скликання

Детальніше

Порядок денний та проекти рішень виконавчого комітету Коломийської міської ради 28.02.2017р.

Детальніше

ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ

Коломия

Подати та переглянути петиції

 

Розгляд петицій надісланих Коломийській міській раді

ОФІЦІЙНИЙ ПОРТАЛ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ

 

ВИКОРИСТАННЯ ПУБЛІЧНИХ КОШТІВ

відкритий бюджет міста Коломиї

Децентралізація влади

 

...

про субсидії

ЗОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ М. КОЛОМИЯ
...

...
...
ФОРУМ

детально


 

 

 

         



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області