Коломийська районна державна адміністрація

31 Травень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація
Посилання
Посилання

Президент України 

Соціальна ініціатива Президента України "Доступне житло"

Органи влади

Центральна виборча комісія

Державний реєстр виборців

 Державна служба

Фестивалі Коломийщини

Фестиваль "Смачний Спас"

Фестиваль "Медовий Спас у Коломиї"

  

 

 

 

 

 

      

      

     

      


Новини
 На головну
2 грудень 2019 | Завершено дві інформаційні кампанії стосовно європейської та євроатлантичної інтеграції України

 

Держкомтелерадіо протягом 2019 року координував затверджені Кабінетом Міністрів України плани заходів із реалізації Концепції вдосконалення інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграції України на 2017-2020 роки та Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки.

 

У серпні-жовтні 2019 року ТОВ «ВІПМЕДІА» на замовлення Держкомтелерадіо провело 2 інформаційні кампанії: всеукраїнську інформаційно-роз’яснювальну кампанію щодо змісту і засад взаємодії України з НАТО, ролі НАТО у зміцненні міжнародної стабільності і безпеки та інформаційну кампанію, метою якої було підвищення рівня поінформованості громадян щодо успішного досвіду впровадження європейських стандартів у всіх сферах життя, в тому числі в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності в державах-членах ЄС.

 

У рамках першої кампанії було виготовлено цикл телепередач та сюжетів (всього 10) загальним хронометражем 225 хвилин, які транслювалися в ефірі чотирьох загальнонаціональних телевізійних каналів («5й канал», «ICTV», «Еспресо», «Прямий») та дванадцяти регіональних телеканалів («7й канал», Харківська обл; «Донбас», Донецька та Луганська області; «Репортер», Одеська обл; «Март», Миколаївська обл; «ВТВ+», Херсонська обл; «11 телеканал», Дніпропетровська обл; «Новий Чернігів», Чернігівська обл; «Віта ТБ» Вінницька обл; «ІРТ» Полтавська обл; «СТС» Сумська обл; «21 телеканал» Закарпатська обл.).

 

Також було підготовлено цикл радіопередач та роликів, що вийшли в ефір національних мережевих радіостанцій («НВ», «NRJ», «Пятница») загальним хронометражем 121 хв., та 4 тематичні відеоролики хронометражем 30 сек. кожний, адаптовані для ротації на телебаченні та в соціальних мережах.

 

Ротація роликів відбувалася на двох загальнонаціональних телеканалах – «Прямому» і «UA: Першому» (100 виходів на кожному) та на дванадцяти регіональних телеканалах (50 виходів на кожному).

 

Крім того, зазначені відеоролики було розміщено з таргетуванням на цільові аудиторії у соцмережах Facebook та Instagram.

 

У рамках цієї кампанії було також виготовлено інформаційно-роз’яснювальні друковані матеріали (буклети тиражем 150 тис, комікси для учнів закладів загальної середньої освіти тиражем 50 тис.), які розповсюджено «із рук у руки» в 12 областях України (Київська, Харківська, Донецька, Луганська, Миколаївська, Запорізька, Дніпропетровська, Одеська, Сумська, Херсонська, Закарпатська, Чернігівська).

 

Загальна кількість контактів аудиторії з продуктами, виготовленими і розповсюдженими в рамках кампанії, становить 35,3 млн. Зокрема, кількість контактів аудиторії з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі загальнонаціональних телеканалів, дорівнює майже 17 млн, з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі регіональних телеканалів – близько 10 млн, в ефірі  загальнонаціональних радіостанцій – 5 650 889. Майже по 1,4 млн контактів аудиторії відбулося з відеороликами, розміщеними у соцмережах та з друкованою інформаційною продукцією.

 

У рамках другої інформаційної програми, яка проводилася з метою підвищення рівня поінформованості громадян щодо успішного досвіду впровадження європейських стандартів у всіх сферах життя, в тому числі в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності в державах-членах ЄС, було виготовлено цикл телепередач кількістю 9 од. загальним хронометражем 176 хвилин Ці телепередачі транслювалися в ефірі чотирьох загальнонаціональних телевізійних каналів («5й канал», «ТРК Украина», «Еспресо», «Прямий») та дванадцяти регіональних телеканалів («7й канал», Харківська обл; «Донбас», Донецька та Луганська області; «Репортер», Одеська обл; «Март», Миколаївська обл; «ВТВ+», Херсонська обл; «11 телеканал», Дніпропетровська обл; «Новий Чернігів», Чернігівська обл; «Віта ТБ» Вінницька обл; «ІРТ» Полтавська обл; «СТС» Сумська обл; «21 телеканал» Закарпатська обл.).

 

Також було підготовлено цикл радіопередач та роликів, які транслювалися в ефірі таких радіостанцій: «НВ», «NRJ», «Пятница», «Країна ФМ», загальним хронометражем 160 хв.

 

Крім того, було виготовлено 4 тематичні відеоролики хронометражем 30 сек. кожний, адаптовані для ротації на телебаченні та у соціальних мережах. Ротація роликів відбувалася на двох загальнонаціональних телеканалах («5й канал», «UA: Перший») по 100 виходів на кожному та дванадцяти регіональних телеканалах по 50 виходів на кожному. Крім того, зазначені відеоролики було розміщено з таргетуванням на цільові аудиторії у соцмережах Facebook та Instagram.

 

Також у рамках програми було виготовлено інформаційно-роз’яснювальні друковані матеріали (буклети тиражем 150 тис), які було розповсюджено «із рук у руки» у 12 областях України (Київська, Харківська, Донецька, Луганська, Миколаївська, Запорізька, Дніпропетровська, Одеська, Сумська, Херсонська, Закарпатська, Чернігівська).

 

Загальна кількість контактів аудиторії з продуктами, виготовленими і розповсюдженими в рамках кампанії становить 33,9 млн. Зокрема, кількість контактів аудиторії з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі загальнонаціональних телеканалів, понад 15 млн, з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі регіональних телеканалів – близько 10 млн. Кількість контактів аудиторії з аудіо продуктом, що розміщувався в ефірі загальнонаціональних радіостанцій, дорівнювала понад 6 млн, з відеороликами, розміщеними в соціальних мережах – понад 1,5 млн, з друкованою інформаційною продукцією – близько 480 тис.

 

Буклет «Нато – більше, ніж безпека» - http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=159438&cat_id=153126

 

Комікс про НАТО для учнів середньої школи - http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=159441&cat_id=153126

 

Буклет «Євроінтеграція можливостей. Як ЄС допомогає Україні?» - http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=159435&cat_id=153125

 


Архів новин

Актуальна інформація

Штормове (метео) попередження

Штормове (метео) попередження.
Управління з питань цивільного захисту ОДА.

Протягом доби 30 травня по області та місту очікується посилення північно-західного вітру 15-20 м/сек. (1 рівень небезпечності, жовтий).

30 травня – 01 червня на рiчках області очiкуються пiдйоми рiвнiв води на 0,3 - 1,5 м, на окремих ділянках до 2 м, над рiвнями 29 травня станом на 08.00. Мiсцями початкове затоплення заплав, с/г угiдь, формування значного мiсцевого та схилового стоку.

Протягом 31 травня - 01 червня, у зв'язку зі значними дощами, на рiчках басейнiв Сяну, Днiстра (Львiвська, Iвано-Франкiвська обл.) очiкується підвищення рівнів води на 0,5 - 1,5 м, на окремих дiлянках до 2 м (над рiвнями на 08.00 29 травня), мiсцями початкове затоплення заплав, сільськогосподарських угідь.

Можливе формування значного мiсцевого, схилового стоку.

Дія. Цифрова освіта

 

НСЗУ

Головна 

ОГОЛОШЕННЯ
В умовах встановленого в Україні  К А Р А Н Т И Н У адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Коломийський районний центр первинно  медико-санітарної допомоги Коломийської районної ради» запроваджує роботу телефонної «гарячої  лінії» в підпорядкованих їй амбулаторіях загальної практики сімейної медицини (АЗПСМ), за якими жителі сіл та селищ району можуть отримати інформацію щодо COVID – 19 та консультативну медичну допомогу у  лікарів амбулаторій, а саме:
Коронавірус
Описание: C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\Clipboard01.jpg
Опитувальник експортерів
Перейти до опитування
Коломийський район запрошує!

 

Promo video of Kolomyia District

in Ivano-Frankivsk Region, Ukraine

Промоційний ролик Коломийського району

Відео у YouTube Українською мовою

english   polska

Офіс реформ
Безкоштовна "гаряча лінія" ГО "Донбас СОС"

Безкоштовна "гаряча лінія" ГО "Донбас СОС" 0-800-309-110

Онлайн-курс "Безпечність харчових продуктів"

Онлайн-курс «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство, сумлінний виробник, відповідальний споживач» розроблено, створено та впроваджується в рамках ПроектуЄС «Вдосконалення системи контролю безпечності харчових продуктів в Україні» спільно з Міністерством аграрної політики та продовольства України та Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Курс стане у нагоді усім – представники бізнесу дізнаються, які нові вимоги тепер ставляться перед ними, фахівці державного сектору в харчовій галузі отримають пояснення їхньої рутинної роботи у цікавій манері. А кожен українець зможе довідатись, як отримати безпечний харчовий продукт.

Для реєстрації перейдіть за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MinAgro+HACCP101+2019_T2/about

 

 

 

 

 

banner

 


Карта району

Карта району

 

Законодавство

Законодавство України Верховна Рада

Документи Президента України

Законодавство Урядовий портал

ЗМІ

Погода

GISMETEO: Погода в Коломиї

Погода в Коломиї

Лічильники



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області