Результат пошуку зображень за запитом "тризуб україни" 

 

 

18 жовтень 2019
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація
Інститути влади

 


 


Порядок видачі посвідчення “Учасника бойових дій.”
 На головну / Структурні підрозділи та їх основні функції / Управління соціального за� исту населення райдержадміністрації

Порядок видачі посвідчення Учасника бойових дій.

Посвідчення учасника бойових дій видає Державна служба у справах ветеранів війни та учасників АТО.

Для працівників підприємств, установ та організацій, які залучалися і брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення:

- керівник підприємства, установи, організації у місячний строк після завершення особами виконання завдань антитерористичної операції зобов’язані подати на розгляд міжвідомчої комісії, довідки та документи, які є підставою для надання особам статусу учасника бойових дій, а саме: документи про безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення, а також документи, що були підставою для прийняття керівниками рішення про направлення осіб у таке відрядження.

Міжвідомча комісія, утворена при Державній службі у справах ветеранів війни та учасників АТО

·         розглядає документи

·         у місячний строк приймає рішення щодо надання статусу учасника бойових дій

·         інформує керівника підприємства, установи, організації та органи соціального захисту населення за місцем реєстрації особи.

У разі неподання керівником до міжвідомчої комісії документів, необхідних для надання статусу учасника бойових дій, особи з числа залучених працівників можуть самостійно звернутися до міжвідомчої комісії.

Для самостійного підтвердження участі в АТО бажано також мати:

·         довідку учасника бойових дій (видається в стройовій частині);

·         витяг з наказу військової частини про перебування в списках частини та виконання завдань у зоні АТО (видається в стройовій частині);

·         печатку у військовому квитку (ставиться в стройовій частині в деяких бригадах);

·         медичні документи (ВЛК, епікризи військових шпиталів);

·         копії посвідчень про відрядження (у разі наявності);

·         копії документів про отримання поранень (у разі наявності)

Адреса:

вул. Курбаса, 2

м. Івано-Франківськ    

 

                                                                                             Працевлаштування.

В Івано-Франківському обласному центрі зайнятості надається безкоштовна консультація щодо пошуку роботи та працевлаштування демобілізованих військовослужбовців, які проходили військову службу в районах проведення АТО.

Адреса:

вул. Деповська, 89а

м. Івано-Франківськ

Гаряча лінія:

(0342) 75-54-69

066-655-40-33

Веб-ресурси Державної служби зайнятості:

www. dcz.gov.ua

www.dcz.gov.ua/ifr

www.trud.gov.ua

 

Облік та реєстрація в центрі зайнятості здійснюється незалежно від того, де особа проживає чи перебуває.

 

Безоплатна послуга з соціальної та професійної адаптації.

Соціальна та професійна адаптація це:

-       курси цільового призначення – підвищення кваліфікації;

-       професійне навчання – первинна професійна підготовка, перепідготовка, отримання іншої спеціальності на основі здобутого раніше освітнього рівня.

Учаснику АТО необхідно звернутися до районного управління соціального захисту населення за місцем реєстрації або місцем фактичного проживання.

Необхідні документи:

-     копія посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;

-    копія документа, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

-     довідка про обставини травми (для осіб, які отримали поранення внаслідок бойових дій в районі проведення антитерористичної операції);

-    витяг із протоколу засідання військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв’язку захворювань, поранень, контузій, травм, каліцтв у колишнього військовослужбовця (для осіб, яким встановлено інвалідність).

До уваги бійця!

Професійне навчання здійснюється за денною, вечірньою, очно-заочною, дистанційною, екстернатною формами навчання, з відривом і без відриву від виробництва та за індивідуальними навчальними планами.

Строк професійного навчання не може перевищувати 12 місяців, а підвищення кваліфікації шляхом навчання на курсах цільового призначення установлюється від 20 до 500 годин.

Професійне навчання учасників АТО може здійснюватися у групах чисельністю не більше 30 осіб, а також на умовах включення їх до складу груп слухачів, що формуються навчальним закладом.

Після успішного завершення повного курсу навчання учасники АТО отримують документи державного зразка, а після підвищення кваліфікації на курсах цільового призначення учасники АТО отримують посвідчення встановленого зразка.

 

 

 

 

Безоплатна правова допомога.

В регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Івано-Франківській області надається безоплатна правова допомога, а саме:

-    захист від обвинувачення;

-    здійснення представництва інтересів осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами;

-   складання документів процесуального характеру.

Адреса:

вул. Франка, 4

м. Івано-Франківськ

Гаряча лінія:

(0800) 21-31-03

Веб-сайт:

www.frankivsk.legalaid.gov.ua

 

Отримання земельної ділянки.

Для отримання земельної ділянки під садівництво або для ведення господарства документи подаються Управлінню Держкомзему в Івано-Франківській області (м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова, 34).

Необхідні документи:

-   копія паспорта (1, 2, 11 ст.);

-   копія ідентифікаційного коду;

-   копія посвідчення учасника бойових дій (довідки учасника АТО);

-  довідка про не використання права на безоплатне користування (видається Управлінням Держкомзему в Івано-Франківській області).

Для отримання земельної ділянки під індивідуальне будівництво документу подаються по місцю проживання:

-   якщо особа проживає в селі – сільську раду;

-   якщо особа проживає в місті – міську раду;

-  якщо особа проживає в м.Івано-Франківськ–Центр надання Адміністративних послуг (вул. Незалежності, 9).

Право на безкоштовну послугу з психологічної реабілітації.

Учаснику АТО необхідно звернутися до районного управління соціального захисту населення за місцем реєстрації або місцем фактичного проживання.

Необхідні документи:

-    копія посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;

-    копія документа, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

-     довідка про обставини травми (для осіб, які отримали поранення);

-     витяг із протоколу засідання військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв’язку захворювань, поранень, контузій, травм, каліцтв у колишнього військовослужбовця (для осіб, яким встановлено інвалідність).

Боєць отримає направлення на реабілітацію, в якому будуть зазначені дата початку та дата закінчення терміну реабілітації.

Звертаємо увагу на те, що для отримання психологічної реабілітації жодних документів в медичних установах оформлювати не потрібно.

 

 

 

Забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Механізм забезпечення учасників АТО санаторно-курортним лікуванням визначено Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200.

            Органи соціального захисту населення забезпечують осіб безоплатними путівками до санаторно-курортних закладів відповідно до цього Порядку згідно з медичними рекомендаціями в порядку черговості та в міру надходження путівок:

·         учасників бойових дій – щороку строком на 18-21 день;

·         інвалідів війни – позачергово щороку строком на 18-21 день;

·         інвалідів із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку) – відповідно до медичних рекомендацій, з них:

-          I та II груп – до санаторіїв спінального профілю з лікуванням строком на 35 днів;

-          III групи – до санаторіїв неврологічного профілю з лікуванням строком на 18-21 день.

              У разі коли особа має право на забезпечення путівкою за кількома законами, їй надається право вибору в забезпеченні путівкою за одним із них.

Необхідні документи:

v      медична довідка лікувальної установи за формою № 070/о;

v      копія посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;

v      документ, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

v      довідка про обставини травми (для осіб, які отримали поранення);

v      витяг із протоколу засідання військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв’язку захворювань, поранень, контузій, травм, каліцтв у колишнього військовослужбовця (для осіб, яким встановлено інвалідність).

У разі неможливості учасника АТО надати один із вказаних документів, структурний підрозділ соціального захисту населення може надіслати до Служби запит для отримання інформації з Єдиного державного реєстру учасників АТО щодо встановлення таким особам статусу учасника бойових дій.

Важливо! Під час подання копій посвідчень необхідно надати їх оригінали для огляду.

 

 

Безоплатне одержання ліків.

Для безоплатного отримання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів та виробів медичного призначення за рецептами лікарів необхідно звернутись до державної аптеки, закріпленої за відповідним медичним закладом, лікар якого надав рецепт, за місцем проживання особи, та пред’явити посвідчення «Учасник бойових дій» або «Член сім’ї загиблого» та рецепт лікаря.

Постанова КМУ від 17.08.1998 р. No 1303 “Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань” передбачає безоплатний або пільговий відпуск ліків за рецептами у разі амбулаторного лікування та визначає категорії населення, які мають право на такі пільги, та категорії захворювань, на які поширюються такі пільги.

Перелік захворювань, за наявності яких надаються лікарські засоби, визначений постановою КМУ від 05.09.1996 р. No 1071.

 

                                                Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації в Україні.

Механізм забезпечення учасників АТО технічними та іншими засобами реабілітації визначено Порядком забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженим постановою Кабміну України від 05.04.2012 № 321.

Порядком забезпечення ТЗР передбачено першочергове безоплатне забезпечення учасників АТО технічними та іншими засобами реабілітації незалежно від встановлення інвалідності на підставі рішень військово-лікарських комісій.

Основні види ТЗР:

·         протезно-ортопедичні вироби (системи ортезів на хребет, системи ортезів на верхні та нижні кінцівки, системи протезів верхніх та нижніх кінцівок, ортопедичне взуття);

·         спеціальні засоби для самообслуговування та догляду (наколінники, налокітники, рукавиці, подушки протипролежневі, крісла-стільці туалетні, сидіння на унітаз, сидіння для ванни та душу, підставки для ванни);

·         засоби для пересування (крісла колісні кімнатні та дорожні, крісла колісні з електричним приводом);

·         допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому (палиці, милиці, ходунки);

·         меблі та оснащення (столи, меблі для сидіння, ліжка, матраци протипролежневі, перила та поручні, брусся, опори, поручні).

Учаснику АТО або його законному представнику необхідно подати документи до органу соціального захисту населення за зареєстрованим або фактичним місцем проживання.

Необхідні документи:

-     паспорт (копія та оригінал);

-     ідентифікаційний код (копія та оригінал);

-     рішення військово-лікарської комісії чи висновок лікарсько-консультативної комісії про потребу у забезпечення необхідним виробом;

-     витяг з наказу командира військової частини (начальника територіального підрозділу) або довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), видана командиром військової частини (начальником територіального підрозділу), з відомостями про участь в антитерористичній операції (для учасників АТО, яким не встановлено інвалідність).

 

 

Протезування (ортезування) учасника АТО виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні.

Механізм забезпечення учасників АТО за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні визначений Порядком протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпеченні її проведення (здійсненні заходів, пов’язаних з попередженням, виявленням і припиненням терористичної діяльності) і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 518.

За новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасники АТО забезпечуються протезуванням через Державну службу України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції.

Порядком передбачено:

·         безоплатне забезпечення учасників АТО протезуванням (ортезування) виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, включаючи витрати на проїзд, проживання, харчування учаснику АТО та супроводжуючої особи (у разі потреби);

·         оплату витрат на заміну куксоприймача та оплату післягарантійного ремонту протезного виробу;безоплатне забезпечення лікувально-тренувальним протезом у разі необхідності, виготовленим вітчизняним виробником, на строк, необхідний для формування кукси (1-12 міс.).

Вартість заміни приймальної гільзи (куксоприймача) та післягарантійного ремонту протезно-ортопедичного виробу підвищеної функціональності не може перевищувати 150 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня року, в якому прийнято відповідне рішення.

У разі перевищення встановолених розмірів грошової допомоги учасник АТО або його законний представник може здійснити доплату різниці за рахунок власних коштів або інших не заборонених законодавством джерел шляхом перерахування відповідних коштів на спеціальний рахунок Служби, відкритий у Казначействі, для їх подальшого перерахування закордонному підприємству, що здійснюватиме протезування (ортезування).

Необхідно подати такі документи особисто або надіслати поштою на адресу Служби: провулок Музейний, 12, м. Київ, 01001:

-    заява;

-     копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;

-    копія ідентифікаційного коду;

-    направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане відповідно до Порядку забезпечення ТЗР, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. № 321, яке учасник АТО отримує у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення за місцем проживання;

-     рішення військово-лікарської комісії про потребу у протезуванні (ортезуванні);

-     витяг з історії хвороби;

-    фото- та відеоматеріали кукси та наявного об’єму рухів.

Механізм здійснення протезування за кордоном:

*       Розгляд документів щодо протезування (ортезування) учасника АТО, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Службі (далі – експертна група).

*       Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати отримання (надходження поштою) від учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законного представника всіх необхідних документів.

*       Під час зазначеного строку експертна група опрацьовує питання щодо протезування (ортезування) учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, в Україні або здійснює пошук закордонного надавача спеціалізованої допомоги і з’ясовує з ним конструкцію та комплектацію виробу підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні.

*       Протезування учасника антитерористичної операції здійснюється закордонним надавачем спеціалізованої допомоги у разі відсутності в Україні спеціалістів, які мають відповідну кваліфікаційну підготовку і позитивний практичний досвід виготовлення конструкцій (технологій) заявлених виробів.

*       Підготовка учасника АТО до протезування (ортезування) за кордоном здійснюється у клініці УкрНДІпротезування (м. Харків) або в інших закладах охорони здоров’я.

 

 

Отримання водійського посвідчення.

УчасникуАТО необхідно звернутися до районного управління соціального захисту населення за місцем реєстрації або місцем фактичного проживання.

 

 

Пільги на житлово-комунальні послуги.

Учаснику АТО необхідно звернутися до районного управління соціального захисту населення за місцем реєстрації або місцем фактичного проживання.

 

 

Житлово-комунальні послуги. Пільги членам сім’ї загиблого.

Необхідно звернутися до органу соціального захисту за місцем проживання для включення до реєстру пільговиків.

Після цього звернутися до постачальника відповідних послуг (міськенерго, міськгаз тощо) із заявою про оформлення пільги, пакетом документів, квитанціями про сплату за послуги, показаннями лічильника та довідкою-дозволом про оформлення пільги за фактичним місцем проживання (за необхідності).

Пакет документів:

*     копія посвідчення “Член сім’ї загиблого”;

*    копія паспорта;

*    копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

*     копія довідки про склад сім’ї з ЖЕО;

*    копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей пільговика.

 

 

Одноразова грошова допомога в разі смерті, інвалідності, втрати працездатності.

Одноразова грошова допомога (ОГД) призначається у випадках:

*      загибелі (смерті) військовослужбовця, військовозобов’язаного та резервіста, працівника міліції під час виконання ним службових обов’язків;

*       встановлення інвалідності військовослужбовцю, військовозобов’язаному та резервісту, працівнику міліції;

*       часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовцю, військовозобов’язаному та резервісту, працівнику міліції.

Звертатися з документами в обласний військовий комісаріат (військовослужбовці – у військову частину).

Необхідні документи (у випадку смерті військовослужбовця, військовозобов’язаного та резервіста):

*     заява кожної повнолітньої особи, яка має право на отримання допомоги;

*     витяг із наказу про виключення загиблого зі списків особового складу військової частини;

v     витяг із особової справи про склад сім’ї;

v     копії документів, що свідчать про причини та обставини загибелі;

v     копія свідоцтва про смерть;

v     копія свідоцтва про народження;

v     копія свідоцтва про шлюб – для виплати ОГД дружині (чоловікові);

v     копія довідки органу реєстрації або відповідного житлово-експлуатаційного підприємства, організації чи органу місцевого самоврядування про склад сім’ї;

v     копії сторінок паспортів повнолітніх членів сім’ї;

v     копія свідоцтва про народження дитини – для виплати одноразової грошової допомоги дитині;

v     копія ідентифікаційного коду;

v     копія рішення райдержадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування, – у разі здійснення опіки або піклування над дітьми військовослужбовця, військовозобов’язаного та резервіста;

v     копія рішення суду або нотаріально засвідченого правочину, що підтверджуватиме факт перебування заявника на утриманні загиблого (померлого), – надають особи, які не були членами сім’ї загиблого, але перебували на його утриманні;

v     реквізити банківської картки (рахунку), на який має бути перерахована допомога.

Усі копії завіряються у військовому комісаріаті, який приймає документи для виплати одноразової допомоги.

Необхідні документи (у випадку захворювання, поранення або встановлення інвалідності):

v     довідка МСЕК про встановлення групи інвалідності або відсотка втрати працездатності із зазначенням причинного зв’язку інвалідності чи втрати працездатності;

v     копія постанови відповідної військово-лікарської комісії (ВЛК) щодо встановлення причинного зв’язку поранення, захворювання;

v     копія документа про причини та обставини поранення;

v     копії сторінок паспорта;

v     ідентифікаційний номер отримувача;

v     реквізити банківської картки (рахунку), на який має бути перерахована допомога.

ВАЖЛИВО!
Додаткова грошова допомога може бути передбачена актами органів місцевого самоврядування, тому звертайтеся і до сільських, селищних, міських рад.




Електронна пошта

rogatyn_rda@i.ua

 

Місця знаходження

захисних споруд

цивільного захисту

в Рогатинському районі

«Інтерактивна Карта»

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНОНСИ ДЛЯ ЗМІ

 

 

 

Календар
 

Місцеві інформаційні

веб-ресурси

 

 

 

 

 

 

 



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області