«Спрощенці» Рожнятівщини спрямували до бюджетів понад 3 мільйони гривень єдиного податку
За перший квартал поточного року суб’єкти господарювання Рожнятівського відділення Долинської ОДПІ, які обрали спрощену систему оподаткування, поповнили місцевий бюджет на 3,4 млн. гривень. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження по вказаному платежу збільшилися на 1,4 млн. грн. або 72,1 відсотки.
Фізичні особи – підприємці протягом січня-березня 2017 року спрямували до бюджету 3,1 млн. грн. зазначеного податку. Від юридичних осіб – «спрощенців» надійшло 249,7 тис. грн. єдиного податку. Щодо четвертої групи платників податків – юридичних осіб (сільськогосподарські товаровиробники), то ними протягом зазначеного періоду 2017 року сплачено до бюджету 55,4 тис. грн. єдиного податку.
Звертаємо увагу, що Законом України від 21.12.2016 №1797-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» внесено зміни до розділу ХІV «Спеціальні податкові режими» Податкового кодексу, а саме, при розрахунку загальної кількості найманих осіб у фізичної особи – підприємця, який є платником єдиного податку, не враховуються працівники, які призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період.
Шановні громадяни, своєчасно задекларуйте доходи, отримані у 2016 році!
Долинська ОДПІ звертається до громадян не відкладати декларування доходів, отриманих у минулому році, на останній день та вчасно їх задекларувати.
Свідоме декларування доходів та сплата податків – це вірний шлях до побудови європейського суспільства, ознака цивілізованого суспільства, високої правосвідомості громадян та є одним з критеріїв партнерських взаємовідносин між платниками податків та державою.
Виконати свій конституційний обов’язок та подати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація) за 2016 рік фізичні особи – платники податків повинні у термін не пізніше 3 травня поточного року, який є граничним строком подання Декларації громадянами та особами, які провадять незалежну професійну діяльність
Укладання суб’єктом господарювання з контролюючим органом договору про визнання електронних документів
Договір про визнання електронних документів (далі – Договір) укладається відповідно до норм Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України від 22 травня 2003 року № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» (далі – Закон № 852) та положень Інструкції з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за № 320/15011 (далі – Інструкція).
Додаток 1 до Інструкції визначає текст примірного Договору.
Відповідно до п.п. 6.4 п. 6 розд. ІІІ Інструкції контролюючий орган, де зареєстрований платник, звіряє реквізити, вказані у Договорі, з реєстраційними даними платника податків в контролюючому органі.
Після надходження Договору в електронному вигляді автоматизованою системою проводиться його розшифрування, здійснюються перевірки посилених сертифікатів відкритих ключів посадових осіб, відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту), наявності в системі чинного Договору при надходженні проекту нового Договору та даних директора, в особі якого укладається Договір, даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). За результатами таких перевірок формується перша квитанція.
Після розгляду Договору контролюючим органом ДФС за основним місцем обліку платнику направляється друга квитанція.
Платником укладається один Договір з контролюючим органом за основним місцем обліку, який надає право подавати електронні документи до будь-якого контролюючого органу, в якому такий платник перебуває на обліку.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися уЗагальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 135.03).
Визначено підстави для відмови у реєстрації податкової накладної
Постановою Кабінету Міністрів від 29 березня 2017 року №190 затверджено підстави для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації.
Відповідно до затвердженої Постанови для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації;
- ненадання платником податку копій відповідних документів;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Комісія ДФС не може відмовити платнику податків у розгляді додаткових письмових пояснень та/або копій документів, якщо вони надійшли не пізніше 365 днів.
Прес – служба Долинської ОДПІ