http://ww2.if.gov.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/title/title_rozh.gif      http://ww2.if.gov.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/title/logo1.png 

e-mail:24680382@mail.gov.ua 

24 Вересень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація
Офіційні сайти
_________________________

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/image001.jpg  

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2370/9

 

Рожнятівський районний суд

 

banner.gif

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/logotype.png 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/drv_baner1.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/centr-zajnjatist.gif

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/odpa.gif

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/prez.jpg 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/uryad.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/vr.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/konst.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/rnbou2.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/niss.png

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/sud.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/ukr-nato.jpg

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/ukrinf.gif


Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян протягом 2017 року відповідно до вимог Указу Президента України від 02.02.2008р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”
 На головну / Звернення громадян / Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян / 2017 рік

                                                         

 

 

 

 

              

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян протягом 2017 року відповідно до вимог Указу Президента України від 02.02.2008р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

Протягом 2017 року до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування району надійшло 7571 звернень, що на 50 звернення менше ніж за аналогічний період 2016 року. В тому числі : поштою – 7009(протягом 2016 року-7057); на особистому прийомі -562, (протягом 2016 року – 564). З них : повторних –29 ( протягом 2016р-25); колективних 126 ( протягом 2016 року - 136). Зокрема, до селищних рад надійшло 1874 звернень (протягом  2016 року-1867), з них побувало на особистому прийомі – 90 (протягом 2016 року-76) заявників. До сільських рад надійшло – 4434 звернень ( протягом 2016 року-4506), з них побувало на особистому прийомі – 397 звернень (протягом 2016 року -434 жителя).

Безпосередньо до Рожнятівської районної державної адміністрації від жителів району та через органи влади вищого рівня надійшло 1032 звернень громадян, що на 116 звернення менше  в порівнянні з 2016 року. З них: на особистому прийомі зареєстровано 20(2%) звернень, протягом 2016 року – 0(0%), надійшло поштою – 954 ( 92,4%) звернень, протягом 2016 року  – 1070 ( 93,2%),  через відділ звернень громадян ОДА –58 (5,6%), протягом 2016 року - 78 (6,8%).

          Кількість звернень до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня склала 58 (5.6 % від загальної кількості звернень). Зокрема, дані звернення до органів влади вищого рівня надійшли від жителів селищ та сіл району: 

-селищ - Рожнятів-6, Перегінське-6, Брошнів-Осада - 4.

- сіл – Петранка-9, Ясень-8, Дуба-3, Сваричів-5, Липовиця-2, Нижній Струтинь-2,  Вільхівка- 1, Кузьмінець-1, Луги-1, Слобода-Рівнянська-1, Верхній Струтинь-1, Рівня-1.

Від жителів інших районів та областей надійшло - 7 звернень.

          Впродовж 2017 року до райдержадміністрації звернулось -1248 громадян (протягом 2016 року-2006 громадян) з урахуванням колективних звернень, яких надійшло 26, що становить 2,5% від загальної кількості і на 1 звернення більше, ніж за аналогічний період 2016 року.  

      Аналіз надходження звернень в райдержадміністрацію від мешканців району:

-         з  селищ : Перегінське – 149, Рожнятів -63, Брошнів – Осада  - 55.

-         з сіл району – Ясень – 74, Сваричів - 65, Нижній Струтинь - 40, Спас - 38, Небилів - 32, Цінева -31,  Петранка – 31,  Липовиця – 28, Рівня -26, Закерничне - 26,  Грабів – 22, Дуба - 21, Камінь- 21, Ілемня-20, Сливки - 17, Суходіл - 17, Лоп’янка - 17, Креховичі - 16, Верхній Струтинь - 16, Красне - 15, Вербівка - 14,  Луги -13,   Ріпне - 12, Князівське-12, Іванівка -11, Брошнів- 10, Вільхівка -8, Ясеновець- 8, Топільське-6, Берлоги- 5,  Гриньків-4, Підсухи-3, Рішняте-3, Слобода-Рівнянська-3, Підлісся-2, Погорілець-2, Кузьмінець-2, Дубшара-1, Лецівка-1, Ловаги-1, Слобода-Небилівська-1.

-         Від жителів інших районів та областей надійшло - 12 звернення.

          Громадяни зверталися  із заявами – 1008 ( 97,7%)  та скаргами – 24 (2,3%). За результатом розгляду: вирішено позитивно839 ( 81,3%), роз’яснено по суті 147(14,2%), відмовлено –33 (3,2%), звернення які направлені для розгляду за належністю 5(0,5%), не підлягали розгляду –4(0.4%), на розгляді 4(0,4%) Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені за вищезгаданий період становить-95,5 %  від загальної кількості.

          Протягом звітного періоду 2017 року громадянами у своїх зверненнях які безпосередньо надійшли до РДА та через відділ звернень ОДА  було порушено  1034 питань, що на 114 менше, ніж протягом 2016 року. Аналіз питань свідчить про те, що найбільш актуальними для громадян району залишаються питання надання  допомоги на оздоровлення та лікування,– 836(80,8% ) Одним із основних питань, з яким звертались громадяни - соціального захисту 13 що становить 1,2% від загальної кількості питань. Передусім, це встановлення пільг, призначення і виплата державних соціальних допомог, субсидій. Серед основних питань актуальної проблематики, які порушували мешканці району, були питання аграрної політики і земельних відносин - 58 (5,6%). Зокрема, авторами звернень порушувались питання врегулювання земельних конфліктів, оформлення права власності на земельні ділянки, виділення земельних ділянок. Важливими для мешканців району залишається питання транспорту та зв’язку – 27 (2,6%), вирішення проблем комунального господарства 14(1,3%), тощо.  

          Громадянами району  у зверненнях до органів місцевого самоврядування порушено 6539 питань. Зокрема, аграрної політики і земельних відносин – 4659, соціального захисту – 754, комунального господарства – 260, житлової політики – 173, екології та природних ресурсів –26,  транспорту і зв’язку – 27, сім’ї, дітей, молоді, тендерної рівності, фізичної культури і спорту-51, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 41 та інші.

          Впродовж звітного періоду   усі звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації, перебували на контролі у керівництва, та згідно з резолюціями, були розглянуті відповідними виконавцями. Крім цього підготовлено та надіслано 58 інформацій на звернення, які були взяті на контроль відділом звернень громадян облдержадміністрації.

          Відповідно до Указу Президента України від 02.02.2008р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” впродовж звітного періоду райдержадміністрацією здійснювався постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень, зокрема

-     забезпечено функціонування “гарячої” телефонної лінії при райдержадміністрації (розпорядження голови райдержадміністрації від 18.05.2017р. № 151 “Про  затвердження Положення «Про організацію особистого (в тому числі виїзного) прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації» та Положення «Про «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації».

-     затверджено графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації на 2017 (розпорядження голови районної державної адміністрації від 16.01.2017 року № 11).

-     забезпечено роботу  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (розпорядження районної державної адміністрації від 01.06.2017 року № 163 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян»).

          На виконання пункту 1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”районною державною адміністрацією здійснювалась робота щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, вживались заходи щодо неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян», зокрема, створено всі необхідні умови для участі заявників у розгляді поданих ними звернень, надавалася можливість ознайомлюватись з матеріалами перевірок звернень, забезпечено своєчасний та об’єктивний розгляд звернень громадян.

          На виконання абзацу 5 пункту 1 вищезгаданого Указу Президента України головою районної державної адміністрації взято на особистий контроль розгляд звернень і забезпечено першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня” та інвалідів Великої Вітчизняної війни. Протягом 2017 року до райдержадміністрації звернулась 6 багатодітних жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати - героїня», 3 інваліди Великої Вітчизняної війни.  На  порушені питання було надано вичерпні роз’яснення.

Відповідно до абзацу 6 пункту 1 Указу Президента України керівництвом райдержадміністрації особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими зверталися громадяни пільгових категорій: учасники війни та  бойових дій - 27 осіб, «Діти війни»- 28 осіб, інваліди, ветерани праці-395, багатодітні сім’ї, одинокі матері  - 12, учасники ліквідації аварії на ЧАЄС-6 та інші громадяни, які потребують соціального захисту. Таких звернень надійшло 468, їх питома вага за звітний період становить 45.3% від загальної кількості.

На особливому контролі був розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. Так протягом 2017 року головою райдержадміністрації взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення та потерпілих від пожеж, повені тощо. За звітний період 792 малозабезпеченим жителям району з районного бюджету виділено грошову допомогу в розмірі 399тис.750 грн. для проведення складних операцій та на лікування, Надавалася допомога 11 потерпілим внаслідок пожежі  в сумі  49 тис.00 грн.

На виконання абзацу 10 пункту 1 Указу Президента України, з метою оперативного отримання мешканцями району інформації з питань, що їх турбують протягом року при райдержадміністрації забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії. Протягом звітного періоду на «гарячу» телефонної лінію звернулося 8 громадян з приводу пільгового перевезення, виплати заборгованої заробітної плати, соціального захисту, охорони громадського порядку, вирішення земельних спорів.

          На виконання абзацу  7 пункту 1 Указу Президента України, з метою здійснення постійного моніторингу та контролю за станом роботи та додержанням законодавства з питань звернень громадян в райдержадміністрації запроваджено інформування голови районної державної адміністрації про розгляд звернень громадян. Питання щодо виконавської дисципліни у роботі із документами, що стосуються звернень громадян, перебувають на постійному контролі у голови районної державної адміністрації. Аналітичні матеріали з даної проблеми щомісячно розглядаються на нараді у голови райдержадміністрації за участю заступників голови та керівників всіх структурних підрозділів райдержадміністрації.

Питання щодо підсумків роботи із зверненнями громадян за 2016 рік та протягом І півріччя 2017 року розглянуто на засіданнях колегії у  райдержадміністрації, за результатом яких видані  розпорядження голови РДА від 01.03.2017 року за № 70 «Про стан розгляду звернень громадян протягом 2016 року  відповідно до вимог Указу Президента України від 02.02.2008р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та за № 213 від 31.07.2017 року «Про стан розгляду звернень громадян протягом І півріччя 2017 року  відповідно до вимог Указу Президента України від 02.02.2008р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Відповідно до  вимог абзацу 8 пункту 1 Указу Президента України від 02.02.2008р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” керівництвом райдержадміністрації проводиться постійний моніторинг питань, що порушуються у зверненнях громадян і вживаються необхідні заходи щодо скорочення можливих повторних звернень. Вжитими заходами протягом  звітного періоду 2017  року вдалось звести повторні звернення до нуля. 

Однак, стан роботи із зверненнями громадян все ще не перебуває на належному рівні. Зокрема, через недостатню вимогливість до розгляду звернень громадян в органах місцевого самоврядування почастішали випадки, коли заявники отримують формальні відповіді, які часто межують з відписками. Все це не дає змоги значно скоротити кількість громадян, що бажають побувати на особистому прийомі у керівників райдержадміністрації та в такий спосіб  відновити свої порушені права. Доказом цього є надходження таких звернень.

Неодноразових  - 37(3.5 %), дублетних –  5(0.5%),

Всі інші звернення – 990(96% ) первинні.       

          Громадяни продовжують активно звертатись на Урядову «гарячу» телефонну лінію. Протягом 2017 року райдержадміністрацією опрацьовано 359  (протягом  2016 року – 343 )  вищеназваних звернень.

Звернення стосувались:

1.     Соціального захисту  -194

2.     Аграрної політики -25

3.     Охорони здоров’я -21

4.     Транспорту і зв’язку -20

5.     Діяльності місцевого самоврядування -18

6.     Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку-11

7.     Житлові-7

8.     Сім’ї, дітей, молоді-2

9.     Праці і заробітної плати -17

10.                        Екології та природних ресурсі-5

11.                        Будівництва-17

12.                        Комунального господарства-20

13.                        Діяльність місцевих органів виконавчої влад-1

14.                        Інші-1

          Підготовлено та надіслано 359 інформацій на звернення, які були взяті на контроль контактним центром обласної державної адміністрації.    

           Відповідно до абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації, узагальнена інформація щодо організації роботи із зверненнями громадян оприлюднюється на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та у районній газеті «Новини Підгір’я».

          Відповідно до абзацу 1 пункту 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 головою райдержадміністрації та заступниками здійснюються прийоми громадян чотири рази у місяць кожним, у тому числі і два виїзні.

          На виконання вимог абзацу 2 пункту 6 Указу Президента України стан роботи зі зверненнями громадян проаналізовано та узагальнено за підсумками роботи 2016 року, І кварталу та І півріччя 2017 року та 9 місяців 2017 року.  Інформації та статистичні звіти надсилалися у відділ звернень громадян обласної державної адміністрації.

          Питання організації роботи із зверненнями громадян і надалі перебуватиме на постійному контролі районної державної адміністрації.

          Аналітичні дані щодо роботи із зверненнями громадян протягом 2017 року наведені в таблицях 1, 2 і 3, що додаються.

 

Голова районної

державної адміністрації                                                                   І.Б.Люклян

 

Головний спеціаліст відділу документообігу,

контролю та звернень громадян апарату РДА Л.Бойко




ВІДЕОРОЛИКИ

ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЧЕТВЕРТОЇ ХВИЛІ МОБІЛІЗАЦІЇ

ДО ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

Важливо!

 

Служба Судової охорони в Івано-Франківській області

Sluzhba-Sudovoyi-Ohorony.jpg Детальна інформація за посиланням

http://www.if.gov.ua/news/47820

До уваги!

 

Внутрішньо переміщені особи отримали можливість голосувати на місцевих виборах

 

Вебінар для підприємців «Рада бізнес-омбудсмена – реальні кейси захисту бізнесу у державних органах»
Пам'ятка громадянам України
Рекомендації населенню, потерпілому внаслідок повені,щодо заходів з профілактики інфекційних хвороб
В області працює «гаряча» телефонна лінія для громадян, які постраждали від негоди

 http://www.if.gov.ua/files/uploads/ote06302020jki.jpg

Районний штаб з ліквідації наслідків НС

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/24.03.jpg

Для інформування!

Оголошення

Інтерактивна карта захисних споруд цивільного захисту та найпростіших укриттів Рожнятівського району.
Інтерактивна карта захисних споруд цивільного захисту та найпростіших укриттів Рожнятівського району.

Про вибори голови районної ради

Про вибори заступника голови районної ради



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області