http://ww2.if.gov.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/title/title_rozh.gif      http://ww2.if.gov.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/title/logo1.png 

e-mail:24680382@mail.gov.ua 

18 листопад 2019
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація
Офіційні сайти
_________________________

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/image001.jpg  

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/public_embed/dolynska/ua/2370/9

 

Рожнятівський районний суд

 

banner.gif

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/logotype.png 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/drv_baner1.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/centr-zajnjatist.gif

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/odpa.gif

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/prez.jpg 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/uryad.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/vr.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/konst.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/rnbou2.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/niss.png

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/sud.jpg

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/ukr-nato.jpg

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/rojnyatynska/ua/ban_left/ukrinf.gif


ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СЕО (стратегічної екологічної оцінки) змін до Генерального плану с. Дуба
 На головну / Сільські та селищні ради / Сільські ради / Дубівська / Зміни до Генплану с.Дуба

 ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СЕО

(стратегічної екологічної оцінки)

змін до Генерального плану с. Дуба

 Рожнятівського району  Івано-Франківської області

 

              Замовник: Дубівська сільська рада, Рожнятівського району, Івано-Франківської області. Адреса: 77644  Івано-Франківська область, Рожнятівськийрайон, село Дуба, вул. Молодіжна,1

              Вид та основні цілі ДДП та його з'вязок з іншими ДДП 

           Внесенні зміни до  Генерального плану села Дуба не порушують оптимальну функціональну організацію поселення,  враховують  перспективи, обгрунтовані  раціональним використанням територіальних та природних ресурсів, встановлюють нові  межі генерального плану, що забезпечує  розвиток та реконструкцію сільського поселення, найкращі умови проживання та праці.  Існуючий Генеральний план є застарілий  та не відповідає сучасному стану та динаміці розвитку населеного пункту. Існуючий генеральний план с. Дуба  був розроблений проектним інститутом "Діпромісто" у 1984 році. В основному, забудова села Дуба ведеться відповідно до діючого Генерального плану. Проте, станом на сьогодні, у зв'язку із розвитком села є потреба збільшення виробничих територій, що можливе за рахунок зміни цільового призначення земель сільськогосподарського призначення, у коригуванні існуючих вулиць та розширенні вулично-дорожньої мережі. Також виникла необхідність у зміні меж Генплану, оскільки частина території населеного пункту розташована за його межами.

           Зміни, що вносяться, в основному, передбачають:

-          зміну параметрів територіального розвитку;

-          зміну функціонального призначення територій;

-          зміну меж Генерального плану;

-          зміну основних видів економічної діяльності;

-          зміну планувальних обмежень.

        Території, щодо яких вносяться зміни в Генеральний план с. Дуба, розташовані в східній частині села, із заходу примикають до вул. Шевченка, на півночі та сході, - до вул. Грушевського. Згідно Генерального плану частина цих територій відведена під виробничу територію колишнього заводу «Нафтобурмашремонт» і знаходиться за межами Генплану. Вздовж вулиці Шевченка розвивалась житлово-садибна забудова, частина з якої виходить за межі існуючого Генплану. Ділянки приватизовані і розташовані в межах села.

            Зміни здійснюються і у північно-західній частині територій, де фукціонує магазин автозапчастин та СТО на земельній ділянці 0,05 га. Поряд є ще землі громадського призначення вільні від забудови, всього 0,28га.

           На території колишнього заводу “Нафтобурмашремонт”  функціонують складські приміщення ТОВ “Миро-Марк” На інших територіях виробничого призначення , що включаються даними змінами в Генплан , розташовані діючи  пилорами по переробці лісодеревини. Санітарно-захисні зони цих підприємств, як і складських приміщень, - 50м. 

       Серед територій, що долучаються до Генплану є землі сільськогосподарського призначення, але вони пригодні тільки під сінокос, тому що розташовані в межах прибережно-захісної смуги струмка.

             В межі  долучення до Генплану потрапляє існуюча трансформаторна підстанція ТП 35/10 кВ, до якої протягнуто ЛЕП 35 та 10 кВ та вишка мобільного зв'язку. Охоронна зона ТП становить 15м.

            Неподалік ТП проводилися інженерно-вишукувальні роботи у пошуках нафти. Так як нафти не було знайдено, свердловину не взято до уваги, оскільки ніякого впливу на середовище вона не несе.

          На території, що стосується змін, проходить меліоративний канал, смуга відводу якого складає 5м.

           Таким чином, із врахуванням вищепереліченого, було внесено зміни до існуючого Генплану: включення  в межі Генплану території  площею 26,57 га по вул. Грушевського, зміна цільового  призначення  території сільськогосподарського призначення площею 0,369 га на територію виробничого призначення для  будівництва складських приміщень( в найближчий перспективі), зміна цільового призначення території сільськогосподарського призначення площею 0,22 га на територію виробничого призначення для  будівництва  ковбасного цеху без забиву (в перспективі), встановлення санітарно-захисної зони території виробничого призначення для будівництва складських приміщень та ковбасного цеху без забиву – 50м., уточнення вулиць та проїздів, коригування «червоних ліній» на територіях, що долучаються.

             Проектні роботи виконуться   із врахуванням стратегії та програми економічного, демографічного,  екологічного, соціального розвитку відповідної території, програми розвитку інженерно-транспортної інфраструктури, охорони навколишнього природного середовища, чинної   містобудівної документації  на місцевому рівні та проектної  документації, інформації містобудівного, земельного та інших кадастрів, заяви щодо забудови та іншого використання території.  Всі ці дії направлення на покращення  умов життя та здоров’я мешканців села.

 

Якою мірою ДДП визначає умови для здійснення діяльності або надання документів дозвільного характеру на реалізацію видів діяльності та об'єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, у тому числі інформацію щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів:

                Дубівській сільській   раді  при відведенні земельних ділянок для мешканців с. Дуба чи надання дозволу на розробку робочих проектів на нове будівництво складських приміщень та ковбасного цеху без забиву, тощо на вищерозглянутих ділянках, де внесені зміни, необхідно  враховувати Генеральний план  села із внесеними змінами,  які уточнили (розширили) та упорядкували розглянуті території населеного пункту  з урахуванням  зонингу, охоронних зон, тощо. При розробці концепцій та стратегій розвитку села, економічних проектів, тощо, органи місцевого самоврядування, як і районні та обласні, також будуть враховувати уточнений Генплан (із внесеними змінами). І саме тому важливо, яким чином у розробленому документі (зміни до Генплану)) враховано екологічні міркування, зокрема пов'язані зі здоров'ям населення, наскільки  взяті до уваги отримані  зауваження, а також причини для прийняття документа в світлі розгляду доцільних альтернатив.

          Важливо розглядати дані зміни до ГП, як і весь  генплан в цілому, не лише як документ для здійснення забудови території, а насамперед, як діяльність із створення та підтримки гармонійного життєвого середовища.

          Відповідно  до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про  провадження планової діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті 3. Дані  документ державного планування (зміни до ГП) не передбачають реалізацію видів діяльності або об'єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, відповідно до ст.3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.

         СЕО встановить ступінь відповідальності розробленим змінам до ГП правовим гарантіям захисту прав людини на безпечне життя і здоров'я довкілля.

 

               Ймовірні наслідки зокрема: для довкілля, у тому числі для здоров'я населення ; для територій з природоохоронним статусом; транскордонні наслідки для довкілля, у тому  числі для здоров'я населення:

             При визначенні цілей охорони довкілля, у тому числі здоров'я населення, що мають відношення до  внесення змін до Генерального плану, доцільно розглянути стратегічні цілі і завдання щодо виявлених проблем в інших  документах місцевого, районного та обласного рівнів.

           При визначенні  ймовірних наслідків  для довкілля, у тому числі для здоров'я населення необхідно врахувати характеристику сучасного екологічного стану на території Івано-Франківської області. Допомогою для органів місцевого самоврядування є розроблена Стратегія розвитку Рожнятівського району на період до 2020року. В якій, зокрема, є багато позицій по селу Дуба в плані покращення стандартів життя населення.

          До можливих впливів від нового будівництва складських приміщень та ковбасного цеху без забива (в подальшій перспективі), діяльності існуючих виробництв (це пілорами по переробці лісодеревини, СТО )  інженерних мереж та споруд (ТП 35/10 кВ, до якої протягнуто ЛЕП 35 та 10 кВ та вишка мобільного зв'язку ) на навколишнє середовище  на ділянках , що стосується змін до ГП,  є повітряне, водне середовище та грунти.

           Вплив планової діяльності на навколишнє середовище, що виявляється у виділенні в атмосферне повітря забруднюючих речовин відсутній та не може призвести до змін кліматичних умов.

           Змін мікроклімату, що безпосередньо пов’язані з відсутністю активних масштабних впливів планової діяльності (значних виділень теплоти, вологи, тощо) не відбудеться.

          Негативні ендогенні та екзогенні процеси, явища природного та техногенного походження (зсувні,селеві, зміни властивостей масивів, деформації)  не передбачаються.

         Зміни, які чинять шкідливі впливи на грунтовий шар, наприклад від нового  будівництва  ковбасного цеху без забиву,  не повинно відбуватись,  зважаючи на відповідні проектні заходи, що мають бути передбачені в наступних стадіях проектування цього об’єкту. Органи місцевого самоврядування, при наданні дозволу на розробку робочого проекту, мають наголосити на необхідності  впровадження нових технологій для виготовлення ковбасної продукції та розробки усіх розділів проекту (водовідведення, локальна очистка, тощо). Відзначаємо, що таке будівництво  намічено на подальшу перспективу економічного  розвитку населеного пункту.                                                                     

           З метою покращення стану навколишнього середовища проектами передбачається ряд планувальних та інженерних заходів. В світлі екологічних передумов сталого розвитку  залишаються важливими наступні кроки:

1.    Сприяння створенню умов для формування здорового населення.

2.    Підвищення якості  послуг з водопостачання та водовідведення.  На виконання цього пункту потрібно будівництво локальних очисних споруд (в разі необхідності) для обслуговування об’єктів, що стосуються змін до ГП. Представникам  місцевого самоврядування необхідно стимулювати розвиток прибудинкових локальних очисних споруд (об’єктів).

          2. Удосконалення системи  управління ТВП (твердими побутовими відходами) та формування екологічної поведінки мешканців.

            На території, охопленій змінами до ГП, як і в самому селі Дуба  немає  заповідних територій. 

.        Від впровадження внесених змін до Генплану  не може бути  ніяких транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров'я населення. Територіальне розташування та економіка населеного пункту не дає підстав для транскордонних екологічних наслідків

            Загалом, територія  гірського села Дуба, як і територія Рожнятівського району  відноситься до територій із екологічно безпечною ситуацією в області , де, практично, відсутні великі забруднювачі атмосфери  й основними джерелами забруднення атмосферного повітря є автотранспорт та джерела теплозабезпечення, які споживають, в основному, тверде паливо.

           Якщо брати до уваги кумулятивний вплив, як результат окремих незначних дій протягом тривалого часу та ще й  в сукупності з новими видами діяльності,  необхідно нагадати про лісоексплуатаційний вплив.  Одразу відзначемо, що вищеназваний вплив не стосується проектних змін до Генплану.  З огляду на те, що в населеному пункті тривалий час діють ряд  пилорам по переробці лісодеревини , необхідно пам’ятати, що лісоексплуатаційний вплив супроводжується штучним збідненням біомаси на місцях вирубок, порушенням цілостності лісової підстилки, дернини і створенням сприятливих умов для водної ерозії та поселення короїдів. Звичайно, це не прямий вплив на здоров'я населення, але його необхідно враховувати. Органи місцевого самоврядування мають працювати у цьому напрямку з місцевими бізнесменами.

        Що стосується запланованої діяльності, - в цілому, відзначається позитивний вплив на соціальні умови та задоволення потреб місцевого населення.

 

         Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі, якщо ДДП не буде затверджено:            

              Альтернативного розвитку внесенню змін до Генерального плану   проектувальником не розглядалось,  так як Завданням на проектування передбачалась, в основному включення  в межі Генплану  територій, що розвивались в межах населеного пункту, упорядкування   зонингу цих територій та санітарно-захисних зон існуючих (діючих)  виробництв, з метою їх ефективного використання і, частково, нове будівництво об’єктів виробничого призначення. При цьому, не передбачається ніякого шкідливого виробництва. Крімтого,  на наступних стадіях проектування нових об’єктів, проектами  має бути передбачена  сучасна технологія  для даних виробництв, благоустрій території, тощо.

           Саме тому генпроектувальник прийняв безальтернативний варіант, який би дозволив із урахуванням існуючої ситуації максимально вирішити основні проблеми використання територій.  Тобто це був сценарій, що доповнював та уточнював  існуючий (діючий) Генеральний план.            

           

  Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час СЕО:

           Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення  задач раціонального  природокористування у відповідності з очикуваним станом природного середовища Для здійснення СЕО будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування. Дослідження не передбачаються.

             Для підготовки звіту СЕО передбачається використовувати наступну інформацію: доповіді про стан довкілля, статистичну інформацію, інформацію, яка включена в інші акти законодавства, що мають відношення до проектів ДПТ, іншу доступну інформацію.

             А також провести аналіз  існуючої ситуації, враховуючи геологічну будову села, рельєф, водні ресурси і виявити ресурсний потенціал та тенденції розвитку населеного пункту.    При цьому необхідно здійснити:

- збір та аналіз інформації  про поточний стан складових довкілля, статистичну інформацію;

-  проведення аналізу слабких та сильних сторін внесених змін до  генерального плану;

-  дані моніторингу стану довкілля;

- проведення консультацій з громадскістю щодо екологічних цілей;

-  іншу доступну інформацію.

 

 

 

 Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання ДДП:

               Для зменшення  техногенного навантаження на навколишнє середовище при новому будівництві складських приміщень та ковбасного цеху (без забиву)   і подальшої їх експлуатації, запроектувати заходи щодо забезпечення нормативного стану навколишнього середовища, які сприятимуть зниженню негативного впливу території земельних ділянок виробничого призначення.

            В подальшому під час розробки наступних стадій проектування  навести перелік і стислу характеристику проектних рішень, комплекс яких  має включати:

-          ресурсозберігаючі заходи – збереження і раціональне використання земельних, водних, енергетичних, паливних ресурсів, повторне їх використання та ін.;

-          захисні заходи – влаштування захисних споруд (дренажі, завіси та ін.), включаючи технологічні заходи (використання екологічно чистих, очищення, екологічно безпечне поводження з відходами та ін.), планувальні заходи (функціональне зонування, організація санітарно-захисних зон, озеленення та ін.), усунення наднормативних впливів;

-          відновлювальні заходи – технічна і біологічна рекультивація, нормалізація стану окремих компонентів навколишнього середовища тощо);

-          компенсаційні заходи (при необхідності) – компенсація незворотного збитку від планової діяльності шляхом проведення заходів щодо рівноцінного поліпшення стану природного, соціального і техногенного середовищав іншому місці і/або в інший час, грошове відшкодування збитків;

-          охоронні заходи – моніторинг території зон впливів планової діяльності.

 

            Щодо заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на здоров’я населення:  при здійсненні планової діяльності у відповідності до вимог ст.24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»  не передбачається  шкідливого впливу шуму на здоров’я населення, неонезуючих випромінювань та інших фізичних факторів.  Не передбачається радіційного впливу  від діяльності об’єктів, що проектуються.

 

 Пропозиції щодо структури та змісту звіту про СЕО:

Звіт про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч.2 ст11 Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку".

- Вступ

-  Методологія проведення СЕО

-  Зміст та основні цілі документів  державного планування, їх характеристика поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документи державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією);

-  Характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

-  Екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документів  державного планування  (ДПТ), зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

-  Зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документів  державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документів  державного планування (ДПТ);

-  Опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових, постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

 -  Заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документів  державного планування;

-  Обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь - які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

-  Заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я

населення;

-  Опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

-  Резюме нетехнічного характеру інформації, розраховане на широку аудиторію.

 

 

Орган до якого, подаються зауваження і пропозиції:

 Дубівська сільська рада, Рожнятівського району, Івано-Франківської області.

Адреса: 77644  Івано-Франківська область, Рожнятівський район, село Дуба, вул. Молодіжна,1

Подача пропозицій та зауважень протягом 15 діб з дня опублікування заяви

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                                                                           О.Є.Мухар

 

 

Склала заяву В.Микуляк,

Т 067 3440664

 

 

 




ВІДЕОРОЛИКИ

ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЧЕТВЕРТОЇ ХВИЛІ МОБІЛІЗАЦІЇ

ДО ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

Оголошення!

 Запрошуємо підприємців району 27 листопада 2019 року до участі у Форумі "Франківщина креативна: експортний та інвестиційний потенціал регіону", який відбудеться за підтримки Європейського Союзу в рамках ініціативи EU4Business! 

 

XVIII МІЖНАРОДНИЙ ПРОМИСЛОВИЙ ФОРУМ

Важливо!

Сторінка антикорупціонера!

Розробляється проект Стратегії розвитку Івано-Франківської області

Розробляється проект Стратегії розвитку Івано-Франківської області

Оголошення!

ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ (Проведення переговорів з учасниками)

Оголошення!
Протокол загальних зборів громадян с.Сваричів щодо обговорення детального плану території для обслуговування сонячної електростанції (будівництво сонячної електростанції -14.04) в урочищі "Гора"
Оголошення!

Довідка про проведення громадського обговорення «Детального плану території для будівництва, експлуатації та обслуговування сонячної електростанції за межами с.Цінева на території Цінівської с/р Рожнятівського району Івано-Франківської обл.

Протокол

Оголошення!
Результати проведення конкурсу!
Оголошення!
Оголошення про проведення конкурсу "Кращі практики місцевого самоврядування" у 2019 р.
Оголошення!

Проект документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку .

 Повідомлення про оприлюднення проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку

Оголошення!

В квітні в Україні стартував безкоштовний навчальний курс для бізнесу з питань впровадження системи НАССР

Оголошення

Інтерактивна карта захисних споруд цивільного захисту та найпростіших укриттів Рожнятівського району.
Інтерактивна карта захисних споруд цивільного захисту та найпростіших укриттів Рожнятівського району.

Про вибори голови районної ради

Про вибори заступника голови районної ради



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області