ТРИНЧУК
Андрій
Ігорович |
|

|
|
|
|
Пpацює |
|
першим заступником голови Рожнятівської районної державної адміністрації Івано – Франківської області з 12 травня 2014 року |
|
|
|
Громадянство |
|
громадянин України |
|
|
|
Число, місяць і рік народження |
|
29 липня 1979 року |
|
|
|
Місце народження |
|
Волинська область, Камінь-Каширський район.с.Великий -Обзир |
|
|
|
Освіта |
|
повна вища‚ спеціаліст 2003р, Львівський державний аграрний університет‚ менеджмент організацій, менеджер-економіст |
|
|
|
Науковий ступінь, вчене звання |
|
не має |
|
|
|
Володіння мовами |
|
українською‚ російською‚ польською - вільно; німецькою - читає і перекладає зі словником |
|
|
|
Нагоpоди, почесні звання |
|
не має |
|
|
|
Прийняття Присяги державного службовця |
|
03.07.2001 р. |
|
|
|
Ранг державного службовця |
|
6 ( 01.05.2016 ) |
|
|
|
Загальний стаж роботи |
|
20 років 9 місяців |
|
|
|
Стаж державної служби |
|
14 років 11 місяців |
|
|
|
Депутат ради |
|
не обирався |
|
|
|
Стягнення |
|
не має |
|
|
|
Т р у д о в а д і я л ь н і с т ь |
|
|
|
09.1994 - 06.1997 |
|
студент Брошнівського професійно-технічного училища №9; смт. Брошнів-Осада |
09.1997 - 04.1999 |
|
студент Львівського державного аграрного університету; смт. Дубляни |
02.2000 - 02.2001 |
|
водій с/г ТзОВ ”Нива”; с. Брошнів |
03.2001 - 06.2001 |
|
економіст с/г ТзОВ ”Нива”; с. Брошнів |
07.2001 - 01.2004 |
|
спеціаліст з питань комунальної власності‚ ходу приватизації і ціноутворення управління економіки Рожнятівської РДА; смт. Рожнятів |
01.2004 - 03.2008 |
|
головний спеціаліст з питань житлово-комунального господарства відділу архітектури‚ містобудування райдержадміністрації; смт. Рожнятів |
04.2008 - 12.2008 |
|
головний спеціаліст з питань житлово-комунального господарства сектору розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації; смт. Рожнятів |
12.2008 - 09.2013 |
|
заступник начальника управління економіки райдержадміністрації; смт Рожнятів |
05.2014 - по цей час |
|
перший заступник голови Рожнятівської районної державної адміністрації Івно-Франківської області;
смт.Рожнятів |
Забезпечує виконання Конституції України та Законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, розпоряджень райдержадміністрації, рішень районної ради, реалізацію повноважень районної державної адміністрації у відповідних напрямках діяльності.
У межах повноважень, зазначених Законом України «Про місцеві державні адміністрації» здійснює контроль за додержанням органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, організаціями та установами, незалежно від їх організаційно правових форм, і форм власності, іншими юридичними особами Конституції України, Законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень райдержадміністрації і несе персональну відповідальність за стан справ у дорученій сфері.
Відповідає за підготовку планів роботи райдержадміністрації, питань для розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації, нарадах у голови райдержадміністрації, вносить пропозиції щодо порядку денного засідань колегії та нарад відповідно до повноважень.
Співпрацює з відповідними постійними комісіями районної ради.
Вирішує основні питання взаємодії з відповідними підрозділами обласної державної адміністрації, обласної ради, районної ради, виконавчими комітетами сільських та селищних рад згідно з розподілом обов'язків.
У разі відсутності голови районної державної адміністрації виконує його обов'язки.
Веде питання: соціально-економічного розвитку; стратегічного планування і структурної перебудови господарського комплексу, регіональних програм, промисловості, євроінтеграції та інвестицій, зовнішньо-економічної діяльності, бюджетної, цінової політики, статистики, банківської справи, державного страхування, регуляторної політики та підприємництва, цивільного захисту населення, мобілізаційної роботи,торговельного і побутового обслуговування населення, мисливського господарства, будівництва та житлово-комунального господарства, містобудування і архітектури, газифікації населених пунктів, паливно-енергетичного комплексу, транспорту та зв'язку, надзвичайних ситуацій, дорожнього господарства, забезпечення законності у діяльності підприємств, установ і організацій різних форм власності галузей, які курує.
Спрямовує діяльністю: відділу з питань цивільного захисту і взаємодії з правоохоронними органами, оборонно-мобілізаційної роботи, управління економічного розвитку і торгівлі, відділу містобудування та архітектури, центру надання адміністративних послуг.
Координує діяльність :фінансового управління райдержадміністрації в частині формування місцевих бюджетів, управління Пенсійного фонду України в районі, а також забезпечує контроль за дотриманням суб’єктами підприємницької діяльності всіх форм власності, правил торговельного обслуговування населення , державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності та можливих інноваційних фондів, житлово-комунального господарства району, Рожнятівське відділення Долинського управління по експлуатації газового господарства, філії «Рожнятівський РЕМ» ПАТ «Прикарпаттяобленерго», Рожнятівського ДРП-3 філії Долинської ДЕД, районного центру зайнятості, перевізників на внутрішньо-районних маршрутах.
Забезпечує взаємодію :Рожнятівським районним військовим комісаріатом, комерційними банками, з підприємствами, установами і організаціями різних форм власності з питань розвитку економіки та промисловості району.
Очолює комісії :конкурсну комісію на заміщення вакантних посад, дисциплінарну комісію, координаційну раду з якості, районну комісію по реєстрації колективних договорів, надзвичайну протиепідемічну комісію, комісію техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, штаб з організації запобіжних та аварійно-рятувальних і відновлювальних робіт під час ускладнення погодніх умов та забезпечення життєдіяльності населення району, комісію по розгляду питань щодо списання, відчуження та передачі майна структурних підрозділів районної державної адміністрації, комісію по списанню, передачі та відчуженню майна бюджетних установ та передачу майна, районну міжвідомчу комісію з проведення перевірки надійності дамб, сховищ відходів виробництва, комісію по обстеженню річок та вибору ділянок для проведення руслоочисних та руслорегулювальних робіт, комісію по контролю за діяльністю лісопильних цехів (пилорам) та легалізації робочої сили, районну евакуаційну комісію, комісію по сприянню будівництва індивідуального житла на селі в рамках програми «Власний дім», комісію з питань проведення аналізу містобудівної документації, комісію по контролю за здійсненням делегованих повноважень органами місцевого самоврядування у галузі будівництва, районну комісію з питань альтернативної (невійськової) служби, районну комісію з питань поводження з твердими побутовими відходами, комісію з питань розрахунків обсягів компенсації втрат автомобільним транспортом загального користування, комісію з питань поводження з безхазяйними відходами, комісію з проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на приміських автомобільних маршрутах загального користування, які не виходять за межі району.
роб.тел.: (3474) 2 03 97
ел.адреса: rda_rozh@ukr.net