Біографічна довідка
|
САГАЙДАК
Ірина
Михайлівна |
|
|
Пpацює |
|
керівником апарату Рожнятівської районної державної адміністрації Івано-Франківської області з 09.12.2014 року |
|
|
|
Громадянство |
|
громадянка України |
|
|
|
Число, місяць і рік народження |
|
30 січня 1979 року |
|
|
|
Місце народження |
|
Івано-Франківська область, Рожнятівський район, с.Сваричів |
|
|
|
Освіта |
|
повна вища‚ спеціаліст, 2001р.‚ Тернопільська академія народного господарства‚ фінанси, економіст;
повна вища,
повна вища, магістр, 2012р., Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, державна служба. |
|
|
|
Науковий ступінь, вчене звання |
|
не має |
|
|
|
Володіння мовами |
|
українською‚ російською- вільно, німецькою - читає і перекладає зі словником |
|
|
|
Нагоpоди, почесні звання |
|
не має |
|
|
|
Прийняття Присяги державного службовця |
|
03.05.2001р. |
|
|
|
Ранг державного службовця |
|
6 (01.10.2016) |
|
|
|
Загальний стаж роботи |
|
15 років 08 місяців |
|
|
|
Стаж державної служби |
|
15 років 08 місяців |
|
|
|
Депутат ради |
|
депутат Рожнятівської районної ради IV демократичного скликання |
|
|
|
Стягнення |
|
не має |
|
|
|
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ |
|
|
|
05.2001 - 07.2002 |
|
спеціаліст І категорії відділу впровадження персоніфікованого обліку управління Пенсійного фонду України в Рожнятівському районі; смт.Рожнятів |
07.2002 - 10.2005 |
|
головний спеціаліст відділу організації впровадження персоніфікованого обліку управління Пенсійного фонду України в Рожнятівському районі; смт. Рожнятів |
10.2005 - 04.2007 |
|
головний спеціаліст – системний адміністратор відділу персоніфікованого обліку та інформаційних систем управління Пенсійного фонду України в Рожнятівському районі; смт. Рожнятів |
04.2007 - 09.2011 |
|
головний спеціаліст – системний адміністратор відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж; управління Пенсійного фонду України в Рожнятівському районісмт.Рожнятів |
10.2011 - 10.2012 |
|
слухач магістратури за спеціальністю «Державна служба»; м.Івано-Франіквськ |
11.2012 - 04.2013
|
|
головний спеціаліст – системний адміністратор відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж; управління Пенсійного фонду України в Рожнятівському районі ;смт.Рожнятів |
04.2013 - 11.2013
|
|
радник голови з питань майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району Рожнятівської районної ради; смт.Рожнятів
|
11.2013 – 05.2014
|
|
начальник відділу з питань управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ району виконавчого апарату Рожнятівської районної ради; смт.Рожнятів
|
05.2014 – 12.2014
|
|
заступник голови Рожнятівської райдержадміністраці, смт.Рожнятів
|
12.2014- по цей час
|
|
керівник апарату Рожнятівської районної державної адміністрації Івано-Франківської області,смт.Рожнятів |
Забезпечує виконання Конституції України та Законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, розпоряджень райдержадміністрації, рішень районної ради, реалізацію повноважень районної державної адміністрації у відповідних напрямках діяльності.
У межах повноважень, зазначених Законом України «Про місцеві державні адміністрації» здійснює контроль за додержанням органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, організаціями та установами, незалежно від їх організаційно правових форм, і форм власності, іншими юридичними особами Конституції України, Законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень райдержадміністрації і несе персональну відповідальність за стан справ у дорученій сфері.
Відповідає за підготовку планів роботи райдержадміністрації, питань для розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації, нарадах у голови райдержадміністрації, вносить пропозиції щодо порядку денного засідань колегії та нарад відповідно до повноважень.
Співпрацює із відповідними постійно діючими комісіями районної ради.
Керує діяльністю апарату районної державної адміністрації, забезпечує діяльність райдержадміністрації з кадрових, правових, організаційних, матеріально-технічних питань. Забезпечує підготовку матеріалів на розгляд голови райдержадміністрації, організовує доведення розпоряджень до виконавців. Організовує проведення моніторингу діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів сільських, селищних рад у межах і порядку встановлених законодавством з питань, що належать до компетенції апарату райдержадміністрації. Забезпечує підготовку та подання на розгляд голові райдержадміністрації проектів планів роботи та заходів райдержадміністрації, організовує та контролює хід їх виконання.
У разі відсутності заступника голови райдержадміністрації виконує його обов’язки.
Веде питання:організаційної та кадрової роботи, навчання кадрів, кадрового резерву, матеріально-технічного забезпечення районної державної адміністрації, підготовки і проведення засідань колегії райдержадміністрації, нарад, семінарів, контролю, перевірки й організації виконання розпоряджень райдержадміністрації, органів державної влади вищого рівня, сприяння у проведенні виборів і референдумів згідно чинного законодавства; розгляду звернень та прийому громадян, комп’ютеризації, архівної справи, нагород, діловодства, методичної роботи, адміністрування Державного реєстру виборців та правового забезпечення діяльності райдержадміністрації.
Спрямовує діяльність : апарату райдержадміністрації.
Координує діяльність :архівного відділу.
Забезпечує взаємодію: з органами виконавчої влади вищого рівня, виконавчим апаратом районної ради та органами місцевого самоврядування.
Очолює комісії : експертну комісію по відбору документів районної державної адміністрації в архівний відділ на постійне зберігання та знищення, редакційну колегію ВЕБ-сторінки, робочу групу з проведення щорічної інвентаризації комп’ютерних програм, комісію по роботі з документами, що перебувають у володінні райдержадміністрації.
роб. тел. (03474) 2 12 04
ел.адреса: rda_rozh@ukr.net