|
|
ЗВІТ про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом
на 01.01.2019
року
1. _____08_______ __ Управління соціального захисту населення Тлумацької РДА ____ (КПКВК МБ) (найменування головного розпорядника)
2. __081________ __ Управління соціального захисту населення Тлумацької РДА (КПКВК МБ) (найменування відповідального виконавця)
3. __0813100 Надання соціальних та реабілітаційних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю установах соціального обслуговування __________ ________ ___________________________________ (КПКВК МБ) (КФКВК)1 (найменування бюджетної програми)
4. Видатки та надання кредитів за бюджетною програмою за звітний період
(тис. грн)
Затверджено паспортом бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити) |
Відхилення |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
разом |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
разом |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
7785,6 |
- |
7785,6 |
7013,5 |
- |
7013,5 |
-772,1 |
- |
-772,1 |
5. Обсяги фінансування бюджетної програми за звітний період у розрізі підпрограм та завдань
(тис. грн)
№
з/п |
КПКВК |
КФКВК |
Підпрограма/ завдання бюджетної програми 2 |
Затверджено паспортом
бюджетної програми
на звітний період |
Касові видатки (надані кредити) за звітний період |
Відхилення |
Пояснення щодо причин відхилення |
загальний фонд |
спеціаль-ний фонд |
разом |
загальний фонд |
спеціаль-ний фонд |
разом |
загальний фонд |
спеціаль-ний фонд |
разом |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
1 |
0813104 |
1020 |
Підпрограма1
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв»язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю
|
6712,3 |
|
6712,3
|
6053.4 |
|
6053.4 |
-658.9 |
|
-658.9 |
|
|
|
|
Завдання 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, не здатних до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю, а також громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах |
6366,6
|
|
6366,6
|
5707.7 |
|
5707.7 |
-658.9 |
|
-658.9 |
Асигнувань поступило менше як затверджено паспортом бюджетної програми |
|
|
|
Завдання 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Погашення кредиторської заборгованості станом на 01.01.2018 р.
|
345,7
|
|
345,7
|
345,7
|
|
345,7
|
|
|
|
|
2 |
0813105 |
1010 |
Підпрограма2 Надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
|
1073,3
|
|
1073,3
|
960,1 |
|
960,1 |
-113,2 |
|
-113,2 |
Асигнувань поступило менше як затверджено паспортом бюджетної програми |
|
|
|
Завдання Забезпечення діяльності центрів професійної реабілітації осіб з інвалідністю та центрів соціальної реабілітації дітей з інвалідністю сфери органів праці та соціального захисту населення
|
1073,3
|
|
1073,3
|
960,1 |
|
960,1 |
-113,2 |
|
-113,2 |
Асигнувань поступило менше як затверджено паспортом бюджетної програми |
|
|
|
Усього |
7785,6
|
|
7785,6
|
7013,5 |
|
7013,5 |
-772,1 |
|
-772,1 |
|
6. Видатки на реалізацію регіональних цільових програм, які виконуються в межах бюджетної програми, за звітний період
(тис. грн)
Назва
регіональної цільової програми та підпрограми |
Затверджено паспортом
бюджетної програми
на звітний період |
Касові видатки (надані кредити) за звітний період |
Відхилення |
Пояснення щодо причин відхилення |
загальний фонд |
спеціальний
фонд |
разом |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
разом |
загальний фонд |
спеціальний
фонд |
разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Регіональна цільова програма 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підпрограма 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підпрограма 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання за звітний період
№ з/п |
КПКВК |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Затверджено паспортом бюджетної програми на звітний період |
Виконано за звітний період (касові видатки/надані кредити) |
Відхилення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
0813104 |
Підпрограма 1 |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 1 |
|
|
|
|
|
|
|
Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, не здатних до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю, а також громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах |
|
|
|
|
|
1 |
|
затрат |
|
|
|
|
|
|
|
Кількість установ |
Од. |
Положення |
1 |
1 |
- |
|
|
Кількість відділень |
Од. |
Положення |
3 |
3 |
- |
|
|
В т.ч. к-сть стац. відділень постійного та тимч. прожив. |
Од. |
Положення |
1 |
1 |
- |
|
|
К-сть штатних одиниць персоналу |
Од. |
Штатний розпис |
116,25 |
96,25 |
-20 |
|
|
В т.ч професіоналів, фахівців та робіт-ників, які надають соц. Послуги |
Од. |
Штатний розпис |
105,25 |
85,25 |
-20 |
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками Розбіжності виникли у зв»язку із скороченням чисельності працівників |
2 |
|
продукту |
|
|
|
|
|
|
|
Чисельність осіб,які потребують соц. обслуговування |
осіб |
Форма 12-соц |
2400 |
1946 |
-454 |
|
|
В т. ч. з V групою рух. активності |
осіб |
Форма 12-соц |
47 |
20 |
-27 |
|
|
Чисельність осіб, за-безпечених соц. обслуговуванням |
осіб |
Форма 12-соц |
2359 |
1890 |
-469 |
|
|
К-сть ліжок у стац. відділенях пост. та т |
осіб |
Форма 12-соц |
30 |
30 |
- |
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками
Розбіжності між затвердженими та фактичними результативними показниками продукту виникла в зв»язку з тим, що багато підопічних, яким виповнилося 80 років та осіб з інвалідністю перейшли на обслуговування по постанові Кабінету Міністрів України № 558. Їм надають соціальні послуги особи, які одержують компенсаційні виплати. |
3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
Чисельність обслуговуваних на 1 штатну одиницю професіонала, фахів-ця та робітника, які надають соц. послуги |
осіб |
Розрахунок |
22,7 |
22,2 |
-0,5 |
|
|
Середні витрати на соціальне обслуго-вування (надання соц. послуг) 1 особи тер. центром за ви-нятком стац. відділень на рік |
грн |
Розрахунок |
1469 |
2737 |
1268 |
|
|
Середні витрати на соц. обслугов
(надання соц .послуг) 1 особи у стац.відділенні пост.та тимч. Прож |
грн |
Розрахунок |
72000 |
73405 |
1405 |
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками
Зменшилася чисельність обслужених, тому збільшились середні витрати на їх соціальне обслуговування . У відділенні стаціонарного догляду збільшились витрати у зв’язку із здорожчанням продуктів харчування, медикаментів, інших товарів, робіт і послуг, а також здорожчали енергоносії. |
4 |
|
якості |
|
|
|
|
|
|
|
Відсоток осіб, охоп-лених соц. обслу-гов., до заг. чис. осіб, які потребують соц.послуг |
% |
Розрахунок |
98,3 |
97,1 |
-1,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Незначне відхилення у відсотку осіб охоплених соцобслуговуванням виникло в зв»язку із смертністю громадян, які потребували соціальних послуг. |
|
|
Аналіз стану виконання результативних показників
Для виконання бюджетної програми затверджених кошторисних призначень в сумі 6712,3 тис. гривень вистачило в повному обсязі. Та в зв’язку з недофінансуванням виникла заборгованість в сумі 658,7 тис. гривень. В тому числі заборгованість виникла і по захищених видатках, зокрема з виплати заробітної плати, що може негативно позначитися на якості надання соціальних послуг |
|
|
Завдання 2 |
|
|
|
|
|
|
|
Погашення кредиторської заборгованості станом на 01.01.2018 р. |
|
|
|
|
|
|
|
затрат |
|
|
|
|
|
|
|
Видатки на погашення заборгованості |
Грн.. |
Форма 7м на 01.01.2018 р. |
345748 |
345748 |
- |
|
|
якості |
|
|
|
|
|
|
|
Відсоток погашення заборгованості |
% |
Розрахунок |
100 |
100 |
- |
2 |
0813105 |
Підпрограма 2 |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 1 |
|
|
|
|
|
|
|
Забезпечення діяльності центрів професійної реабілітації осіб з інвалідністю та центрів соціальної реабілітації дітей з інвалідністю сфери органів праці та соціального захисту населення |
|
|
|
|
|
|
|
затрат |
|
|
|
|
|
|
|
Кількість установ для дітей з інвалідністю
|
Одиниць |
Положення |
1 |
1 |
|
|
|
Кількість дітей з інвалідністю ,які проходять реабілітацію |
Осіб |
Положення |
16 |
15 |
-1 |
|
|
Кількість штатних одиниць |
Одиниць |
Штатний розпис |
10,75 |
10,75 |
|
|
|
У т.ч. лікарі |
Одиниць |
Штатний розпис |
1 |
1 |
|
|
|
Педаг.персонал |
Одиниць |
Штатний розпис |
2.5 |
2,5 |
|
|
|
Середній мед.персонал |
Одиниць |
Штатний розпис |
2,0 |
2,0 |
|
|
|
Молодший мед.персонал |
Одиниць |
Штатний розпис |
- |
- |
|
|
|
Соціальні працівники |
Одиниць |
Штатний розпис |
- |
- |
|
|
|
Інші спеціалісти |
Одиниць |
Штатний розпис |
2,0 |
2,0 |
|
|
|
Інші працівники |
Одиниць |
Штатний розпис |
3,25 |
3,25 |
|
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками |
2
|
|
продукту |
|
|
|
|
|
|
|
Кількість дітей з інвалідністю.які отримали реабілітаційні послуги |
Осіб |
Довідка про надані реабілітаційні послуги |
16 |
15 |
-1 |
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками (У зв’язку із збільшенням терміну перебування однієї дитини, зменшилась загальна кількість дітей з інвалідністю, які отримали реабілітаційні послуги).
|
3 |
|
ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
Середні витрати на реабілітацію однієї дитини з інвалідністю на рік |
Тис.грн. |
розрахунок |
67,08 |
64,01 |
-3,07 |
|
|
Кількість дітей з інвалідністю,які інтегровані в дошкільні.загально-освітні навчальні заклади |
осіб |
|
8 |
8 |
|
|
|
Кількість працевлаштованих дітей з інвалідністю |
осіб |
|
- |
- |
|
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками |
4 |
|
якості |
|
|
|
|
|
|
|
Відсоток охоплення дітей-інвалідів реабілітаційними послугами |
% |
розрахунок |
100 |
100
|
|
|
|
Частка дітей-інвалідів,які інтегровані в дошкільні.загально-освітні навчальні заклади до загальної їх чисельності |
% |
розрахунок |
50 |
50 |
|
|
|
Частка працевлаштованих дітей-інвалідів до загальної чисельності випускників |
% |
розрахунок |
0 |
0 |
|
|
|
Пояснення щодо причин розбіжностей між затвердженими та досягнутими результативними показниками |
|
|
Аналіз стану виконання результативних показників(Затверджено паспортом бюджетної програми на 2018 рік 1073,26 тис.грн.;касові видатки складають 960,1 тис.грн. ; кредиторська заборгованість становить 113,1 тис.грн.; дебіторської заборгованості немає.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Джерела фінансування інвестиційних проектів у розрізі підпрограм3
(тис. грн)
Код |
Найменування джерел надходжень |
КПКВК |
Касові видатки станом на 01 січня звітного періоду |
План видатків звітного періоду |
Касові видатки за звітний період |
Прогноз видатків до кінця реалізації інвестиційного проекту |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
разом |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
разом |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
разом |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
разом |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
Підпрограма 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інвестиційний проект 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Надходження із бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші джерела фінансування (за видами) |
|
х |
|
|
х |
|
|
х |
|
|
х |
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пояснення щодо розбіжностей між фактичними надходженнями і тими, що затверджені паспортом бюджетної програми |
|
Інвестиційний проект 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додатки
|
|
|