27 жовтень 2021
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація
Інститути влади

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


.
Новини
 На головну
14 грудень 2020 | .

Реєстрація земельної ділянки у ЦНАПі

     

    Зареєструвати власність чи інші права (оренду, сервітут, суперфіцій, емфітевзис) на землю можна через місцевий центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), який приймає документи для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. Саме після реєстрації в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, виникає, змінюється чи припиняється відповідне право.

     Необхідно підготувати пакет документів для подачі до місцевого ЦНАПу , який включатиме:

·                       витяг з Державного земельного кадастру (ДЗК);

·                       копію та оригінал паспорту заявника;

·                       копію та оригінал ідентифікаційного номеру;

·                       підтвердження оплати адміністративного збору (0,1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, станом на 2020 р. - це 210 грн.);

·                       документ - підстава виникнення права на ділянку (договір купівлі-продажу, договір дарування, договір міни і т.і.), рішення суду, свідоцтво на спадщину, тощо);

·                       довіреність, якщо документи подаються представником (нотаріально засвідчена, якщо від фізичної особи);

·                       оригінал та копію паспорту, ідентифікаційного номеру представника, якщо документи подаються представником.

Заява про реєстрацію права друкується державним реєстратором та підписується заявником на місці. Важливо також те, що витяг з Державного земельного кадастру (ДЗК) не має потреби подавати у випадку, коли документи, які є підставою виникнення, переходу чи припинення права власності або інших прав, містять в собі інформацію про кадастровий номер. З деякими випадками присвоєння кадастрового номеру земельній ділянці можна ознайомитись в розділі технічна документація щодо встановлення меж земельної ділянки.

      Загальний строк розгляду поданих державному реєстратору документів складає 5 робочих днів (не календарних). Зі спливом вказаного строку, за бажанням, можна буде отримати від державного реєстратора витяг з реєстру. Порядок передбачає, що рішення державного реєстратора розміщується на сайті Міністерства юстиції України та має таку ж юридичну силу, як і паперове підтвердження реєстрації права.

   

                            Відділ Тлумацьке бюро правової допомоги


Архів новин

.

Електронна пошта

 

 

p

Історична довідка від Українського інституту національної пам’яті
"Україна- ЄС"
Тлумацька РДА у фейсбук
 
Працює гаряча лінія Тлумацької РДА
 
Безоплатна правова допомога
Про забезпечення функціонування української мови як державної
Дія. Цифрова освіта
Анонс
Інформація для людей із порушенням слуху

.

Оперативна інформація з питань цивільного захисту та дій у надзвичайних ситуаціях

 

Статистика сайту

MyCounter - счётчик и статистика


.

Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області