1 Червень 2020
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація
Інститути влади

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


.
Важлива інформація
 На головну

Для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період карантину роботодавцям необхідно отримати в податковій довідку про сплату єдиного внеску

05.05.2020

Допомога працівникам по частковому безробіттю на період карантину надається у разі сплати роботодавцем єдиного внеску протягом шести місяців, що передують даті зупинення діяльності. Про це повідомили в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.

Звертаємо увагу, що допомога по частковому безробіттю на період карантину надається центром зайнятості застрахованим особам, з якими роботодавцем оформлено трудові відносини (крім осіб, які отримують пенсію), у разі втрати ними частини заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) діяльності за зверненням роботодавця для її виплати працівникам, з якими не припинено трудові відносини.

Для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину роботодавець звертається до центру зайнятості за місцем реєстрації його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та подає такі документи:

1) видану ДПС довідку про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останні шість місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності;

2) заяву у довільній формі, в якій, зокрема, зазначається інформація про належність роботодавця до суб’єктів малого або середнього підприємництва відповідно до Господарського кодексу України та до якої додаються засвідчені роботодавцем копії підтвердних документів щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за календарний рік, що передує року подання до центру зайнятості документів, передбачених цим пунктом;

3) засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності;

4) відомості про працівників (прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному державному органу і мають відмітку в паспорті), в яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину згідно із статтею 471 Закону України “Про зайнятість населення”.

Порядок надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 року № 306.

 

 

 

Понад 5 млн гривень єдиного податку надійшло до місцевих бюджетів Тлумаччини

10.04.2020

Протягом трьох місяців 2020 року платниками Тлумаччини сплачено 5,5 млн гривень єдиного податку.  Фізичними особами - підприємцями сплачено - 3,5 млн гривень, що  на 1,2 млн гривень більше показника 2019 року. Від юридичних осіб, що обрали спрощену систему оподаткування направлено до бюджету 0,7 млн гривень від сільськогосподарських товаровиробників – платників єдиного податку  4 групи надійшло 1,2 млн гривень, що на 0,5 млн гривень більше минулорічного показника.     

Звертаємо увагу платників спрощеної системи оподаткування, що з 01 січня 2017 року набрали чинності Закони України від 20.12.2016 року №1791, згідно яких встановлені ставки єдиного податку: для єдинників першої групи до 10% розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого Законом на 1 січня податкового року; для спрощенців другої групи – до 20% розміру мінімальної заробітної плати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відеоуроки для платників

 

07.04.2020

 

ГУ ДПС в Івано-Франківській області повідомляє, що для допомоги платникам податків Державна податкова служба проводить серію відеоуроків, в яких роз’яснює як правильно користуватися електронними сервісами.

Відеоуроки розміщено на ютуб-каналі ДПС за посиланнями:

 

      1. Як направляти в ДПС листи та звернення за допомогою Електронного кабінету.

 

https://youtu.be/wsGYmcOYScA

 

2. Оформлення запиту щодо отримання відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків:

https://youtu.be/_SKY0auOjSk

 

       3.   Як заповнити декларацію про майновий стан і доходи:

https://www.youtube.com/watch?v=YOhECvfE0Z4

 

   4. Заповнення квартальної декларації фізичними особами-платниками єдиного податку, які перебувають на ІІІ групі https://www.youtube.com/watch?v=SuFkpDOosB8




.

Електронна пошта

vptlum@ukr.net

 

23803078@mail.gov.ua

 

 

Історична довідка від Українського інституту національної пам’яті
Тлумацька РДА у фейсбук
 
Працює гаряча лінія Тлумацької РДА
 
Безоплатна правова допомога
Про забезпечення функціонування української мови як державної
Єдиний голос - комунікаційна платформа
Анонс
Інформація для людей із порушенням слуху
Корисна інформація для людей із вадами зору для перегляду веб-сайту

.

Оперативна інформація з питань цивільного захисту та дій у надзвичайних ситуаціях

 

Статистика сайту

MyCounter - счётчик и статистика


.

Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області