17 Квітень 2021
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація
Інститути влади

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


.
Доповідна записка про стан роботи з документами у 2020 році
 На головну

 

Доповідна записка

про стан роботи з документами у 2020 році

 

З метою забезпечення виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, дорученнями Прем’єр-міністра України, документами інших органів виконавчої влади вищого рівня, дорученнями керівництва облдержадміністрації та розпорядженнями голови облдержадміністрації, у звітному періоді керівництвом райдержадміністрації вживались відповідні заходи, які передбачали підвищення відповідальності керівників за зміцнення виконавської дисципліни в роботі з документами, поліпшення організаційно-кадрової роботи та забезпечення вирішення соціально-економічних питань, спрямованих на подальший розвиток регіону. За результатами перевірок стану справ на місцях найбільш актуальні виносились на розгляд засідань колегії райдержадміністрації.

Так, у звітному періоді відбулося  2 засідання колегії райдержадміністрації, за результатами якого прийнято 4 рішення, дано протокольні доручення та видано відповідні розпорядження голови райдержадміністрації. Основними питаннями, що виносились на розгляд колегії райдержадміністрації, були: реалізація завдань соціально-економічного та культурного розвитку території і бюджету району, стан погашення заборгованості із заробітної плати, стан розгляду звернень громадян, підтримка малого підприємництва, організований відпочинок та оздоровлення дітей, соціальний захист і підвищення життєвого рівня населення у відповідності до законів України, вимог указів Президента України, постанов Уряду.

З початку року до райдержадміністрації надійшло 8 указів Президента України, 37  постанов, витягів з протоколів засідань Кабінету Міністрів України, 135 розпоряджень облдержадміністрації та інші (інформаційні дані додаються). Аналіз свідчить, що у звітному періоді головою райдержадміністрації видано 408 розпоряджень (інформаційні дані додаються), зокрема: 339 – з основної діяльності, 39 - з кадрових питань, 30  – про відпустки, відрядження.

Сектором документообігу та контролю апарату райдержадміністрації постійно вживались заходи щодо скорочення термінів проходження документів між виконавцями, здійснювався контроль за підготовкою та оформленням документів відповідно до вимог регламенту райдержадміністрації та інструкції з діловодства, забезпечувалось своєчасне документаційне  та організаційно-технічне обслуговування роботи колегії райдержадміністрації. Щомісячно, 10 та 20 числа, сектором документообігу та контролю апарату райдержадміністрації готувались нагадування про неповернені документи.

Окремі виконавці відкладають повернення документів до райдержадміністрації до останнього дня встановленого терміну, незважаючи на отримані переліки-нагадування про неповернені оригінали документів. Деякі виконавці в останні дні до закінчення термінів виконання документів звертаються до керівництва райдержадміністрації щодо подальшого переписування резолюцій на інших виконавців.

Сектором документообігу та контролю апарату райдержадміністрації активно проводиться щоденна робота із структурними підрозділами райдержадміністрації, районними установами щодо належного опрацювання документів, забезпечуючи ефективне виконання своїх функцій самою райдержадміністрацією.

Необхідно звернути увагу на підвищення відповідальності головних розробників розпорядчих документів (розпоряджень, рішень, ) за оформлення, візування та підготовку пояснювальних записок і довідок про погодження до них. Такі порушення допускались у звітному періоді  управлінням соціального захисту, відділом освіти райдержадміністрації, терцентром.

Трапляються випадки, коли виконавці обминають сектор документообігу та контролю апарату райдержадміністрації та здають проекти розпоряджень на підпис голові райдержадміністрації, не завізувавши документ у повному обсязі, що суперечить основним вимогам погодження проектів розпоряджень райдержадміністрації шляхом їх візування керівниками структурних підрозділів, першим заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації, взагалі не оформляють реєстри розсилки розпоряджень райдержадміністрації. Досить часто на пояснювальних записках до розпоряджень та довідках про погодження проектів розпоряджень не вказують дату підпису, що не відповідає вимогам. У довідках про погодження часто трапляються випадки невідповідності назви довідки фактичній назві розпорядження та невідповідності зазначених осіб, з якими погоджено проект розпорядження, особам, які фактично його візували.

Проведений аналіз роботи з документами свідчить, що в апараті райдержадміністрації документообіг у звітному періоді в цілому становив 2685 документ, що на 666 документів менше ніж у звітному періоді минулого року.  З них: всього одержано документів – 1868, надіслано – 405.

Всього прийнято 412 документів, що на 101 документ менше ніж у  звітному періоді минулого року. Найбільше одержано документів з облдержадміністрації, її управлінь, відділів – 1464.

Відповідно до встановлених вимог, у день надходження всі документи попередньо розглядались і реєструвалися у секторі документообігу та контролю апарату райдержадміністрації, опрацьовувались працівником сектору, що веде питання контролю за документами та передавались на розгляд керівництву райдержадміністрації. Документи, що надходили до райдержадміністрації з порушенням вимог регламенту райдержадміністрації та інструкції з діловодства, поверталися сектору документообігу та контролю райдержадміністрації на доопрацювання адресатам.

Стан роботи з документами у 2020 році  буде розглянуто  у січні 2021 року на нараді у керівника апарату райдержадміністрації, де буде прийнято відповідні протокольні доручення.

 

 

 

 

 

Завідувач сектору документообігу

та контролю апарату райдержадміністрації                           Наталія Білас

 




.

Електронна пошта

 

 

p

Історична довідка від Українського інституту національної пам’яті
"Україна- ЄС"
Тлумацька РДА у фейсбук
 
Працює гаряча лінія Тлумацької РДА
 
Безоплатна правова допомога
Про забезпечення функціонування української мови як державної
Дія. Цифрова освіта
Анонс
Інформація для людей із порушенням слуху

.

Оперативна інформація з питань цивільного захисту та дій у надзвичайних ситуаціях

 

Статистика сайту

MyCounter - счётчик и статистика


.

Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області