18 Вересень 2021
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація
Урядові сайти

 

 

Описание: http://ww2.gov.if.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/19242/banerrajrada2.jpg

 

   

Описание: http://www.if.gov.ua/images/dpa.gif

 


 

 

 

 

 

 

 

.


2017
 На головну / Звернення громадян / Підсумки роботи зі зверненнями громадян

Звіт про звернення громадян за 2017 рік (дані в таблиці) pdf

 

Аналіз звернень громадян за 2017 рік у Верховинській районній державній адміністрації

 

Проведений аналіз статистичного звіту за 2017 рік показав, що керівництвом райдержадміністрації, відділами та управліннями, в основному забезпечувалася реалізація вимог Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

На виконання даного Указу Президента України інформуємо, що в районі вживалися відповідні заходи щодо покращення роботи із письмовими зверненнями та організації усного прийому громадян. У зв’язку з цим, райдержадміністрацією прийнято відповідні розпорядження:

- 04.01.2017р. №2 «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації у першому півріччі 2017 року»

           - 16.01.2017р. №-9 «Про здійснення контролю за роботою із зверненнями громадян у 2017 році»

-03.02.2017р. №31 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в районі за 2016 рік в контексті вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008»

-03.04.2017р.№104 «Про постійну діючу комісію з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації»

-04.07.2017р.№216 «Про організацію прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації у другому півріччі 2017 року»

-08.08.2017р.№245 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в районі за перше півріччя 2017 року в контексті вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008»

У відповідності до плану  роботи загального відділу та контролю апарату райдержадміністрації забезпечувалася підготовка матеріалів для розгляду на нарадах у керівництва райдержадміністрації про стан розгляду письмових звернень громадян, організації їх особистого прийому в структурних підрозділах райдержадміністрації в контексті вимог Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

При районній державній адміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія, у будні дні, з 09.00 до 18.15 год. та у п’ятницю з 09.00 до 17.00 год. за телефоном 2-16-46. У звітному періоді на «гарячу» телефонну лінію не поступило жодного дзвінка.

Керівництво райдержадміністрації регулярно проводить особистий та виїзні прийоми громадян згідно із затвердженими графіками. Дані графіки розміщені на інформаційних стендах в приміщеннях відділів і управлінь   райдержадміністрації. Графіки також доведено до відома жителів району шляхом опублікування в районній  газеті «Верховинські вісті» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян систематично висвітлюється на веб-сторінці  райдержадміністрації, а також публікується  у районній газеті «Верховинські вісті».

Згідно з пунктом 3 Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 в райдержадміністрації продовжує свою діяльність постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Основною метою діяльності комісії є всебічний контроль за розглядом звернень громадян, вирішення порушених у них проблем, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, задоволення законних прав та інтересів громадян.  Загальним відділом та контролем апарату райдержадміністрації забезпечено підготовку матеріалів на засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (27.01.2017р., 24.02.2017р.,30.03.2017р.,28.04.2017р.,26.05.2017р.,26.06.2017р.,28.07.2017р.,

30.08.2017р.,28.09.2017р.,31.10.2017р.,28.11.2017р.,27.12.2017р ).

На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» головою райдержадміністрації затверджено графік здійснення контролю за дотриманням законодавства про звернення громадян та графік перевірок додержання законодавства з питань звернень громадян у відділах і управліннях районної державної адміністрації за 2017 рік. Відповідно до затвердженого графіка здійснено усі заплановані перевірки.

Особлива увага з боку керівництва райдержадміністрації приділяється зверненням інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни, багатодітних одиноких матерів та громадян, що потребують соціального захисту та підтримки. Від пільгової категорії населення отримано 145 звернень.

Проводиться певна робота по забезпеченню постійного зв’язку між державою і громадянами, вирішенню важливих життєвих проблем, реалізації конституційних прав і свобод кожного жителя.

Так, протягом  2017 року до районної державної адміністрації надійшло 508 письмових та усних звернень, з них – 357 письмових, 151 усних та 22 колективних звернень (дані додаються).

До вищестоящих органів влади за  2017 рік звернулося 14 громадян на адресу:

        Адміністрації Президента України-2

        Обласної державної адміністрації -12

Найбільша кількість звернень поступила із селища Верховина, сіл Кривопілля, Ільці, Зелене, Красник,  Яблуниця, Довгополе,  Голошино, Верхній Ясенів.

 Керівництвом райдержадміністрації, начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації вживаються додаткові заходи для посилення відповідальності за станом розгляду законних звернень громадян.

 

 

 

Звіт про звернення громадян за 9 місяців 2017 року (дані в таблиці) pdf

 

Аналіз звернень громадян за 9 місяців 2017 року у Верховинській районній державній адміністрації

 

Проведений аналіз статистичного звіту за 9 місяців 2017 року показав, що керівництвом райдержадміністрації, відділами та управліннями, в основному забезпечувалася реалізація вимог Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

На виконання даного Указу Президента України інформуємо, що в районі вживалися відповідні заходи щодо покращення роботи із письмовими зверненнями та організації усного прийому громадян. У зв’язку з цим, райдержадміністрацією прийнято відповідні розпорядження:

- 04.01.2017р. №2 «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації у першому півріччі 2017 року»

           - 16.01.2017р. №-9 «Про здійснення контролю за роботою із зверненнями громадян у 2017 році»

-03.02.2017р. №31 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в районі за 2016 рік в контексті вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008»

-03.04.2017р.№104 «Про постійну діючу комісію з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації»

-04.07.2017р.№216 «Про організацію прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації у другому півріччі 2017 року»

-08.08.2017р.№245 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в районі за перше півріччя 2017 року в контексті вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008»

У відповідності до плану  роботи загального відділу та контролю апарату райдержадміністрації забезпечувалася підготовка матеріалів для розгляду на нарадах у керівництва райдержадміністрації про стан розгляду письмових звернень громадян, організації їх особистого прийому в структурних підрозділах райдержадміністрації в контексті вимог Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

При районній державній адміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія, у будні дні, з 09.00 до 18.15 год. та у п’ятницю з 09.00 до 17.00 год. за телефоном 2-16-46. У звітному періоді на «гарячу» телефонну лінію не поступило жодного дзвінка.

Керівництво райдержадміністрації регулярно проводить особистий та виїзні прийоми громадян згідно із затвердженими графіками. Дані графіки розміщені на інформаційних стендах в приміщеннях відділів і управлінь   райдержадміністрації. Графіки також доведено до відома жителів району шляхом опублікування в районній  газеті «Верховинські вісті» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян систематично висвітлюється на веб-сторінці  райдержадміністрації, а також публікується  у районній газеті «Верховинські вісті».

Згідно з пунктом 3 Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 в райдержадміністрації продовжує свою діяльність постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Основною метою діяльності комісії є всебічний контроль за розглядом звернень громадян, вирішення порушених у них проблем, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, задоволення законних прав та інтересів громадян.  Загальним відділом та контролем апарату райдержадміністрації забезпечено підготовку матеріалів на засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (27.01.2017р., 24.02.2017р.,30.03.2017р.,28.04.2017р.,26.05.2017р.,26.06.2017р.,28.072017р.,

30.08.2017р.,28.09.2017р., ).

На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» головою райдержадміністрації затверджено графік здійснення контролю за дотриманням законодавства про звернення громадян та графік перевірок додержання законодавства з питань звернень громадян у відділах і управліннях районної державної адміністрації за 9 місяців 2017 року. Відповідно до затвердженого графіка здійснено усі заплановані перевірки.

Особлива увага з боку керівництва райдержадміністрації приділяється зверненням інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни, багатодітних одиноких матерів та громадян, що потребують соціального захисту та підтримки. Від пільгової категорії населення отримано 145 звернень.

Проводиться певна робота по забезпеченню постійного зв’язку між державою і громадянами, вирішенню важливих життєвих проблем, реалізації конституційних прав і свобод кожного жителя.

Так, протягом  9 місяців 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 379 письмових та усних звернень, з них – 265 письмових, 112 усних та 14 колективних звернень (дані додаються).

До вищестоящих органів влади за  9 місяців  2017 року звернулося 12 громадян на адресу:

        Адміністрації Президента України-2

        Обласної державної адміністрації -10

Найбільша кількість звернень поступила із селища Верховина, сіл Кривопілля, Ільці, Зелене, Красник,  Яблуниця, Довгополе, Верхній Ясенів.

 Керівництвом райдержадміністрації, начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації вживаються додаткові заходи для посилення відповідальності за станом розгляду законних звернень громадян.

 

 

Звіт про звернення громадян за перше півріччя 2017 року (дані в таблиці) pdf

  

Аналіз звернень громадян за перше півріччя  2017 року у Верховинській районній державній адміністрації

 

Проведений аналіз статистичного звіту за І півріччя 2017 року показав, що керівництвом райдержадміністрації, відділами та управліннями, в основному забезпечувалася реалізація вимог Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

На виконання даного Указу Президента України інформуємо, що в районі вживалися відповідні заходи щодо покращення роботи із письмовими зверненнями та організації усного прийому громадян. У зв’язку з цим, райдержадміністрацією прийнято відповідні розпорядження:

- 04.01.2017р. №2 «Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації у першому півріччі 2017 року»

- 16.01.2017р. №-9 «Про здійснення контролю за роботою із зверненнями громадян у 2017 році»

- 03.02.2017р. №31 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в районі за 2016 рік в контексті вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008»

- 03.04.2017р.№104 «Про постійну діючу комісію з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації»

У відповідності до плану  роботи загального відділу та контролю апарату райдержадміністрації забезпечувалася підготовка матеріалів для розгляду на нарадах у керівництва райдержадміністрації про стан розгляду письмових звернень громадян, організації їх особистого прийому в структурних підрозділах райдержадміністрації в контексті вимог Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

При районній державній адміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія, у будні дні, з 09.00 до 18.15 год. та у п’ятницю з 09.00 до 17.00 год. за телефоном 2-16-46. У звітному періоді на «гарячу» телефонну лінію не поступило жодного дзвінка.

Керівництво райдержадміністрації регулярно проводить особистий та виїзні прийоми громадян згідно із затвердженими графіками. Дані графіки розміщені на інформаційних стендах в приміщеннях відділів і управлінь   райдержадміністрації. Графіки також доведено до відома жителів району шляхом опублікування в районній  газеті «Верховинські вісті» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян систематично висвітлюється на веб-сторінці райдержадміністрації, а також публікується  у районній газеті «Верховинські вісті».

Згідно з пунктом 3 Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 в райдержадміністрації продовжує свою діяльність постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Основною метою діяльності комісії є всебічний контроль за розглядом звернень громадян, вирішення порушених у них проблем, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, задоволення законних прав та інтересів громадян.  Загальним відділом та контролем апарату райдержадміністрації забезпечено підготовку матеріалів на засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (27.01.2017р., 24.02.2017р., 30.03.2017р.,28.04.2017р., 26.052017р.,26.062017.,).

На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» головою райдержадміністрації затверджено графік здійснення контролю за дотриманням законодавства про звернення громадян та графік перевірок додержання законодавства з питань звернень громадян у відділах і управліннях районної державної адміністрації за І півріччя 2017 року. Відповідно до затвердженого графіка здійснено усі заплановані перевірки.

Особлива увага з боку керівництва райдержадміністрації приділяється зверненням інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни, багатодітних одиноких матерів та громадян, що потребують соціального захисту та підтримки. Від пільгової категорії населення отримано 103 звернень.

Проводиться певна робота по забезпеченню постійного зв’язку між державою і громадянами, вирішенню важливих життєвих проблем, реалізації конституційних прав і свобод кожного жителя.

Так, протягом  І півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 266 письмових та усних звернень, з них – 185 письмових, 81 усних та 11 колективних звернень (дані додаються).

До вищестоящих органів влади за  І півріччя  2017 року звернулося 10 громадян на адресу:

Адміністрації Президента України-2

Обласної державної адміністрації -8

Найбільша кількість звернень поступила із селища Верховина, сіл Кривопілля, Ільці, Криворівня, Красник,  Яблуниця, Довгополе.

Керівництвом райдержадміністрації, начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації вживаються додаткові заходи для посилення відповідальності за станом розгляду законних звернень громадян.




Анонси подій

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/19242/screenshot_1.jpg

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/verhovynska/ua/right1/images.jpg

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/61.jpg

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/ncov2021.jpg

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/covid.jpg

 

 7_IF_300x150.png

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/24.03.jpg

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/cskmcmr.jpg

 1547_370_190-1.jpg

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/unnamed.png

 

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/screenshot9.png

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/images.jpg

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/3b5e29c12afeb8d6849d1378cd32905c.jpg

Презентація Верховинського району. Presentation of Verkhovyna district

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Важливо!

 

Реформа

 

Захистимо Україну разом!

 

 

Для громадськості!

 

 

 

 

 

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/public_embed/verhovynska/ua/1676/energoef.jpg

 

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/public_embed/verhovynska/ua/1676/fond2.jpg

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/public_embed/verhovynska/ua/1676/teplo1.gif

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/public_embed/verhovynska/ua/1676/banner.jpg

 

 

 

 

 

Статистика
Статистика
.
Статистика

Прогноз погоди

Погода в Україні

Лічильник



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області