20 Вересень 2021
Пошук
Розширений пошук

Реєстрація

Логін
Пароль
Увійти
Реєстрація
Урядові сайти

 

 

Описание: http://ww2.gov.if.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/19242/banerrajrada2.jpg

 

   

Описание: http://www.if.gov.ua/images/dpa.gif

 


 

 

 

 

 

 

 

.


Алгоритм дій при НС
 На головну / Структурні підрозділи райдержадміністрації / Головний спеціаліст з питань цивільного захисту

  Алгоритм дій органів місцевого самоврядування щодо недопущення виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних із сходженням криги та небезпеки утворення льодових заторів на річках

Загальна частина.

Одним із станів річки є крижаний, до якого відносяться такі процеси, як утворення, становлення та руйнування криги. Під час різкого коливання температури повітря можуть виникнути небезпечні гідрологічні явища, такі як затори та зажори.

Затор криги – небезпечне гідрологічне явище, що являє собою скупчення криги вруслі, що стискує живий перетин річки і викликає підйом рівня води в місці скупчення криги та на ділянці вище від нього. Затор криги спостерігається у весняний період при розкритті річки.

Головними ознаками затору є:

-         припинення руху криги;

-        акумуляція крижаного матеріалу на заторній ділянці;

-        виникнення підпору рівня води з затоплення прибережної території.

Зажор криги – явище, подібне до затору криги, що являє собою скупчення пухкого крижаного матеріалу (купок шуги, часток внутрішньо водяної криги, невеликих крижин) у руслі ріки, яке викликає підйом води в місці скупчення чи трохи вище від нього. Зажори на річках утворюються в період  формування крижаного покриву.

За значеннями максимальних заторних (зажорних) рівнів води затори і зажори поділяються на:

катастрофічні – при максимальному заторному (зажорному) підйомі рівня води вище 5 метрів;

сильні - при максимальному заторному (зажорному) підйомі рівня води від 3 до 5 метрів;

середні - при максимальному заторному (зажорному) підйомі рівня води від 2 до 3 метрів;

слабкі - при максимальному заторному (зажорному) підйомі рівня води вище 1- 1,5 м.

Вищезазначені гідрологічні явища можуть привести не лише до підйому води та підтоплення населених пунктів, але й до пошкодження або руйнування опор мостових споруд на річках.

Організація заходів.

Після отримання повідомлення про небезпеку виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної із сходженням криги, необхідно уточнити обстановку, доповісти в оперативно-координаційний центр У ДСНС в області та черговому з питань цивільного захисту ОДА. Направити до місця виникнення надзвичайної події мобільно-оперативну групу на чолі з особою, яка має досвід в організації робіт по даному напрямку.

При достовірності отримання інформації про небезпеку виникнення надзвичайної ситуації, повідомити в оперативно-координаційний центр   У ДСНС в області та черговому з питань цивільного захисту ОДА, організувати збір та виїзне засідання районної (міської) комісії ТЕБ та НС. 

На засіданні районної (міської) комісії ТЕБ та НС визначити чіткі завдання органам місцевого самоврядування та спеціалізованим службам цивільного захисту. 

Пропозиції щодо прийняття рішення на засіданні районної (міської) комісії ТЕБ та НС :

1. Призначити керівника з ліквідації надзвичайної ситуації (події).

2. Створити штаб з ліквідації в складі осіб, що беруть участь  у ліквідації наслідків НС (події), представників або експертів відповідних органів місцевого самоврядування, спеціалізованих служб цивільного захисту, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками).

3. Забезпечити цілодобове спостереження та своєчасне надання інформації до штабу про ситуацію.

4. Провести комісійне обстеження місця виникнення затору (зажору) та підготувати пропозиції щодо доцільності проведення вибухових та інших інженерних робіт.

5. Провести розрахунки необхідності залучення техніки та обладнання щодо проведення відновлювальних робіт у разі руйнування об’єктів інфраструктури або підтоплення населених пунктів району (міста).

6. Залучити особовий склад підрозділів ГУ Національної поліції в області для забезпечення охорони та при необхідності, здійснити заходи щодо обмеження руху транспорту через мости та поблизу місця загрози виникнення надзвичайної ситуації.

7. Підготувати проект розпорядження голови райдержадміністрації (міського голови) про виділення коштів з районного (міського) резервного фонду для організації робіт, пов’язаних із сходженням криги.

8. При необхідності, розгорнути мобільний пункт для обігріву особового складу під час проведення робіт по ліквідації крижаних заторів.

9. Здійснювати постійне інформування У ДСНС в області, керівництва району та області про хід ліквідації даної події.

10. У разі загрози підтоплення населених пунктів або руйнування об’єктів інфраструктури району (міста) організувати проведення евакуаційних заходів.

11. Здійснити інформування населення району (міста) про можливу загрозу руйнування мостів, об’єктів інфраструктури, підтоплення населених пунктів та порядку дій населення при виникненні надзвичайної ситуації (події).

        

У випадку прийняття рішення щодо проведення вибухових робіт:

1. Підготувати рішення районної (міської) комісії ТЕБ та НС про необхідність проведення підривних робіт для ліквідації льодових заторів. Направити лист та рішення районної (міської) комісії ТЕБ та НС до У ДСНС в області для залучення групи піротехнічних робіт АРЗ СП.  

2.  Організувати супровід транспортних засобів групи піротехнічних робіт АРЗ СП до місця проведення підривних робіт, здійснити оточення району проведення підривних робіт, не допускати сторонніх осіб та руху транспортних засобів.

3. При проведенні підривних робіт отримати відповідні дозволи від екологічної інспекції та управління державного агентства рибного господарства в області.

По завершенню підривних робіт провести комісійне обстеження об’єктів та інших будівель, які могли зазнати пошкодження від вибухів, скласти відповідні акти.

 




Анонси подій

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/19242/screenshot_1.jpg

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/content/verhovynska/ua/right1/images.jpg

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/61.jpg

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/ncov2021.jpg

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/covid.jpg

 

 7_IF_300x150.png

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/24.03.jpg

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/cskmcmr.jpg

 1547_370_190-1.jpg

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/unnamed.png

 

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/screenshot9.png

 

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/images.jpg

http://ww2.if.gov.ua/data/upload/publication/verhovynska/ua/52543/3b5e29c12afeb8d6849d1378cd32905c.jpg

Презентація Верховинського району. Presentation of Verkhovyna district

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Важливо!

 

Реформа

 

Захистимо Україну разом!

 

 

Для громадськості!

 

 

 

 

 

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/public_embed/verhovynska/ua/1676/energoef.jpg

 

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/public_embed/verhovynska/ua/1676/fond2.jpg

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/public_embed/verhovynska/ua/1676/teplo1.gif

 

http://ww2.gov.if.ua/data/upload/public_embed/verhovynska/ua/1676/banner.jpg

 

 

 

 

 

Статистика
Статистика
.
Статистика

Прогноз погоди

Погода в Україні

Лічильник



Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Веб-портал органів державної влади та органів місцевого самоврядування Івано-Франківської області